Denk dat het vooral om haar attitude gaat op het podium. Ze brengt het gewoon heel overtuigend en vol zelfvertrouwen over. En de tekst is ook heel herkenbaar, vooral voor wat jongere mensen denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:36 schreef Cee het volgende:
En nog steeds vind ik dit niet meer dan gewoon een aardige girl bop, begrijp niet dat het zo hoog staat overal.
Dat wordt denk ik ook aangezwengeld door een staaltje gewone kansberekening. Het is een van de 2 (naast Oekraine) die op het oog beide stemgroepen aanspreekt. Dan kun je daar beter je geld nu al op inzetten ipv op een groter risico zoals Kroatie, NL, Zwitserland of Belgie, waarvan je niet zeker weet of dat zowel in de televote als bij de jury's goed gaat scoren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:36 schreef Cee het volgende:
En nog steeds vind ik dit niet meer dan gewoon een aardige girl bop, begrijp niet dat het zo hoog staat overal.
Nou ja, als het puur kansberekening is, moet je in de scenario-analyse ook meenemen dat Italië best een (echt fantastische) 450 punten of nog een beetje meer kan scoren. Maar als één van de concurrenten echt lekker gaat (Oekraïne of Zwitserland als voornaamste gegadigden), dan hebben die volgens mij wel een lat die een stuk hoger ligt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik ook aangezwengeld door een staaltje gewone kansberekening. Het is een van de 2 (naast Oekraine) die op het oog beide stemgroepen aanspreekt. Dan kun je daar beter je geld nu al op inzetten ipv op een groter risico zoals Kroatie, NL, Zwitserland of Belgie, waarvan je niet zeker weet of dat zowel in de televote als bij de jury's goed gaat scoren.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:13 schreef Zigsky het volgende:
Ook geweldig, maar ik wil geen Italiaanse winnaar vanwege die kutshows 2 jaar geleden.
Dat zat ik ook te denken, dat de artiesten al op de hoogte zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |