Heb vanmiddag eens de playlist voor het eerst aangezet en via Twitter wat flarden 😄quote:
Done and donequote:Op zondag 11 februari 2024 02:37 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Like hem effe want ik ben er goddomme niet voor de kat z'n kut tot half drie voor op gebleven.
Dat heb je gedaan om deze nacht met ons te belevenquote:Op zondag 11 februari 2024 02:37 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Like hem effe want ik ben er goddomme niet voor de kat z'n kut tot half drie voor op gebleven.
Doe haar ook even de groeten van mij! En dat we heel bedroefd zijn dat ze het niet gehaald heeft.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:37 schreef Strani het volgende:
Ik stuur zo Annalisa wel een berichtje via Instagram om haar wat op te beuren. Dat zal ze wel op prijs stellen.
Nu al 450 views. Dat is echt fantastisch!quote:Op zondag 11 februari 2024 02:37 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Dat bovenal!quote:Op zondag 11 februari 2024 02:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb je gedaan om deze nacht met ons te beleven
Dit wordt 'm:quote:Op zondag 11 februari 2024 02:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe haar ook even de groeten van mij! En dat we heel bedroefd zijn dat ze het niet gehaald heeft.
Maar goed, Angelina Mango is een alternatief waar ik goed mee kan leven.
We hebben in mei nog dat andere festivalletje maar ja, het is geen San Remo.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, dat was weer een hele belevenis. Ergens toch jammer dat deze week er voor dit jaar weer op zit.
Ik heb er iig van genoten, voor een groot deel dankzij jullie.
Nou, dat Geolier gewoon tweede wordt bij de jury kan ik alleen maar verklaren als zijnde het gevolg van een vriendelijk whatsappje van wat lokale Napolitaanse zakenmannen, zogezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |