Daar doen we het voor toch? Eigenlijk hebben we niks met dit Italiaanse gezever.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:38 schreef Greys het volgende:
We hebben de postcount van FOK weer aardig opgekrikt zo vanavond.
Als ik een pyama had zou ik hem nu aantrekkenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:37 schreef Strani het volgende:
Na dit liedje wordt de televote gestopt en gaan we weer de reclame in. Ga ik m'n bed opmaken en we kunnen allemaal onze tanden poetsen vast.
Speaking of:quote:Op zondag 11 februari 2024 01:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Danny zal blij zijn dat er nog ergens gepost wordt.
Ok! Gezellig in elk gevalquote:Op zondag 11 februari 2024 01:42 schreef H_T het volgende:
@:Strani Ik ben voornemens morgen een stukje Super Bowl mee te pakken, maar lang niet alles. Maandag gewoon weer werken en zulks
n van die van mij is alvast op bed gaan liggen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:41 schreef FlyingEagle het volgende:
Kat begint zich nu ook af te vragen waarom ik nog niet in bed lig
Boh, laat je me nou echt alleen achter met Strani?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:42 schreef H_T het volgende:
@:Strani Ik ben voornemens morgen een stukje Super Bowl mee te pakken, maar lang niet alles. Maandag gewoon weer werken en zulks
Vergeet Weber Kensington Philips Sony Panasonic JVC Apple Samsung niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Speaking of:
Ziggo Ziggo koelkast laptop Ziggo Ziggo koelkast laptop Ziggo Ziggo koelkast laptop Ziggo Ziggo koelkast laptop Ziggo Ziggo koelkast laptop Ziggo Ziggo koelkast laptop Ziggo Ziggo koelkast laptop Ziggo Ziggo koelkast laptop Ziggo Ziggo koelkast laptop
Is dat een straf?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boh, laat je me nou echt alleen achter met Strani?
Ik ben er ook nog, ik kan je prima tegen Strani beschermen, voor een vriendelijk prijsje natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boh, laat je me nou echt alleen achter met Strani?
Omdat ze toen een interval act naar achter hadden gezet, dat wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:46 schreef Greys het volgende:
Tijdens de eerste avond lagen ze ineens 20 minuten voor op schema. Nu weer graag.
Annalisa want dat heb ik gemanifesteerd met m'n tweet.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:45 schreef Momo het volgende:
Ok mensen wie denken jullie dat gaat winnen, dus niet wie je wilt.
[poll=6705]
Gewoon over tien minuten de uitslag en dan alle intervals die ze nog overhadden als IKEA schroefjes.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat ze toen een interval act naar achter hadden gezet, dat wel.
ziedend op Geolier gestemdquote:Op zondag 11 februari 2024 01:45 schreef Momo het volgende:
[poll=6705]
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:45 schreef Momo het volgende:
[poll=6705]
Ik zie dat nog steeds gebeuren.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar twee vechten om een been, loopt Annalisa ermee heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |