10/30 jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
Zijn ze nu pas bij liedje 10?Diodato moet als 10de.
Ja, we zijn al bijna op een derde.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
https://twitter.com/sanremo_en/status/1756391087093289177/photo/4quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
Nog maar 20 inzendingen te gaan dusquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
En dat in een oogverblindende twee uur!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, we zijn al bijna op een derde.
quote:
Ja, we gaan lekker snel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:42 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat in een oogverblindende twee uur!
Jij herkent dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Een gecompliceerde breuk in de motivatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Kan mij ook niet voorstellen dat het eigenlijk een player of klootzak is ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
Heeft altijd wel een hele vriendelijke uitstraling, Diodato.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen ook de loting voor de KNVB-beker (Feyenoord speelt thuis)LEKKAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, we zijn al bijna op een derde.
Dat schiet al aardig op!quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen ook de loting voor de KNVB-beker (Feyenoord speelt thuis)Krijgen we straks fucking Cambuur in de finale, dit kin net!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat lijkt me vrijwel uitgesloten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan mij ook niet voorstellen dat het eigenlijk een player of klootzak is ofzo.
Dit zou wat mij betreft Top 5 mogen zijn. Al zou dit op een ESF vast niet zoveel doen (8e ofzo, menig land zou ervoor tekenen).quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:44 schreef Greys het volgende:
En toch vind ik dit ook echt prachtig.
Ik hou gewoon van deze man met z'n lieve hoofdje en hij kan er ook niks aan doen dat z'n eerdere meesterwerk de kans niet kreeg ESF te winnen. Die enorm hoge lat is niet meer te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |