@Strani en ik hadden het ook over de muziek van Angelina hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat @:Strani en @:Fred_B al de hele week kijken?
Ja die is sowieso 22 dus daar ben ik wat voorzichtiger mee Fred.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:strani en ik hadden het ook over de muziek van Angelina hoor
Die is geweldig!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Om Annalisa, Fred zal dit bevestigen!
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:strani en ik hadden het ook over de muziek van Angelina hoor
Ahaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:47 schreef Fred_B het volgende:
Het liedje is doorsnee, maar die tieten horen in de superfinale thuis.
Prins Erik van Ariel!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:36 schreef Em31 het volgende:
Lijkt wel een prins uit een Disney film
Ach, het is Kèrnevèl.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die is sowieso 22 dus daar ben ik wat voorzichtiger mee Fred.
Het is maar wat je zonde noemt, van mij mag ze wegblijven.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Toch zonde hè dat je je dan zo goed voorbereidt op een optreden en dan is de mevrouw die de shirts had moeten wassen ziek.
Ja, daar zie je meteen mijn analytische vermogen om het totaalplaatje van zo’n inzending op waarde te schatten.quote:
Ahumquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hier ook meteen afstand van genomen.
En de sokken!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Toch zonde hè dat je je dan zo goed voorbereidt op een optreden en dan is de mevrouw die de shirts had moeten wassen ziek.
En nergens die megawasmachine van Witte Reusquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Wat heeft ze dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |