Nou en? Ga toch ergens anders spelen met je verschrikkelijk irritante geleuter. Mensen gaan nu eenmaal dood. Fact of life. Sommigen gaan wat eerder dood dan anderen. Also fact of life. En sommigen vallen gewoon om. Dat is mijn halve familie gebeurd. Fact of life. Meer niet. Klaar. Uit. Afgelopen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In het algemeen bedoel ik dan. Al bijna 2 topics gevuld in 2024 en het jaar is nog niet eens op de helft.
Nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou en? Ga toch ergens anders spelen met je verschrikkelijk irritante geleuter. Mensen gaan nu eenmaal dood. Fact of life. Sommigen gaan wat eerder dood dan anderen. Also fact of life. En sommigen vallen gewoon om. Dat is mijn halve familie gebeurd. Fact of life. Meer niet. Klaar. Uit. Afgelopen.
Such is life 1
1. And it gets sucher every day
Shit zeg, 2 Live Crew. Mijn man als old school hiphop liefhebber zal hier wel van balen. Ik moest in onze verkeringtijd vaak luisteren naar de ranzige maar best komische teksten van deze band.quote:
Wat ongeinformeerd en slecht geschreven zeg. Je* kunt op z'n minst vermelden dat hij een speedskiër was, dat is nogal even een totaal andere tak van sport dan wat je bij deze kop zou denken (alpineskiën). Ook in de niche sport dat speedskiën is was hij overigens nooit een topper, vijf World Cup-deelnames en inderdaad één keer het WK gedaan, waar hij in de onderste regionen eindigde.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:12 schreef Starflyer het volgende:
Tragisch ongeluk: Italiaanse topskiër (28) en vriendin (26) komen om het leven na val van 700 meter hoogte
https://www.ad.nl/andere-(...)ter-hoogte~ac8c9e87/
Dat scoort geen kijkers hè ?quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat ongeinformeerd en slecht geschreven zeg. Je* kunt op z'n minst vermelden dat hij een speedskiër was, dat is nogal even een totaal andere tak van sport dan wat je bij deze kop zou denken (alpineskiën). Ook in de niche sport dat speedskiën is was hij overigens nooit een topper, vijf World Cup-deelnames en inderdaad één keer het WK gedaan, waar hij in de onderste regionen eindigde.
Wat het natuurlijk verder totaal niet minder triest maakt he, begrijp me niet verkeerd, maar het AD had zich wel even in mogen lezen...
*je = in dit geval het AD natuurlijk, niet jij
Behalve in de sportwereld valt t qua echt grote namen nog mee. Troel post gewoon elke scheet van nu.nlquote:
Wees blij dat ze niet ook de hele wiki lijst erin zet. Dan zaten we nu al in topic 4quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Troel post gewoon elke scheet van nu.nl
In de sportwereld valt het juist ook wel mee toch?quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Behalve in de sportwereld valt t qua echt grote namen nog mee. Troel post gewoon elke scheet van nu.nl
Beckenbauer, Zagallo, Brehme, Holzenbein, Rijvers, Riva, Menotti, Muller. Vind ik wel n rijtje. In muziek en showbizz valt t In mijn ogen nog wel mee qua grote doden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de sportwereld valt het juist ook wel mee toch?
Voetbal idd echt groten. Paar wereldtop-namen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beckenbauer, Zagallo, Brehme, Holzenbein, Rijvers, Riva, Menotti, Muller. Vind ik wel n rijtje. In muziek en showbizz valt t In mijn ogen nog wel mee qua grote doden.
Ah qua voetballers uit het verleden wel ja. Ik dacht wat betreft actieve sportersquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beckenbauer, Zagallo, Brehme, Holzenbein, Rijvers, Riva, Menotti, Muller. Vind ik wel n rijtje. In muziek en showbizz valt t In mijn ogen nog wel mee qua grote doden.
Ah ja nee daar niet echt. Die marathonloper vooralquote:Op donderdag 6 juni 2024 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah qua voetballers uit het verleden wel ja. Ik dacht wat betreft actieve sporters
Gewoon erin gooien. Want dood is dood. Sommigen doden zeggen mij niks, maar een ander herkent ze wel en omgekeerd. Als het nieuwswaardig is past het hier.quote:
Precies. Laatst is Jack Endino overleden en Golfert kwam semi- geïnteresseerd vragen wie dat nou weer was. Misschien wel de belangrijkste muzikant en'/of producer van de "noice rock.'quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:17 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Gewoon erin gooien. Want dood is dood. Sommigen doden zeggen mij niks, maar een ander herkent ze wel en omgekeerd. Als het nieuwswaardig is past het hier.
Misschien moet je Jack even vertellen dat ie dood is.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Laatst is Jack Endino overleden en Golfert kwam semi- geïnteresseerd vragen wie dat nou weer was. Misschien wel de belangrijkste muzikant en'/of producer van de "noice rock.'
Oeps.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien moet je Jack even vertellen dat ie dood is.
Ik neem aan dat je Albini bedoelt?
Vind je?quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, wat een jaar he, 2024..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vind je?
Hendrix, Jim Morrisson, Joplin, Buddy Holly, Mercury, Lennon, Elvis, Eddie van Halen. Heb ik er al evenveel.
Oh zijn al die voetbalgerelateerden dit jaar omgvallen. Nou je het zegt, dat had ik niet in de gatenquote:
Achja de topictitel is ook wat onduidelijkquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh zijn al die voetbalgerelateerden dit jaar omgvallen. Nou je het zegt, dat had ik niet in de gaten
Precies. Gelukkig vind jij dat ook. (Ik ga nu weer terug mijn hoekje in)quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Achja de topictitel is ook wat onduidelijk
Past perfect in het rijtje van zorroquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:47 schreef Nizno het volgende:
NWS / Deborah (Romana), vriendin van zanger Rinus, overleden
maar wel verdacht.... ook 51.. net als Kees Vierhouten van GAEquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen niet gestorven toen ze 27 was
RIP Romana
Maar wel een grote naamquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen niet gestorven toen ze 27 was
RIP Romana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |