abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 10 februari 2024 @ 03:46:11 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212367270
quote:
De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekraïne en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongeïnformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.

Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.

Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.

Verspreidt complottheorieën
Geruchten bevestigd: Vladimir Poetin laat zich interviewen door omstreden presentator Carlson
Aangepast 6 februari 2024 21:08
Vladimir Poetin en de Amerikaanse presentator Tucker CarlsonBeeld © Editorial / AFP
De conservatieve Amerikaanse presentator Tucker Carlson gaat de Russische president Vladimir Poetin interviewen. Daarmee worden geruchten die de afgelopen dagen steeds hardnekkiger werden, bevestigd. Carlson gaat het interview delen via zijn eigen kanaal Tucker on X op het socialmediaplatform X.

De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekraïne en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongeïnformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.

Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.

Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.

Carlson deelde steeds vaker complottheorieën in zijn goed bekeken tv-programma's, wat de Fox-directie op een gegeven moment te veel werd. Een van de complottheorieën die hij veelvuldig verspreidde, is die over omvolking: de samenzweringstheorie die ten onrechte beweert dat niet-witte mensen naar de VS worden gebracht om witte kiezers te vervangen.

Eerder al noemde Amerika-correspondent Erik Mouthaan een dergelijk interview Tuckers grote droom. "Op X heeft hij dan ook gezegd dat hij dit interview al heel lang wil."

Zo'n interview zou hem op dit moment ook goed van pas komen, vervolgt Mouthaan. "Tot voor kort was hij nog een beroemde tv-presentator met dagelijks ruim 3 miljoen kijkers, maar nu is hij afgezakt naar de randen van de complottheorieën." Het zou dus kunnen dat hij zich met dit interview weer in de kijker wil spelen.z
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
Dit is wel een eigen topic waard. Carlson is een premier league leugenaar, maar heeft wel een relatief grote groep fans die alles wat hij zegt voor waarheid aannemen. Zeker met het hoog op de verkiezingen in de VS volgend jaar is dit erg interessant en tevens zorgwekkend om te volgen. Putin krijgt om zijn vergif rechtstreeks in de hoofden van ik vermoed voornamelijk maga figuren te injecteren.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212367271
Fipo de clown
pi_212367272
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 03:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Merk er niks van.
hoeft ook niet

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 03:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ja, dat is wel gek. Beetje een podium geven aan een massamoordenaar zonder ook maar 1 kritische vraag te stellen en volledig ondergesneeuwd te worden door je gast terwijl jij degene bent die de vragen stelt vind ik gek. Dit was geen interview. Dit was een genocidale gek een podium geven. Voor click bait.
en dat is op zichzelf al interessant om te volgen, ook om te horen hoe de genocidale gek dit inpakt en uitlegt aan een amerikaans publiek

zelfs als er niets van deugt vind ik het fenomeen dat een murikaan daar langs gaat voor een gesprekje op camera wel leuk om te volgen

hoe zou jij het vinden als er een andere mediamaker (of journalist, maar dat mag ik hem van jou niet noemen gok ik) daar langs zou mogen gaan? is dat nooit oké?
pi_212367279
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 03:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]
hoeft ook niet
[..]
en dat is op zichzelf al interessant om te volgen, ook om te horen hoe de genocidale gek dit inpakt en uitlegt aan een amerikaans publiek

zelfs als er niets van deugt vind ik het fenomeen dat een murikaan daar langs gaat voor een gesprekje op camera wel leuk om te volgen

hoe zou jij het vinden als er een andere mediamaker (of journalist, maar dat mag ik hem van jou niet noemen gok ik) daar langs zou mogen gaan? is dat nooit oké?
Dat is idd nooit oke. Je geeft geen podium aan figuren als Putin, tenzij het een normaal kritisch interview is. Ben ook van mening dat een Carlson niet eens die mogelijkheid zou mogen hebben. Carlson is niet oprecht, nooit geweest ook.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212367280
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat is idd nooit oke. Je geeft geen podium aan figuren als Putin, tenzij het een normaal kritisch interview is. Ben ook van mening dat een Carlson niet eens die mogelijkheid zou mogen hebben. Carlson is niet oprecht, nooit geweest ook.
oke, dan verschillen we daarin van mening
vind dat nogal een raar standpunt
pi_212367282
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]
oke, dan verschillen we daarin van mening
vind dat nogal een raar standpunt
Niks raars aan. Je gaat een verkrachter ook geen podium geven waarop hij uitgebreid de gelegenheid krijgt om uit te laten leggen dat z'n slachtoffers er zelf om vroegen omdat ze korte rokjes droegen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212367284
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Niks raars aan. Je gaat een verkrachter ook geen podium geven waarop hij uitgebreid de gelegenheid krijgt om uit te laten leggen dat z'n slachtoffers er zelf om vroegen omdat ze korte rokjes droegen.
En als het de ex-vrouw van een nazi is?

Nooit afstand gedaan van de daden van haar man.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_212367285
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Niks raars aan. Je gaat een verkrachter ook geen podium geven waarop hij uitgebreid de gelegenheid krijgt om uit te laten leggen dat z'n slachtoffers er zelf om vroegen omdat ze korte rokjes droegen.
College Tour e.d. zijn bij jou dan ook af?
Stukje Holleeder en co.
pi_212367287
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:19 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
En als het de ex-vrouw van een nazi is?

Nooit afstand gedaan van de daden van haar man.
En dan wat? Zelf ook actief meegedaan of niet? En heb je hierna nog meer valse hypothesis?
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]
College Tour e.d. zijn bij jou dan ook af?
Stukje Holleeder en co.
Opflikkeren met die kutcrimineel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212367289
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En dan wat? Zelf ook actief meegedaan of niet? En heb je hierna nog meer valse hypothesis?
[..]
Opflikkeren met die kutcrimineel.
Ik probeer alleen maar te zeggen dat bv Bush een oorlogsmisdadiger is voor veel mensen maar ook gewoon met Irak zijn zegje mocht doen op tv.

Waarin is dit anders dan. Veel interviews geeft Putin immers niet.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_212367290
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]
College Tour e.d. zijn bij jou dan ook af?
Stukje Holleeder en co.
Inderdaad ja.

Als Hitler nu had geleefd had ik best een interview met hem willen zien.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_212367292
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:30 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Ik probeer alleen maar te zeggen dat bv Bush een oorlogsmisdadiger is voor veel mensen maar ook gewoon met Irak zijn zegje mocht doen op tv.

Waarin is dit anders dan.
Veel interviews geeft Putin immers niet.
Er ligt een voorstel bij de VN om interviews en andere gesprekken op camera pas toe te staan als Barbusse toestemming heeft gegeven.
pi_212367296
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:30 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Ik probeer alleen maar te zeggen dat bv Bush een oorlogsmisdadiger is voor veel mensen maar ook gewoon met Irak zijn zegje mocht doen op tv.

Waarin is dit anders dan. Veel interviews geeft Putin immers niet.
Ik begrijp deze vergelijking niet. Er was zat kritiek op Bush vanuit journalistieke hoek. Zelfs toen de hele wereld liep te juichen over desert storm. Dus wat is je punt?
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:31 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Inderdaad ja.

Als Hitler nu had geleefd had ik best een interview met hem willen zien.
Waarom? Net zoals bij Putin zat speeches waarin hij zijn intenties deelt. Wat valt er verder te leren van een dictator die afspraken niet nakomt?
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Er ligt een voorstel bij de VN om interviews en andere gesprekken op camera pas toe te staan als Barbusse toestemming heeft gegeven.
And of course you had to come up with a lame personal attack :')

U bent af.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zaterdag 10 februari 2024 @ 04:47:38 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212367297
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:30 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Ik probeer alleen maar te zeggen dat bv Bush een oorlogsmisdadiger is voor veel mensen maar ook gewoon met Irak zijn zegje mocht doen op tv.

Waarin is dit anders dan. Veel interviews geeft Putin immers niet.
Denk dat een heleboel Arabieren het ook wat gek hadden gevonden als een uitgerangeerd journalist van Al Jazeera naar Washington was vertrokken om Bush 2 uur lang kritiekloos te laten ratelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 08:37:19 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_212367618
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 04:31 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Inderdaad ja.

Als Hitler nu had geleefd had ik best een interview met hem willen zien.
Oh ik ook, maar wel met vragen zoals 'Waarom heb je 6 miljoen joden vergast?' ipv 'Vertel eens een half uur lang over de Duitse geschiedenis en waarom je acties allemaal gerechtvaardigd zijn'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_212367652
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 08:37 schreef Falco het volgende:

[..]
Oh ik ook, maar wel met vragen zoals 'Waarom heb je 6 miljoen joden vergast?' ipv 'Vertel eens een half uur lang over de Duitse geschiedenis en waarom je acties allemaal gerechtvaardigd zijn'
Ja eens hoor op zich vond ik het best interessant.

Goede vriend van mij is een Rus en zwaar pro-Putin _O-

Hij is hier geboren en getogen en als hij 1 voet op russisch gebied zet moet hij in dienst _O- al kon je dat afkopen oid geloof ik.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 09:36:28 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_212368079
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 08:45 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Ja eens hoor op zich vond ik het best interessant.

Goede vriend van mij is een Rus en zwaar pro-Putin _O-

Hij is hier geboren en getogen en als hij 1 voet op russisch gebied zet moet hij in dienst _O- al kon je dat afkopen oid geloof ik.
En waarom doet hij dat dan niet als hij zo pro-Putin is? Klinkt als een slappe zak.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_212368118
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 08:37 schreef Falco het volgende:

[..]
Oh ik ook, maar wel met vragen zoals 'Waarom heb je 6 miljoen joden vergast?' ipv 'Vertel eens een half uur lang over de Duitse geschiedenis en waarom je acties allemaal gerechtvaardigd zijn'
Waarom zou hij voor de eerste vraag geen (historische) rechtvaardiging proberen te geven?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_212368151
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En waarom doet hij dat dan niet als hij zo pro-Putin is? Klinkt als een slappe zak.
Omdat hij geen zin heeft om aan flarden geschoten te worden. Prima kerel ook zolang het niet over politiek gaat. Iedereen hier lacht hem ook altijd uit om zijn denkbeelden.

Weet je wat het is, Putin heeft voor Rusland best veel goeds gedaan, zoals alcoholmisbruik bestrijden. Hem je hem ooit zien drinken?

Beetje vergelijkbaar met Hitler na WO1.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 09:41:54 #20
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212368166
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:39 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom zou hij voor de eerste vraag geen (historische) rechtvaardiging proberen te geven?
Wie weet dat we dan denken 'oh, ja dan hebben die Joden alsnog geluk gehad'?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 10 februari 2024 @ 09:43:58 #21
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212368190
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:41 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Omdat hij geen zin heeft om aan flarden geschoten te worden. Prima kerel ook zolang het niet over politiek gaat. Iedereen hier lacht hem ook altijd uit om zijn denkbeelden.

Weet je wat het is, Putin heeft voor Rusland best veel goeds gedaan, zoals alcoholmisbruik bestrijden. Hem je hem ooit zien drinken?

Beetje vergelijkbaar met Hitler na WO1.
Zie hier dé reden zo'n dictator geen podium te geven. Vreemde focus op wat hij eventueel goed zou hebben gedaan. Dat ie allerlei mensen heeft laten omleggen die het niet met hem eens waren, dat verbleekt totaal bij wat die meneer heeft gedaan tegen alcoholmisbruik. Net zoals Hitler hele goede dingen heeft gedaan, wil je benadrukken. 8)7

Zogenaamd pro-Putin zijn, maar niets durven anders word je aan flarden geschoten. Ja, ja.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_212368197
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wie weet dat we dan denken 'oh, ja dan hebben die Joden alsnog geluk gehad'?
Precies.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_212368346
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:41 schreef BoneThugss het volgende:


Weet je wat het is, Putin heeft voor Rusland best veel goeds gedaan, zoals alcoholmisbruik bestrijden. Hem je hem ooit zien drinken?


Je moet die maffe Russische vriend ook met zulke uitspraken niet geloven. _O-

In de statistiek over alcohol gebruik we niets terug over verminderd alcohol gebruik.

Best veel goeds gedaan Poetin, zoveel dat er miljoenen Russen gevlucht zijn, maar gelukkig zijn enkele oligarchen stinkend rijk geworden. :')

Hitler heeft ook wat snelwegen aangelegd het gaat bij autoritaire leiders natuurlijk om het totaal plaatje wat men voor het land en volk doet.

Bijvoorbeeld de levensverwachting voor de Russen is weer aan het zakken een man wordt daar iets van 65 hier in nl 80.
pi_212368494
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zie hier dé reden zo'n dictator geen podium te geven. Vreemde focus op wat hij eventueel goed zou hebben gedaan. Dat ie allerlei mensen heeft laten omleggen die het niet met hem eens waren, dat verbleekt totaal bij wat die meneer heeft gedaan tegen alcoholmisbruik. Net zoals Hitler hele goede dingen heeft gedaan, wil je benadrukken. 8)7

Zogenaamd pro-Putin zijn, maar niets durven anders word je aan flarden geschoten. Ja, ja.
Dat zeg ik toch helemaal niet man.

Wat mij betreft had hij gister al de kogel gekregen maar ik vind het altijd wel een mooi inkijkje in hoe hij denkt. Onderschat de propaganda daar niet.En laten we wel wezen; Amerika heeft weet ik hoeveel burgerdoden op zijn geweten maar dat maakt blijkbaar allemaal niks uit of zo.

Ja, de man is een dictator die onder zijn bewind miljoenen mensen de dood in heeft gestuurd en de kogel verdient.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_212368515
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Je moet die maffe Russische vriend ook met zulke uitspraken niet geloven. _O-

In de statistiek over alcohol gebruik we niets terug over verminderd alcohol gebruik.


Best veel goeds gedaan Poetin, zoveel dat er miljoenen Russen gevlucht zijn, maar gelukkig zijn enkele oligarchen stinkend rijk geworden. :')

Hitler heeft ook wat snelwegen aangelegd het gaat bij autoritaire leiders natuurlijk om het totaal plaatje wat men voor het land en volk doet.

Bijvoorbeeld de levensverwachting voor de Russen is weer aan het zakken een man wordt daar iets van 65 hier in nl 80.
Thanks wist ik niet.

Gewoon dom gelul dus, Putin drinkt toch helemaal niet?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')