Dat is zo.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zijn er meer met onzichtbare duetpartners vanavond, ook die covers zingen van hun eigen nummers en zo, dus maak je maar nergens druk over. Het is Sanremo, rules and or logic do not apply here.
Ik waardeer je enorm, Momo.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke stijl heeft Angelina![]()
En wat leuke plaatjes voor @:Strani
Ja vind dat ook wat apart, omdat daar al een orkest zit. Een koor ofzo okéquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zo.
(En toch vind ik het een tikkeltje narcistisch ofzo.)
Ja, ik vind het ook wel wat raar.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zo.
(En toch vind ik het een tikkeltje narcistisch ofzo.)
Gaat idd iets niet lekkerquote:
Ze lijkt soms wel een beetje op Karsuquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke stijl heeft Angelina![]()
En wat leuke plaatjes voor @:Strani
Moet je naar bed ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja godver George ik dacht dat is helemaal jouw type
Ja, die heeft ook een hele mooie stijl van kleding.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze lijkt soms wel een beetje op Karsu
Die ziet er ook goed uit voor 38 jaarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
@:Momo ik moet trouwens wel zeggen dat ik qua looks meer onder de indruk ben van Annalisa. Angelina is ook heel knap maar meer een voorkeursdingetje.
Lijkt wel vals die toon, maar zal wel zo horen?quote:
Ja wow, die staat ook echt allesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook een hele mooie stijl van kleding.
Absoluutquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Die ziet er ook goed uit voor 38 jaar
Is dat niet die kipnugget onder die zeester dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:03 schreef Strani het volgende:
Waarom zoemen ze nou op Spanje in tijdens de outro van het nieuws. Weten ze wel waar Italië ligt?
Shit zijn wij op ons 38ste al helemaal afgetakeldquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Die ziet er ook goed uit voor 38 jaar
Ach ja maar op een gegeven moment is het innerlijk ook wel doorslaggevendquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Shit zijn wij op ons 38ste al helemaal afgetakeld
Ja, het begon imo slecht met die knarren, maar het is inmiddels aardig opgetrokken.quote:
Vond ik ook al mooiquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het begon imo slecht met die knarren, maar het is inmiddels aardig opgetrokken.
Trusten Em!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
Dat was een prima afsluiterWelterusten allen, leuk coveravond was dit.
quote:
Welterusten beidequote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
Dat was een prima afsluiterWelterusten allen, leuk coveravond was dit.
Ik denk dat H_T eerder met ons mee zou doen als we iets uit zouden willen halen, dan dat 'ie het tegenhoudt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is H_T er nog, of zijn we nu modloos?![]()
Niet dat ik iets van plan zou zijn als dat zo was natuurlijk, ik ben immers een brave jongen.![]()
Oh, maar jij weet niet wat ik van plan was.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat H_T eerder met ons mee zou doen als we iets uit zouden willen halen, dan dat 'ie het tegenhoudt.
En, hoe vond je de regenmeneer?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:16 schreef Strani het volgende:
Ik kijk Mr. Rain nog even want die mis ik telkens deze week.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is H_T er nog, of zijn we nu modloos?![]()
Niet dat ik iets van plan zou zijn als dat zo was natuurlijk, ik ben immers een brave jongen.![]()
Officieel nietquote:
Wiens vlucht?quote:
Ah, net als mollootquote:
Die zouden over een kwartier moeten komen maar ze lopen iets achter.quote:
In principe na 20 seconden wel oké. Toen ben ik even wat op YouTube gaan doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En, hoe vond je de regenmeneer?
Je sub voor het kanaal van Rai geannuleerd?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe na 20 seconden wel oké. Toen ben ik even wat op YouTube gaan doen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je sub voor het kanaal van Rai geannuleerd?
Ah, ik gok op nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]Nee een karaoke-versie van Sinceritŕ opgezocht op uit te vinden of ik die tonen kan halen
Nou, er zit een modulatie in waarna het heel lastig wordt. Maar als ik het hele liedje een hele octaaf lager pak dan lukt het wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, ik gok op nee.
Ben ik warm?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]Nee een karaoke-versie van Sinceritŕ opgezocht op uit te vinden of ik die tonen kan halen
Dan doe je het toch beter dan ik zou verwachten, maar zelf klink ik dan ook meestal als een kettingzaag, dus met dat als uitgangspunt verwacht ik gewoon altijd weinig van mensen en hun zang.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, er zit een modulatie in waarna het heel lastig wordt. Maar als ik het hele liedje een hele octaaf lager pak dan lukt het wel.
Ah, dat doe je als je aan het 'darten' bent.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:36 schreef Strani het volgende:
Tot mijn spijt heb ik veel moeite met de meeste liedjes van de Beatles trouwens, die zijn te hoog vaak. Maar Elvis Presley is (qua toon hč, niet als het om de kwaliteit gaat) wel goed te doen.
Hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan doe je het toch beter dan ik zou verwachten, maar zelf klink ik dan ook meestal als een kettingzaag, dus met dat als uitgangspunt verwacht ik gewoon altijd weinig van mensen en hun zang.
Och, de beatles zijn toch overrated imo, daar zou ik niet al te veel mee zitten als ik jou was.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:36 schreef Strani het volgende:
Tot mijn spijt heb ik veel moeite met de meeste liedjes van de Beatles trouwens, die zijn te hoog vaak. Maar Elvis Presley is (qua toon hč, niet als het om de kwaliteit gaat) wel goed te doen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ah, dat doe je als je aan het 'darten' bent.
Maar wel tof dat je het weet.
Misschien is Tom Waits iets voor jequote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan doe je het toch beter dan ik zou verwachten, maar zelf klink ik dan ook meestal als een kettingzaag, dus met dat als uitgangspunt verwacht ik gewoon altijd weinig van mensen en hun zang.
Die kan ik me niet direct voor de geest halen. Four sheets to the wind (Waltzing Matilda) vind ik wel prachtigquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]Die heb ik dus ook geprobeerd, vooral Martha gaat me goed af
Ah, maar de tonen zijn voor mij ook al een probleem. Ik ben totaal niet in staat een toon te horen en die dan te reproduceren. Jij kan bij wijze van een a voordoen en dan hang ik hem heel overtuigd ergens tussen een d en een e of zo, liefst zo vals mogelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaNou ja ik heb verder geen idee hoe het klinkt hoor dus dat ik de tonen kan pakken zegt verder niet zo veel. Ik oefen de laatste tijd wel veel met de ademhaling en het geluid meer uit de borstkas te laten komen. Ik weet niet of dat per se hoort maar het voelt een stuk prettiger.
Die man heeft zo veel gevoel in z'n stem, heel uniekquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Die kan ik me niet direct voor de geest halen. Four sheets to the wind (Waltzing Matilda) vind ik wel prachtig
Ahh oké ja dan wordt het wel moeilijk. Tonen nadoen lukt me welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, maar de tonen zijn voor mij ook al een probleem. Ik ben totaal niet in staat een toon te horen en die dan te reproduceren. Jij kan bij wijze van een a voordoen en dan hang ik hem heel overtuigd ergens tussen een d en een e of zo, liefst zo vals mogelijk.
Zie mijn antwoord op Strani, dat helpt niet zelfs als je Tom Waits doet.quote:
Theaterquote:
Zou leuk zijn als je het weer oppakt!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:45 schreef H_T het volgende:
[..]
TheaterNu alweer een tijdje niet, maar wil ik wel weer gaan doen. Ik ben een behoorlijk beperkte zanger, maar bij de laatste zangpartij die ik kreeg hoefde ik maar iets van 3 noten te kunnen. Dŕt lukte wel met een stukje coaching
Nee, er zit gewoon ergens een disconnect waardoor ik de toon die ik hoor niet gelijk kan trekken naar het geluid wat ik produceer, of zo. Op welke manier dan ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké ja dan wordt het wel moeilijk. Tonen nadoen lukt me wel
Met fluiten ook niet trouwens?
Ah ja oké. Nou ja dat hebben heel veel mensen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, er zit gewoon ergens een disconnect waardoor ik de toon die ik hoor niet gelijk kan trekken naar het geluid wat ik produceer, of zo. Op welke manier dan ook.
Voor een live-versie ook best indrukwekkend!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als Queen fan voel ik me toch geroepen om te zegen dat het origineel beter is.
Maar dit is toch ook niet slecht hoor.
Altijd doenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:47 schreef GeorgeM het volgende:
Toch nog maar even blijven zitten voor Il Volo
Ja, al vond ik het persoonlijk iets te veel worden ergens.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor een live-versie ook best indrukwekkend!
Niet iets wat makkelijk te reproduceren is in tekst. Vooral dat ik me moest ontspannen en niet te veel in mijn hoofd moest zitten, want daar werd het niet beter op. Iemand van de theatergroep (niet de coach) liet me een keer een nummer doen terwijl ik moest proberen Netta te imiteren. Omdat ik dáár toen druk mee was en minder met hoe het zou klinken schijnt het beter geklonken te hebbenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je het weer oppakt!
Wat was qua coaching echt nuttig advies om beter te kunnen zingen?
Daar blijf ik ook nog zeker voor.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil toch Diodato nog zien. Dus nog eentje dan..
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet iets wat makkelijk te reproduceren is in tekst. Vooral dat ik me moest ontspannen en niet te veel in mijn hoofd moest zitten, want daar werd het niet beter op. Iemand van de theatergroep (niet de coach) liet me een keer een nummer doen terwijl ik moest proberen Netta te imiteren. Omdat ik dáár toen druk mee was en minder met hoe het zou klinken schijnt het beter geklonken te hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |