quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is H_T er nog, of zijn we nu modloos?![]()
Niet dat ik iets van plan zou zijn als dat zo was natuurlijk, ik ben immers een brave jongen.![]()
Officieel nietquote:
Wiens vlucht?quote:
Ah, net als mollootquote:
Die zouden over een kwartier moeten komen maar ze lopen iets achter.quote:
In principe na 20 seconden wel oké. Toen ben ik even wat op YouTube gaan doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En, hoe vond je de regenmeneer?
Je sub voor het kanaal van Rai geannuleerd?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe na 20 seconden wel oké. Toen ben ik even wat op YouTube gaan doen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je sub voor het kanaal van Rai geannuleerd?
Ah, ik gok op nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]Nee een karaoke-versie van Sinceritą opgezocht op uit te vinden of ik die tonen kan halen
Nou, er zit een modulatie in waarna het heel lastig wordt. Maar als ik het hele liedje een hele octaaf lager pak dan lukt het wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, ik gok op nee.
Ben ik warm?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]Nee een karaoke-versie van Sinceritą opgezocht op uit te vinden of ik die tonen kan halen
Dan doe je het toch beter dan ik zou verwachten, maar zelf klink ik dan ook meestal als een kettingzaag, dus met dat als uitgangspunt verwacht ik gewoon altijd weinig van mensen en hun zang.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, er zit een modulatie in waarna het heel lastig wordt. Maar als ik het hele liedje een hele octaaf lager pak dan lukt het wel.
Ah, dat doe je als je aan het 'darten' bent.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:36 schreef Strani het volgende:
Tot mijn spijt heb ik veel moeite met de meeste liedjes van de Beatles trouwens, die zijn te hoog vaak. Maar Elvis Presley is (qua toon hč, niet als het om de kwaliteit gaat) wel goed te doen.
Hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan doe je het toch beter dan ik zou verwachten, maar zelf klink ik dan ook meestal als een kettingzaag, dus met dat als uitgangspunt verwacht ik gewoon altijd weinig van mensen en hun zang.
Och, de beatles zijn toch overrated imo, daar zou ik niet al te veel mee zitten als ik jou was.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:36 schreef Strani het volgende:
Tot mijn spijt heb ik veel moeite met de meeste liedjes van de Beatles trouwens, die zijn te hoog vaak. Maar Elvis Presley is (qua toon hč, niet als het om de kwaliteit gaat) wel goed te doen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ah, dat doe je als je aan het 'darten' bent.
Maar wel tof dat je het weet.
Misschien is Tom Waits iets voor jequote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan doe je het toch beter dan ik zou verwachten, maar zelf klink ik dan ook meestal als een kettingzaag, dus met dat als uitgangspunt verwacht ik gewoon altijd weinig van mensen en hun zang.
Die kan ik me niet direct voor de geest halen. Four sheets to the wind (Waltzing Matilda) vind ik wel prachtigquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]Die heb ik dus ook geprobeerd, vooral Martha gaat me goed af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |