Absoluutquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Die ziet er ook goed uit voor 38 jaar
Is dat niet die kipnugget onder die zeester dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:03 schreef Strani het volgende:
Waarom zoemen ze nou op Spanje in tijdens de outro van het nieuws. Weten ze wel waar Italië ligt?
Shit zijn wij op ons 38ste al helemaal afgetakeldquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Die ziet er ook goed uit voor 38 jaar
Ach ja maar op een gegeven moment is het innerlijk ook wel doorslaggevendquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Shit zijn wij op ons 38ste al helemaal afgetakeld
Ja, het begon imo slecht met die knarren, maar het is inmiddels aardig opgetrokken.quote:
Vond ik ook al mooiquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het begon imo slecht met die knarren, maar het is inmiddels aardig opgetrokken.
Trusten Em!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
Dat was een prima afsluiterWelterusten allen, leuk coveravond was dit.
quote:
Welterusten beidequote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
Dat was een prima afsluiterWelterusten allen, leuk coveravond was dit.
Ik denk dat H_T eerder met ons mee zou doen als we iets uit zouden willen halen, dan dat 'ie het tegenhoudt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is H_T er nog, of zijn we nu modloos?![]()
Niet dat ik iets van plan zou zijn als dat zo was natuurlijk, ik ben immers een brave jongen.![]()
Oh, maar jij weet niet wat ik van plan was.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat H_T eerder met ons mee zou doen als we iets uit zouden willen halen, dan dat 'ie het tegenhoudt.
En, hoe vond je de regenmeneer?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:16 schreef Strani het volgende:
Ik kijk Mr. Rain nog even want die mis ik telkens deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |