quote:Sanremo 2024 – 1st night
City Sanremo
Hosts Amadeus
Marco Mengoni
Voting 100% press jury (TV, online media)
All 26 artists will perform their songs
2nd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
First half (13 artists) will perform their songs again
3rd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
Second half (13 artists) will perform their songs again
4th night
Host Amadeus + ?
Voting 33% press jury (TV, online media) + 33% radio jury + 34% televoting
Cover night: Each of the 26 artists will perform a cover of another song.
The artists can perform the song solo or together with an acclaimed Italian or international guest artist.
5th night
Host Amadeus + ?
First round: All 26 songs will be performed again. Televoting from the 5th night combined with the results from the previous nights will select 5 songs for the second round.
Second round: Top-5 songs will be performed again. The result of the second round – and the winner of Sanremo 2024 – will be decided by 33% press jury, 33% radio jury and 34% televoting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hé, en ze worden er ook niet mooier op.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:03 schreef Em31 het volgende:
Waarom toch je gezicht zo laten verbouwen.. ze lijken ook allemaal op elkaar.
Alles loopt tóp dit jaar, zelfs de camera wiebelt minder dan normaal!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
Ze lopen wel een paar minuten voor op schema nu.
Ah joh daar weten ze vast wel raad meequote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
Als iemand het kan dan is het Fiorello wel ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh daar weten ze vast wel raad mee
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:GeorgeM
@:Strani kan ik wel enigszins bij de les houden, maar dan moet jij @:H_T voor je rekening nemen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:GeorgeM
@:Strani kan ik wel enigszins bij de les houden, maar dan moet jij @:H_T voor je rekening nemen.
Nu niet meerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
quote:
Nog steeds?quote:
Wat is deez HT?quote:
quote:
Wat wordt het?quote:
Kapitein Iglo?quote:
Kapitein Iglo, duhquote:
Ik ga tot Mahmood (00:09)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:11 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoop dat ik het volhoud tot Il Volo.
Mini kipspiesjes en bitterballen uit de Airfryert.quote:
Ik meende me uit eerdere jaren te herinneren dat allora hier voor wijn stond, maar dat kan ook mijn eigen invulling zijn geweest. Anyway, dat is wat ik in huis heb dus dat is wat er geschonken gaat worden.quote:
Nog anderhalf uur. Moet te doen zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:11 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoop dat ik het volhoud tot Il Volo.
Watte?quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:14 schreef Em31 het volgende:
Alex jongener kijken 16 miljoen mensen, kan niet he.
Alex hoeft morgen niet terug te komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:14 schreef Em31 het volgende:
Alex jongener kijken 16 miljoen mensen, kan niet he.
Woehoeequote:
Waarschijnlijk vooral een carrière van 50+ jaar met meerdere platinum albums en hits.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:14 schreef molloot200 het volgende:
Die Loredana heeft toch ook geen uitstraling als ze op het podium staat
Nee sorry ik zie echt niet wat de Italiaanse pers in haar ziet.
En het feit dat ze wellicht al 20 jaar dood is maakt het des te indrukwekkenderquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral een carrière van 50+ jaar met meerdere platinum albums en hits.
Ze had gewoon moeten zingen, the show must go on weetje.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef Strani het volgende:
Ze loste het wel mooi en rustig op trouwens.
Ja Anny Schilder heeft dat in Nederland ook maar ik vraag me toch af of onze pers haar op 1 zou plaatsen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral een carrière van 50+ jaar met meerdere platinum albums en hits.
Maar dan hadden we dit geweldige optreden nooit op deze manier kunnen ervarenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze had gewoon moeten zingen, the show must go on weetje.
Eens. Het goede nieuws: ze gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:17 schreef Momo het volgende:
Stelling: Loredana op ESF zou slechtste resultaat voor Italië ooit worden.
Helemaal niks stukquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef Strani het volgende:
Ze loste het wel mooi en rustig op trouwens.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur. Moet te doen zijn.
Lijkt mij ook sterkquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens. Het goede nieuws: ze gaat het niet worden
Maar dat moet geen reden zijn om wat ze laatst presenteerde ineens goed te gaan noemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Wij vrouwen geven het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Helemaal niks stukNiemand op de knieën gedwongen
Ik denk dat Spanje dan hoger scoort nogquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:17 schreef Momo het volgende:
Stelling: Loredana op ESF zou slechtste resultaat voor Italië ooit worden.
ESF Benidorm 2025quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat Spanje dan hoger scoort nog
Scheelt weer voor Duitslandquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat Spanje dan hoger scoort nog
Ja wordt ook wel steeds meer een populariteitswedstrijd met Blanco, Ultimo, deze gozer die alleen op basis van naam al ontzettend hoog scoren.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef Em31 het volgende:
Deze man gaat volgens mij morgen makkelijk de televote winnen, dus het is te hopen dat hij bij de rest niet zo hoog scoort.
Ja volgens mij was dat een paar jaar geleden wat lastiger met hoe de stemmen geteld werden, maar ik geloof dat dat ook niet ideaal was dus weet ook niet hoe je dat moet voorkomen. Misschien ook niet zo'n superfinale hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja wordt ook wel steeds meer een populariteitswedstrijd met Blanco, Ultimo, deze gozer die alleen op basis van naam al ontzettend hoog scoren.
Ja of ze zitten ergens te chillen in de club.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:23 schreef Momo het volgende:
Tja de jeugd is natuurlijk nog wel op om 02:30 zondag voor de superfinale
Ja dit dusquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:25 schreef Em31 het volgende:
De Italiaanse Brainpower komt er ook nog even bij
Wel in een dikke trui, dekentje en warme kruikquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet al 3 uur in je joggingbroek op de bank zitten
Oké. Wel een beetje gek zonder broek maar you do you!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel in een dikke trui, dekentje en warme kruik
Als het niet alsnog uitloopt wel, dat is wel altijd iets om rekening mee te houden.quote:
Hij (Gigi D'Alessio) heeft nog wel een mooi duet met Lara Fabian gedaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:25 schreef Em31 het volgende:
De Italiaanse Brainpower komt er ook nog even bij
Als die trui maar lang genoeg is heb je helemaal geen broek nodig joh.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Wel een beetje gek zonder broek maar you do you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |