Waarschijnlijk vooral een carrière van 50+ jaar met meerdere platinum albums en hits.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:14 schreef molloot200 het volgende:
Die Loredana heeft toch ook geen uitstraling als ze op het podium staat
Nee sorry ik zie echt niet wat de Italiaanse pers in haar ziet.
En het feit dat ze wellicht al 20 jaar dood is maakt het des te indrukwekkenderquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral een carrière van 50+ jaar met meerdere platinum albums en hits.
Ze had gewoon moeten zingen, the show must go on weetje.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef Strani het volgende:
Ze loste het wel mooi en rustig op trouwens.
Ja Anny Schilder heeft dat in Nederland ook maar ik vraag me toch af of onze pers haar op 1 zou plaatsen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral een carrière van 50+ jaar met meerdere platinum albums en hits.
Maar dan hadden we dit geweldige optreden nooit op deze manier kunnen ervarenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze had gewoon moeten zingen, the show must go on weetje.
Eens. Het goede nieuws: ze gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:17 schreef Momo het volgende:
Stelling: Loredana op ESF zou slechtste resultaat voor Italië ooit worden.
Helemaal niks stukquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef Strani het volgende:
Ze loste het wel mooi en rustig op trouwens.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur. Moet te doen zijn.
Lijkt mij ook sterkquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens. Het goede nieuws: ze gaat het niet worden
Maar dat moet geen reden zijn om wat ze laatst presenteerde ineens goed te gaan noemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Wij vrouwen geven het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Helemaal niks stukNiemand op de knieën gedwongen
Ik denk dat Spanje dan hoger scoort nogquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:17 schreef Momo het volgende:
Stelling: Loredana op ESF zou slechtste resultaat voor Italië ooit worden.
ESF Benidorm 2025quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat Spanje dan hoger scoort nog
Scheelt weer voor Duitslandquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat Spanje dan hoger scoort nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |