Ja wordt ook wel steeds meer een populariteitswedstrijd met Blanco, Ultimo, deze gozer die alleen op basis van naam al ontzettend hoog scoren.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef Em31 het volgende:
Deze man gaat volgens mij morgen makkelijk de televote winnen, dus het is te hopen dat hij bij de rest niet zo hoog scoort.
Ja volgens mij was dat een paar jaar geleden wat lastiger met hoe de stemmen geteld werden, maar ik geloof dat dat ook niet ideaal was dus weet ook niet hoe je dat moet voorkomen. Misschien ook niet zo'n superfinale hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja wordt ook wel steeds meer een populariteitswedstrijd met Blanco, Ultimo, deze gozer die alleen op basis van naam al ontzettend hoog scoren.
Ja of ze zitten ergens te chillen in de club.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:23 schreef Momo het volgende:
Tja de jeugd is natuurlijk nog wel op om 02:30 zondag voor de superfinale
Ja dit dusquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:25 schreef Em31 het volgende:
De Italiaanse Brainpower komt er ook nog even bij
Wel in een dikke trui, dekentje en warme kruikquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet al 3 uur in je joggingbroek op de bank zitten
Oké. Wel een beetje gek zonder broek maar you do you!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel in een dikke trui, dekentje en warme kruik
Als het niet alsnog uitloopt wel, dat is wel altijd iets om rekening mee te houden.quote:
Hij (Gigi D'Alessio) heeft nog wel een mooi duet met Lara Fabian gedaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:25 schreef Em31 het volgende:
De Italiaanse Brainpower komt er ook nog even bij
Als die trui maar lang genoeg is heb je helemaal geen broek nodig joh.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Wel een beetje gek zonder broek maar you do you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |