Oh dit klinkt echt lekker!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:21 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk gegeten bij moeders, kip gorgonzola, sperziebonen met knoflook, rode ui met tomaat salade, pasta met parmezaan.
daarna nog een kaasplankje, proppie vol, burp
Het zal geen bolletje ijs op een bedje van aardappelstukjes zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:28 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
En een Latte macchiato.
Dat doen we als toetje, nu is het Griekse yoghurt 😉quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het zal geen bolletje ijs op een bedje van aardappelstukjes zijn
Was lekker! (en gezellig)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:20 schreef Blues het volgende:
Straks lunchen met broer,schzus en g (ik dus alweer) bij Vreeburg hier in het dorp. Hopelijk denk ik aan foto's maken
Buiten ook echt, held!quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:09 schreef golfer het volgende:
Na deze uitgebreide lunch in ons dorp als avondeten slechts wat gestoomde Chinese buns met spinazie en paddenstoelen gestoomd en wat Koreaanse beef gyozo's gebakken.
Ik zag eerst alleen de auto van de Indonesian Catering Servicequote:
Deze is nķg lekkerderderderderquote:Op zondag 11 februari 2024 08:24 schreef Karzai het volgende:
een oer hollands ontbijtje
[ afbeelding ]
Alleen de naam is geweldig 😀quote:Op zondag 11 februari 2024 18:09 schreef Karzai het volgende:
niet echt lekker die saus veelste zoet en weinig pit
Is dat soort chili con carne ofzo?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:07 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Loaded fries, Mexican style.
Waar moet het naar smaken?.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ben er ingetrapt, pleur de rest gewoon maar weg
Ziet er ook echt smerig uit manquote:Op zondag 11 februari 2024 18:09 schreef Karzai het volgende:
niet echt lekker die saus veelste zoet en weinig pit
Immer, want benieuwd en Mexicaanse stijl shizzle is altijd goed wmbquote:
Lijkt een beetje op joppiesaus qua kleur, of niet?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen idee hap suiker met wat kerrie ofzo
zal wel zoiets zijn, niet te vreten in elk geval, koop het niet mensen!quote:Op zondag 11 februari 2024 18:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op joppiesaus qua kleur, of niet?
Hier vanochtend een butter pecan iced coffee en daarnet een beetje aardappelsalade.
Ja ik heb gisteren dus weer aardappelsalade gemaakt, geen idee waar die zin in aardappelsalade vandaan komt maar hij smaakt weer goed.
Was dat wat, die ijskoffie?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op joppiesaus qua kleur, of niet?
Hier vanochtend een butter pecan iced coffee en daarnet een beetje aardappelsalade.
Ja ik heb gisteren dus weer aardappelsalade gemaakt, geen idee waar die zin in aardappelsalade vandaan komt maar hij smaakt weer goed.
300 gram rundergehaktquote:Op zondag 11 februari 2024 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Immer, want benieuwd en Mexicaanse stijl shizzle is altijd goed wmb
Is die sambal een vervanging voor Mexicaanse pepers?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:40 schreef Curiosity het volgende:
[..]
300 gram rundergehakt
2 tl uienpoeder
2 teentjes knoflook geperst
1 blikje gepelde tomaten
1,5 eetlepel cajunkruiden
1 theelepel chililpoeder
2 theelepel komijnpoeder
1 eetlepel gedroogd korianderblad
1 eetlepel sambal badjak
100 gram extra belegen kaas geraspt
versgemalen zwarte peper en zout
Gehakt bakken, alle kruiden erbij en dan de tomaten, alles even laten sudderen, ondertussen de patat bakken en de saus hierover verdelen.
Afmaken met kaas en eventueel lente ui.
Vind ik dus ook! Vooral na een nacht in de koelkast!quote:Op zondag 11 februari 2024 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Was dat wat, die ijskoffie?
En lekker man, zelfgemaakte aardappelsalade is heerlijk
quote:Op zondag 11 februari 2024 08:24 schreef Karzai het volgende:
een oer hollands ontbijtje
[ afbeelding ]
Jaa vooral brood met pindakaas en daarbovenop De Ruijter Royaalquote:Op zondag 11 februari 2024 15:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Deze is nķg lekkerderderderder
[ afbeelding ]
Jammer! Frietkot klinkt altijd lekker. En Bicky burger kun je niet verpesten hopelijkquote:Op zondag 11 februari 2024 17:42 schreef Kanaroe het volgende:
Straks een stukje vlees, Duitse Kassleren winterwortelsalade.
Vanmiddag een van mijn zoons verhuisd van België naar Nederland en in het Frietkot gelunched met een enorme grote friet speciaal en een Bicky Burger. De sfeer in het kot was beter dan het eten
quote:Op zondag 11 februari 2024 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor het eerst iets met geitenkaas besteld! Vond het altijd naar boerderij smaken en had ik eerste hap nog bij de nasmaak maar daarna nergens meer last van. Heb gesmuld! Dikke pannenkoek met geitenkaas dus, walnoten, appel, rucola en honing. Zelf nog wat stroop over gedaan
[ link | afbeelding ]
Vriend had kaas, bacon, ei.
[ link | afbeelding ]
Klein toetje (vh huis). Dame Blanche met lekker verse slagroom.
[ link | afbeelding ]
Niet perse, je kan ook zo'n blikje adobo peper gebruiken.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Is die sambal een vervanging voor Mexicaanse pepers?
Had je er ook nog iets over te melden?quote:
Lijkt me echt heeeeerlijk met geitenkaasquote:Op zondag 11 februari 2024 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor het eerst iets met geitenkaas besteld! Vond het altijd naar boerderij smaken en had ik eerste hap nog bij de nasmaak maar daarna nergens meer last van. Heb gesmuld! Dikke pannenkoek met geitenkaas dus, walnoten, appel, rucola en honing. Zelf nog wat stroop over gedaan
[ link | afbeelding ]
Vriend had kaas, bacon, ei.
[ link | afbeelding ]
Klein toetje (vh huis). Dame Blanche met lekker verse slagroom.
[ link | afbeelding ]
Klinkt ook héérlijk!quote:Op zondag 11 februari 2024 21:28 schreef foodlover het volgende:
Heerlijk rose biefstuk, Bratkartoffeln met ui en spek, champignons, gemengde salade met ei en ranch dressing. Brood om te dippen en rode wijn reserva uit La Mancha. Het was heerlijk.
Ik had nooit zo'n burger op, maar hij was overladen met crispy gebakken uitjes (van die kant-en-klare) en praktisch geen saus, dus erg droog. Maar, het kot was gezellig en de frietjes waren prima!quote:Op zondag 11 februari 2024 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jammer! Frietkot klinkt altijd lekker. En Bicky burger kun je niet verpesten hopelijk
Kan dus wel verpest wordenquote:Op maandag 12 februari 2024 09:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik had nooit zo'n burger op, maar hij was overladen met crispy gebakken uitjes (van die kant-en-klare) en praktisch geen saus, dus erg droog. Maar, het kot was gezellig en de frietjes waren prima!
Ik ben nog steeds blij dat ik dit nu lekker vindquote:Op zondag 11 februari 2024 21:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Lijkt me echt heeeeerlijk met geitenkaas
Ah die staat er bij mij ook op maar ik heb alleen nog maar naturel gezien en ik wil juist ook de koffie proberen.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en yoghurt met
[ link | afbeelding ]
Had een zak gratisch via de scoupy-app en zie nu dat ze bij de AH in de aanbieding zijn dus nog maar 2 zakken halen
quote:Op maandag 12 februari 2024 14:44 schreef golfer het volgende:
Vanavond: de al gisteren gemaakte erwtensoep met rookworst.
Klein maar fijn, hopelijk smaakt het en anders kaas, veel kaas, erover laten smeltenquote:Op maandag 12 februari 2024 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Witlof ovenschotel verspakket staat nu in de oven.
2 grote puntpaprika´s, 2 grote uien en 3, de kleinste witlofstrokjes die ik ook heb gezien.
Heb er niet veel vertrouwen in
wij doen deze:quote:Op maandag 12 februari 2024 17:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je een goed recept hebt laat maar doorkomen!
Het is een pasta pesto met kip en tomaat geworden uit een bakjequote:Op maandag 12 februari 2024 18:14 schreef Kanaroe het volgende:
Nog niet gegeten, mijn man haalt nu iets kant-en-klaars uit de supermarkt....
Ben benieuwd wat het wordt
mja valt vaak tegen die kant en klaar maaltijden. benieuw hoe het smaaktquote:Op maandag 12 februari 2024 18:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het is een pasta pesto met kip en tomaat geworden uit een bakje
Staat in de oven, rook wel okee
Niks aan was het, smakeloze natte bende.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja valt vaak tegen die kant en klaar maaltijden. benieuw hoe het smaakt![]()
Hmm,sterktequote:Op maandag 12 februari 2024 19:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Niks aan was het, smakeloze natte bende.
Meneer kannie koken (denkt hij) en ik was ziek, tja dan maar dit.
Wel even extra pepertjes en kaas overgegooid. Maar inderdaad, mčh
Die is wel lekker, ook weleens gemaaktquote:Op maandag 12 februari 2024 18:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wij doen deze:
https://www.eefkooktzo.nl/pad-thai-met-kip/
Oh dat ziet er lekker uit! Geen dressing/saus?quote:Op maandag 12 februari 2024 18:38 schreef Karzai het volgende:
pita broodjes met pikante kip, sla, tomaat, rode ui en olijven
[ afbeelding ]
De pootjes aanbraden met een uitje, knoflook en peper
Beetje water en een bouillonblokje bij en laat het even sudderen, zodat de kip goed op smaak komt
[ afbeelding ]
op de sla zit olijfolie, azijn en zwarte peper, op het broodje enkel sambal, de kip was mals genoegquote:Op dinsdag 13 februari 2024 02:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat ziet er lekker uit! Geen dressing/saus?
Ik heb uiteindelijk niet gekookt, maar pannenkoeken gebakken.
Na thee, Den Eelder karnemelk met scheutje karvan cevitam en een kiwi ik nu ookquote:
Is het meegevallen?quote:Op maandag 12 februari 2024 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Witlof ovenschotel verspakket staat nu in de oven.
2 grote puntpaprika´s, 2 grote uien en 3, de kleinste witlofstrokjes die ik ook heb gezien.
Heb er niet veel vertrouwen in
Jammerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Na thee, Den Eelder karnemelk met scheutje karvan cevitam en een kiwi ik nu ook
Zometeen 2 vk boterhammetjes met hagel en pindakaas 1vk boterham met gebakken eitje
Iced koffie wordt door het gros van Amerika gedronken terwijl hier warm de voorkeur heeft (de mijne ook)quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ugh ik heb ook wel zin in een red bull ofzo.
Hier vanochtend een iced mocha en voor de lunch een chopped southwest salad. Ga strakjes tikka masala maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor snelle hap en af en toe is het best te doen hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:39 schreef Vincent_student het volgende:
Is dat een beetje goed te eten?
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ik drink het ook altijd iced. Het kan 20 graden vriezen buiten (niet dat dat hier ooit gebeurt) en dan kies ik alsnog voor iced. Maargoed ik heb ook altijd liever koude chocolademelk dan warme eigenlijk.
Ik kende die keten niet maar het zit hier heel veel zie ik! Toevallig is er afgelopen zomer eentje geopend waar ik woon dus ik zal het eens uitproberen (en een fotootje plaatsen)!
Wat leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 Jaar geleden hadden ze paar vestigingen maar ze zijn geëxplodeerd naar overal.
Ik mis zulke dingen hier.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Oe die zuurkool klinkt goed!quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:43 schreef foodlover het volgende:
Eergisteren zuurkool stamppot met witte bonen en spekjes. Straks nog wat warm maken als lunch.
Gisteren kipfilet stukjes, pittig en gepaneerd met cornflakes op een broodje met sla.
Instant diabetesquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
Vandaag direct maar naar Crumbl gegaan, Valentijnsdag vonden we wel een goed excuus. Blijkbaar rouleert het aanbod cookies (6) wekelijks. Ik vond het aanbod deze week niet heel spannend in eerste instantie. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Milk Chocolate Chip, Valentine’s original met M&M’s, Molten Lava en Nilla Bean Cupcake:
[ afbeelding ]
Had er eigenlijk mijn hand wel naast kunnen houden voor referentie, ze zijn groot! Allemaal lekker, maar ik vond vooral de Molten Lava en Nilla Bean echt heerlijk. Mijn vriend vond de Chocolate Chip erg goed! Dus ja, zeker de moeite waard, @:FutureFairytale !
quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:47 schreef golfer het volgende:
Voorbereidingen getroffen voor avondeten:
Geroosterde spruiten uit de airfryer met daarbij van scratch af aan zelfgemaakte kerriemayonaise en daarbij gemarineerde krokant gebakken speklappen.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:16 schreef Molo het volgende:
Pasta aan het koken voor kind want volgens haar ruikt de spinazietaart naar 'schijt'
The joys of parenting![]()
![]()
Ja, dat. Voor ons een stoofpot met zoete aardappel, spekjes, wortel en bonen. En voor peuter uiteindelijk een appel en kwarkquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:16 schreef Molo het volgende:
Pasta aan het koken voor kind want volgens haar ruikt de spinazietaart naar 'schijt'
![]()
Salade met spekjes en een kaassouflé?quote:
ja vrij simpel hoor. kaassoufle is van mora, goed te doenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Salade met spekjes en een kaassouflé?
Ziet er gelikt uit.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
Vandaag direct maar naar Crumbl gegaan, Valentijnsdag vonden we wel een goed excuus. Blijkbaar rouleert het aanbod cookies (6) wekelijks. Ik vond het aanbod deze week niet heel spannend in eerste instantie. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Milk Chocolate Chip, Valentine’s original met M&M’s, Molten Lava en Nilla Bean Cupcake:
[ afbeelding ]
Had er eigenlijk mijn hand wel naast kunnen houden voor referentie, ze zijn groot! Allemaal lekker, maar ik vond vooral de Molten Lava en Nilla Bean echt heerlijk. Mijn vriend vond de Chocolate Chip erg goed! Dus ja, zeker de moeite waard, @:FutureFairytale !
Ze bleek acuut enorm hoge koorts te hebben en plots hartstikke ziek. Net terug van de HAP (ernstige dingen uitgesloten), dus ik zit nu zelf pas aan mijn spinazietaart. Die niet naar schijt ruikt of smaaktquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:16 schreef Molo het volgende:
![]()
Zit dat concept ergens in Europa? Mijn man is gek op dat soort zoete bendequote:Op woensdag 14 februari 2024 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Dit vind ik dus zo gaaf hč!![]()
Ik weet dat het iedere week rouleert, ik volg het vanaf hierDe Nilla Bean van deze week lijkt me zo lekker omdat de cheesecake frosting van hen zo goed moet zijn!
Je kunt bij hen een cookie cutter kopen waarmee je een koek makkelijk in 4'en snijd
Ene week hebben ze vast in aanbod Milk Chocolate Chip, andere week Sea Salt Chocolate Chunk (pure chocolade). Die lijkt me ook fantastisch.
Ik benijd je niet hoor. Echt niet. Echt niet. Ok, wel.
Vind het heel leuk dat jullie al zijn geweest en geniet er nog van![]()
Zal het laten weten betreft red velvet, die was er vorige weekquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
Jij weet er duidelijk veel meer vanaf dan ik, haha! Ik vind het inderdaad ook wel een leuk principe dat het rouleert ja, houdt het afwisselend.
Nou dat was dus precies wat die nilla bean zo lekker maakte! Die frosting was echt heel lekker ja!Oeh die Sea Salt Chocolate Chunk klinkt ook goed! Mijn vriend houdt heel erg van Red Velvet, is ik die een keertje voorbij zie komen gaan we weer
.
Bedankt voor de tip!Mocht ik weer eens naar Nederland komen dan neem ik er wat voor je mee!
Ze zijn net van USA naar Canada uitgebreid, maar gezien hun enorm snelle groei denk ik dat straks bv London erbij kan zitten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit dat concept ergens in Europa? Mijn man is gek op dat soort zoete bende
Ah gossie, hopelijk knapt ze snel op!quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze bleek acuut enorm hoge koorts te hebben en plots hartstikke ziek. Net terug van de HAP (ernstige dingen uitgesloten), dus ik zit nu zelf pas aan mijn spinazietaart. Die niet naar schijt ruikt of smaakt![]()
![]()
Schrikken he is dat? Dat is 1 van de griepen die rondwaart. Neefjes/nichtjes hadden t en zijn ook naar ziekenhuis geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze bleek acuut enorm hoge koorts te hebben en plots hartstikke ziek. Net terug van de HAP (ernstige dingen uitgesloten), dus ik zit nu zelf pas aan mijn spinazietaart. Die niet naar schijt ruikt of smaakt![]()
![]()
Zwart?quote:
Zwartquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zwart?
Koppie thee, bammetje met gekookte worst en mosterd
Vanavond gebakken kip en mozzarella met tomaat
Bij het voetballen vanavond een warsteiner en cashewnoten
Vertel dan eens wat en hoe?quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:50 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Deze salade is gruwelijk lekker en heel eenvoudig te maken.
Ok hou je vast.quote:
Ach jee, arm kindquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
Dank u!quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:41 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ach jee, arm kind
Beterschap gewenst!
On Topic; even bij de Grote Toekan in de buurt wezen eten, ik had gefrituurde gyoza's met groente en paddestoelen en een beetje teveel zoetige sojasaus.
Daarna gegrilde entrecote, frietjes, champignons, doperwten en diverse groentjes op het bord en een lekkere vleesjus. En een paar proseccootjes. Zit vol, was lekker en gezellig
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:21 schreef Blues het volgende:
Oeps![]()
![]()
Auto-aanvul + zitten grappen hierover met collega's.
Picanha it is
Mmm butter chickenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u!
Vanavond ik ook bij Den Groten Toekan gegeten. Butter chicken met knoflooknaan erbij. Op een walgelijk bijgerechtje na (geen idee wat daar bij mis was gegaan) was het heerlijk
Wij hadden hetzelfde, maar dan met erwtjes in plaats van snijbonenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:40 schreef Tuindier het volgende:
Curry met snijbonen en 'kip'stukjes met pandanrijst
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:25 schreef Karzai het volgende:
Ik doe er een schepje bovenop
[ afbeelding ]
Je avondeten klinkt heel simpel en toch heel lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Gele rijst, avocado, gehakt, maīs, zure room en hot sauce.
Toe bakje pudding en een sinaasappel.
Straks advocaat met slagroom
Welke is dit? Ik ben enorme pizza lover en uit de diepvries heb ik ze nog niet met zo'n mooie korst gezien en zo goed belegtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:00 schreef Molo het volgende:
Pizzaatje uit de diepvries en zelfgemaakte chocolademousse met slagroom toe.
[ afbeelding ]
Ik vind advocaat, boerenjongens, after eight, griesmeel, huzarensalade.. alle bejaardendingen allemaal lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:38 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Je avondeten klinkt heel simpel en toch heel lekker![]()
Ik heb nog nooit advocaat gegeten. Heb ik toch een bejaardenassociatie mee
Advocaat is underrated, lekker manquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:38 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Je avondeten klinkt heel simpel en toch heel lekker![]()
Ik heb nog nooit advocaat gegeten. Heb ik toch een bejaardenassociatie mee
https://www.crostamollica.nl/?locale=nl_NLquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welke is dit? Ik ben enorme pizza lover en uit de diepvries heb ik ze nog niet met zo'n mooie korst gezien en zo goed belegt
Hmmzz geen Appie hier in de buurt, maar het zelf extra beleggen en kruiden doe ik dan ook weer welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:04 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.crostamollica.nl/?locale=nl_NL
Te koop bij de AH (o.a.). Dit is de Margherita met beetje extra kaas en plakjes salami extra erop
Ze hebben ook een salamivariant maar die vinden de kinderen die mee aten te pittig
Ik haal deze pizza's bij de Plusquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hmmzz geen Appie hier in de buurt, maar het zelf extra beleggen en kruiden doe ik dan ook weer welZiet er wel echt goed uit voor een dievriespizza
Voor mij een bruine bol hete kip, voor @golfer een flamküchen pulled pork.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:50 schreef golfer het volgende:
Straks lunchen met zoonlief en zijn vriendin en moeder bij een lokaal etablissement.
Ik ben echt jaloers op hoe vaak jij ijs eetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij Burger King net gegeten;
Double Bacon King
Crunchy Chicken Deluxe
En voor mij de Oreo Fusion. Was heel veel dus nu heb ik het koud en aan een kan thee
[ link | afbeelding ]
echt he, dat die niet honderd kilo weegt inmiddelsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers op hoe vaak jij ijs eet
dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:41 schreef Blues het volgende:dat zier goed uit
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gegeten bij Saigon Caphę in Amstelveen (voor we naar de schouwburg gaan voor Introdans).
@:golfer koos voor Saigonbier en ik een lemongrass icetea erbij.
Voor golfer de (Thit Heo Quay) geroosterde buikspek met rijst.
Voor mij gestoofde beef in citroengras en kerriesaus met rijst (Ca Ri Bo).
Nog gecotst van de drank?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje dronken/teur/tipsy, dus we toppen het af met een glühweinmet autocorrect valt er nog te typen
Spijt heb ik sowieso al morgen, dus waarom niet nog een glaasje
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:45 schreef golfer het volgende:
Nu, als tussendoortje: bakkie kreeftensoep van onze vishandel.![]()
Vanavond: weer kip, patat en appelmoes.
Oftewel krokante scharrelkipschnitzels, patat van Friethoes en appelcompote met stukjes.
Bijna schaamtelijk maar wel eerlijk. Toetje (ik had m&m pinda met karamel)quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:16 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers op hoe vaak jij ijs eet
Lekker bezig weer chickquote:Op zondag 18 februari 2024 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik at vanavond verse friet met pindasaus, kaassouflesse en kroket.
[..]
Bijna schaamtelijk maar wel eerlijk. Toetje (ik had m&m pinda met karamel)![]()
[ link | afbeelding ]
Pataks is vaak goed!quote:Op zondag 18 februari 2024 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker bezig weer chick
Wat is een kaassouflesse?
Tikka massala van Soenil is lekker maar wel wat te subtiel, volgende keer weer Pataks
Deze zijn echt beter: https://www.vangeloven.co(...)aassouffles-24x7500gquote:Op zondag 18 februari 2024 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pataks is vaak goed!
Dit is een kaassouflesse. Lekkerdere kaas vind ik, en vooral meer kaas door de vorm. In een soufflé heb je 't meest aan de onderkant (als je het zoals mij eet)
[ link | afbeelding ]
Die vind ik ook heel lekker idd! Zie het alleen helaas lang niet overal.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze zijn echt beter: https://www.vangeloven.co(...)aassouffles-24x7500g
Makro pasje fixen, iedere ondernemer die je kent heeft die en leent die wel uitquote:Op zondag 18 februari 2024 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die vind ik ook heel lekker idd! Zie het alleen helaas lang niet overal.
Bedankt voor de tip, daar staat hier een hele koeling van bij de Jumboquote:Op zondag 18 februari 2024 19:22 schreef Jeroboam het volgende:
Hemelse modder van deze fabrikant (niet op de foto), echt de lekkerste toetjes uit het koelvak van de supermarkt
[ afbeelding ]
Ik ook, moet weer snel weer naar de Makroquote:Op zondag 18 februari 2024 21:12 schreef Molo het volgende:
Ja nu wil ik dus een kaassouflé![]()
![]()
![]()
Gaarne ook foto van de tomatillosalsa
Het is wel erg zoet en dus machtig, daarom echt iets voor het weekend.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:22 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, daar staat hier een hele koeling van bij de Jumbo
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:12 schreef Molo het volgende:
Ja nu wil ik dus een kaassouflé![]()
![]()
![]()
Gaarne ook foto van de tomatillosalsa
Ik zag deze voorbij komen en moest aan je denkenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Iced koffie wordt door het gros van Amerika gedronken terwijl hier warm de voorkeur heeft (de mijne ook)
Ben best benieuwd in welke staat je woont![]()
Mocht je van koek houden; ken je de keten Crumbl Cookies? Lijkt me zo lekker!
Jawel. In boterhamzakje doen, eetlepel of twee aan olie erbij en omschudden tot overal olie zit. Dan kan ie er wel inquote:Op maandag 19 februari 2024 14:53 schreef junkiesietze het volgende:
Die van dobben kaasflees kunnen niet in de airfryer
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel. In boterhamzakje doen, eetlepel of twee aan olie erbij en omschudden tot overal olie zit. Dan kan ie er wel in
Zou 170° ofzo doen en dan paar keer even loeren en zo nodig omdraaienquote:Op maandag 19 februari 2024 15:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]![]()
hoeveel graden/hoelang?
en dan blijft ie wel een bleeke kleur zeker?
En dan heeft @Kanaroe er 2quote:Op maandag 19 februari 2024 15:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Restje Chinees van gisteren.
Morgen stamppot zuurkool met vetspekjes en saucijzen, ben de rookworst vergeten en ik ga echt niet morgen naar de supermarkt voor rookworst.
Nu een paar nep maltesers en een bakje koffie
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag deze voorbij komen en moest aan je denken
[ afbeelding ]
Ik ga as we speak maar eens even een espresso brouwen voor een iced latte.
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En dan heeft @:Kanaroe er 2
[..]
Haha inderdaad! Zo'n unox worst geef ik niks om, dus ik ben wčl speciaal naar de slager gegaan voor een 'echte'quote:Op maandag 19 februari 2024 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En dan heeft @:Kanaroe er 2
[..]
Oh deze ga ik onthouden, ziet er lekker uit!quote:Op maandag 19 februari 2024 15:53 schreef Molo het volgende:
Vanavond aubergine en orzo rommelbak
https://www.servingdumpli(...)plant-parmesan-orzo/
Voor dochter pasta want die gruwelt hiervan
Ik zal laten weten of het lekker is, maak het zo voor het eerstquote:Op maandag 19 februari 2024 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh deze ga ik onthouden, ziet er lekker uit!
Wat een afschuwelijke foto's zijn daarvan te vinden online zegquote:Op maandag 19 februari 2024 17:11 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Vandaag eet ik laing. Ben benieuwd, het staat nu te pruttelen.
Dat zal ik zeker doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke foto's zijn daarvan te vinden online zeg
Heel benieuwd hoe dit smaakt, plaats je een recensie?
Oh wat jammer dat je kookkunsten niet gewaardeerd worden!quote:Op maandag 19 februari 2024 17:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga de rest van de salsa verde shrimp maar opeten in een wrap denk ik. Mijn vriend vond het ook al niets (ik kook nogal vaak voor de kat z’n viool hier
), dus ik heb sowieso nog wel wat salsa over. Gelukkig ligt er ook nog een zak tortilla chips in de kast
.
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:17 schreef golfer het volgende:
Vanmorgen: een omelet met stukjes bakbacon en peterselie op een maisboterham met casselerrib.
Nu: restant kreeftensoep van onze viswinkel.
Vanavond: de gehaktballen van De Librije, gebakken aardappelschijfjes en een Italiaanse groene salade.
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:17 schreef golfer het volgende:
Vanmorgen: een omelet met stukjes bakbacon en peterselie op een maisboterham met casselerrib.
Nu: restant kreeftensoep van onze viswinkel.
Vanavond: de gehaktballen van De Librije, gebakken aardappelschijfjes en een Italiaanse groene salade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |