Oh dit klinkt echt lekker!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:21 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk gegeten bij moeders, kip gorgonzola, sperziebonen met knoflook, rode ui met tomaat salade, pasta met parmezaan.
daarna nog een kaasplankje, proppie vol, burp
Het zal geen bolletje ijs op een bedje van aardappelstukjes zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:28 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
En een Latte macchiato.
Dat doen we als toetje, nu is het Griekse yoghurt 😉quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het zal geen bolletje ijs op een bedje van aardappelstukjes zijn
Was lekker! (en gezellig)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:20 schreef Blues het volgende:
Straks lunchen met broer,schzus en g (ik dus alweer) bij Vreeburg hier in het dorp. Hopelijk denk ik aan foto's maken
Buiten ook echt, held!quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:09 schreef golfer het volgende:
Na deze uitgebreide lunch in ons dorp als avondeten slechts wat gestoomde Chinese buns met spinazie en paddenstoelen gestoomd en wat Koreaanse beef gyozo's gebakken.
Ik zag eerst alleen de auto van de Indonesian Catering Servicequote:
Deze is nóg lekkerderderderderquote:Op zondag 11 februari 2024 08:24 schreef Karzai het volgende:
een oer hollands ontbijtje
[ afbeelding ]
Alleen de naam is geweldig 😀quote:Op zondag 11 februari 2024 18:09 schreef Karzai het volgende:
niet echt lekker die saus veelste zoet en weinig pit
Is dat soort chili con carne ofzo?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:07 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Loaded fries, Mexican style.
Waar moet het naar smaken?.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ben er ingetrapt, pleur de rest gewoon maar weg
Ziet er ook echt smerig uit manquote:Op zondag 11 februari 2024 18:09 schreef Karzai het volgende:
niet echt lekker die saus veelste zoet en weinig pit
Immer, want benieuwd en Mexicaanse stijl shizzle is altijd goed wmbquote:
Lijkt een beetje op joppiesaus qua kleur, of niet?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen idee hap suiker met wat kerrie ofzo
zal wel zoiets zijn, niet te vreten in elk geval, koop het niet mensen!quote:Op zondag 11 februari 2024 18:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op joppiesaus qua kleur, of niet?
Hier vanochtend een butter pecan iced coffee en daarnet een beetje aardappelsalade.
Ja ik heb gisteren dus weer aardappelsalade gemaakt, geen idee waar die zin in aardappelsalade vandaan komt maar hij smaakt weer goed.
Was dat wat, die ijskoffie?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op joppiesaus qua kleur, of niet?
Hier vanochtend een butter pecan iced coffee en daarnet een beetje aardappelsalade.
Ja ik heb gisteren dus weer aardappelsalade gemaakt, geen idee waar die zin in aardappelsalade vandaan komt maar hij smaakt weer goed.
300 gram rundergehaktquote:Op zondag 11 februari 2024 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Immer, want benieuwd en Mexicaanse stijl shizzle is altijd goed wmb
Is die sambal een vervanging voor Mexicaanse pepers?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:40 schreef Curiosity het volgende:
[..]
300 gram rundergehakt
2 tl uienpoeder
2 teentjes knoflook geperst
1 blikje gepelde tomaten
1,5 eetlepel cajunkruiden
1 theelepel chililpoeder
2 theelepel komijnpoeder
1 eetlepel gedroogd korianderblad
1 eetlepel sambal badjak
100 gram extra belegen kaas geraspt
versgemalen zwarte peper en zout
Gehakt bakken, alle kruiden erbij en dan de tomaten, alles even laten sudderen, ondertussen de patat bakken en de saus hierover verdelen.
Afmaken met kaas en eventueel lente ui.
Vind ik dus ook! Vooral na een nacht in de koelkast!quote:Op zondag 11 februari 2024 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Was dat wat, die ijskoffie?
En lekker man, zelfgemaakte aardappelsalade is heerlijk
quote:Op zondag 11 februari 2024 08:24 schreef Karzai het volgende:
een oer hollands ontbijtje
[ afbeelding ]
Jaa vooral brood met pindakaas en daarbovenop De Ruijter Royaalquote:Op zondag 11 februari 2024 15:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Deze is nóg lekkerderderderder
[ afbeelding ]
Jammer! Frietkot klinkt altijd lekker. En Bicky burger kun je niet verpesten hopelijkquote:Op zondag 11 februari 2024 17:42 schreef Kanaroe het volgende:
Straks een stukje vlees, Duitse Kassleren winterwortelsalade.
Vanmiddag een van mijn zoons verhuisd van België naar Nederland en in het Frietkot gelunched met een enorme grote friet speciaal en een Bicky Burger. De sfeer in het kot was beter dan het eten
quote:Op zondag 11 februari 2024 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor het eerst iets met geitenkaas besteld! Vond het altijd naar boerderij smaken en had ik eerste hap nog bij de nasmaak maar daarna nergens meer last van. Heb gesmuld! Dikke pannenkoek met geitenkaas dus, walnoten, appel, rucola en honing. Zelf nog wat stroop over gedaan
[ link | afbeelding ]
Vriend had kaas, bacon, ei.
[ link | afbeelding ]
Klein toetje (vh huis). Dame Blanche met lekker verse slagroom.
[ link | afbeelding ]
Niet perse, je kan ook zo'n blikje adobo peper gebruiken.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Is die sambal een vervanging voor Mexicaanse pepers?
Had je er ook nog iets over te melden?quote:
Lijkt me echt heeeeerlijk met geitenkaasquote:Op zondag 11 februari 2024 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor het eerst iets met geitenkaas besteld! Vond het altijd naar boerderij smaken en had ik eerste hap nog bij de nasmaak maar daarna nergens meer last van. Heb gesmuld! Dikke pannenkoek met geitenkaas dus, walnoten, appel, rucola en honing. Zelf nog wat stroop over gedaan
[ link | afbeelding ]
Vriend had kaas, bacon, ei.
[ link | afbeelding ]
Klein toetje (vh huis). Dame Blanche met lekker verse slagroom.
[ link | afbeelding ]
Klinkt ook héérlijk!quote:Op zondag 11 februari 2024 21:28 schreef foodlover het volgende:
Heerlijk rose biefstuk, Bratkartoffeln met ui en spek, champignons, gemengde salade met ei en ranch dressing. Brood om te dippen en rode wijn reserva uit La Mancha. Het was heerlijk.
Ik had nooit zo'n burger op, maar hij was overladen met crispy gebakken uitjes (van die kant-en-klare) en praktisch geen saus, dus erg droog. Maar, het kot was gezellig en de frietjes waren prima!quote:Op zondag 11 februari 2024 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jammer! Frietkot klinkt altijd lekker. En Bicky burger kun je niet verpesten hopelijk
Kan dus wel verpest wordenquote:Op maandag 12 februari 2024 09:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik had nooit zo'n burger op, maar hij was overladen met crispy gebakken uitjes (van die kant-en-klare) en praktisch geen saus, dus erg droog. Maar, het kot was gezellig en de frietjes waren prima!
Ik ben nog steeds blij dat ik dit nu lekker vindquote:Op zondag 11 februari 2024 21:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Lijkt me echt heeeeerlijk met geitenkaas
Ah die staat er bij mij ook op maar ik heb alleen nog maar naturel gezien en ik wil juist ook de koffie proberen.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en yoghurt met
[ link | afbeelding ]
Had een zak gratisch via de scoupy-app en zie nu dat ze bij de AH in de aanbieding zijn dus nog maar 2 zakken halen
quote:Op maandag 12 februari 2024 14:44 schreef golfer het volgende:
Vanavond: de al gisteren gemaakte erwtensoep met rookworst.
Klein maar fijn, hopelijk smaakt het en anders kaas, veel kaas, erover laten smeltenquote:Op maandag 12 februari 2024 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Witlof ovenschotel verspakket staat nu in de oven.
2 grote puntpaprika´s, 2 grote uien en 3, de kleinste witlofstrokjes die ik ook heb gezien.
Heb er niet veel vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |