abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker vrijdag 9 februari 2024 @ 16:25:37 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212360635
twitter

== update ==

Automobilist die 2 moeders en 2 kinderen doodreed wordt uit z'n huis gezet

quote:
De man die vier mensen doodreed in Oud Gastel mag uit zijn huis worden gezet. Dat heeft de rechtbank in Breda bepaald. Omar E. was na het dodelijk ongeluk ook nog eens opgepakt voor drugshandel en dat pikt de woningstichting niet.

Begin september 2022 botste Omar E. (28) op bedrijventerrein Borchwerf in Oud Gastel met hoge snelheid op een personenauto. Twee moeders met twee kinderen kwamen om het leven, een meisje overleefde de klap. E. werd opgepakt maar na een tijdje vrijgelaten, onder bepaalde voorwaarden. Zo mocht hij zich niet schuldig maken aan misdrijven.

Het politieonderzoek was nog volop bezig toen. Dat richtte zich ook op de dure huurauto met Duits kenteken: een bekende truc van criminelen om buiten beeld te blijven. Bij de recherche ontstonden daarom vermoedens dat hij wat te verbergen had.

Wat ook meespeelde was een tip uit april 2021. Iemand had toen gezien dat er auto's met Spaans kenteken bij E. langskwamen en werden gevuld met grote zakken.

Achtervolging
Eind juli vorig jaar was er bij zijn huis aan de Reginadonk in Roosendaal weer zo'n verdachte situatie. Omar E. gaf achter zijn huurwoning, een bigshopper aan een man op een scooter. En er kwamen meer mensen langs voor een tas met inhoud.

Bij een man in een auto, zette de politie in een onopvallende wagen de achtervolging in. Op de A58 bij Wouw kreeg de bestuurder een stopteken. In een vuilniszak in de wagen ontdekte de politie een kilo hasj, een kilo henneptoppen en een klein zakje hennep.

Inval
Daarop besloot de politie een inval te doen in de wijk. Bij een buurman vonden ze 11 kilo henneptoppen, 1 kilo hasj en 332 gram ketamine.

Ook in het huis van E. vielen agenten binnen. Toen agenten aankwamen probeerde de Roosendaler nog tevergeefs te vluchten. In zijn huis vonden agenten een notitieblok met aantekeningen die wezen op wiethandel. Er lagen ook zes mobiele telefoons en bijna 40.000 euro contant geld en een Rolex.

Woningcorporatie Alwel kwam meteen in actie. Al na een paar dagen werd zijn huurcontract ontbonden, nog voordat de burgemeester in actie kwam. Omar E. kreeg nog wel een paar keer de kans om vanuit zijn cel zelf de huur op te zeggen, maar dat weigerde hij.

Bigshoppers
Intussen had de burgemeester het pand voor twee maanden gesloten. Half oktober tekende de verdachte bezwaar aan tegen de huuropzegging.

Omar E. stelde dat hij en zijn huis niks met drugs te maken hebben. Immers, de politie vond geen drugs binnen. Het contant geld was geleend van de snackbar van zijn ouders. En verder waren de notities over drugs niet van hem, want het was niet zijn handschrift. De grote boodschappentassen waren ook niet verdacht, want gewoon van de super in de buurt, was het verweer.

De rechter geloofde daar allemaal niks van. Want de politie had duidelijk gezien dat er een zak met drugs uit zijn huis kwam.

In voorarrest
De rechtbank benadrukte dat de woningcorporatie in haar recht staat om een huurcontract op te zeggen. "Alwel moet als woningcorporatie bijdragen aan de leefbaarheid en veiligheid in de buurten en wijken", staat in het vonnis van de rechter in Breda.

Omar E. moet over 14 dagen weg zijn en alles ontruimen. Of er nog meer gezins- of familieleden in het pand wonen is niet bekend. Hij zit sinds de inval in zijn huis in voorarrest. De rechtbank peinsde er onlangs niet over om hem opnieuw vrij te laten.
Mooi nieuws om het weekend mee te beginnen *O* _O_
pi_212360682
Gehuurde AMG, mensen doodrijden, niet de verantwoordelijkheid van het ongeval op zich willen nemen, veel cash geld, sterke vermoedens van banden in het drugscircuit. Bingokaart "straathuftertje met onverklaarbaar veel geld" is weer vol.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 16:33:07 #3
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212360707
"E. werd opgepakt maar na een tijdje vrijgelaten, onder bepaalde voorwaarden. Zo mocht hij zich niet schuldig maken aan misdrijven."

Sow hey, serieuze voorwaarden voor vrijlating hoor.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 9 februari 2024 @ 16:37:02 #4
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_212360756
Gedetineerden krijgen voorrang bij een huurwoning zodra hun straf erop zit dus het zal 'm waarschijnlijk allemaal aan z'n reet roesten.

Straffen doen we in dit land niet.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 16:43:35 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_212360818
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:37 schreef Cruzinats het volgende:
Gedetineerden krijgen voorrang bij een huurwoning zodra hun straf erop zit dus het zal 'm waarschijnlijk allemaal aan z'n reet roesten.

Als ze niet meteen een huis krijgen (en werk en een vrouw), woning, wijf, werk, gaan ze sowieso meteen weer de fout in. Vandaar dat het geven van huizen aan gedetineerden de hoogste prioriteit heeft.
Dat is dus ook de snelste manier om een huis te krijgen. Jaartje zitten en je bent binnen
The End Times are wild
pi_213215200
quote:
Goedemorgen volgers, vanuit de rechtbank in Breda. Daar staat vandaag de 28-jarige Omar E. terecht voor het veroorzaken van een verkeersongeluk waarbij 2 vrouwen en 2 kinderen om het leven kwamen.

Het ongeluk gebeurde op 2 september 2022 op de Roosendaalsebaan in Oud Gastel. Daar is een snelheid van 50 km per uur toegestaan. Omar E. zou meer dan 100 km p/u te hard hebben gereden in zijn in Duitsland gehuurde Mercedes.

Omar E. zou tijdens zijn dollemansrit meermalen te dicht op andere auto's hebben gereden en rechts hebben ingehaald. Op een kruising zou hij in een slip zijn geraakt door de hoge snelheid, en knalde hij op de auto van de vrouwen.

De 39-jarige Regina, haar kinderen Anke (10) en Erik (8), en de 42-jarige Wieteke kwamen om. Het 9-jarige dochtertje van Wieteke overleefde de klap.

De 2 vrienden die bij Omar E. in de auto zaten bleven ongedeerd. Omar E. zat een half jaar in voorarrest en kwam toen onder voorwaarden vrij. In de zomer van 2023 werd hij weer opgepakt, in een drugsonderzoek. Hij zit nog steeds vast.

Volgens de politie gebeurt het vaker dat jongemannen in Duitsland snelle auto's huren en daarmee over de Nederlandse snelwegen scheuren. De politie in Roosendaal heeft het project 'Mietwagen' om die reden.

De zaak loopt nu al stevige vertraging op door gedoe over de vraag waar de familie van Omar E. mag zitten. De rechtbank wil alleen de vader toestaan om in de zaal plaats te nemen, maar die vindt het lastig om niet bij zijn andere kinderen te zitten.

Omar E. wordt bijgestaan door advocaat Yehudi Moszkowicz. Familieleden van de slachtoffers zullen vandaag gebruikmaken van het spreekrecht.

De officier van justitie vervolgt Omar E. voor dood door schuld in de zwaarste variant: roekeloosheid. Geen doodslag. Ik kan u nu al waarschuwen dat dat onbegrip gaat opleveren over de strafeis die eruit zal rollen. Dat is vrijwel altijd zo in verkeerszaken.
https://twitter.com/SaskiaBelleman
pi_213215230
quote:
Omar E. had geen drank of drugs gebruikt. Maar reed wel veel te hard. Hij zegt dat hij zich "op dat moment niet realiseerde hoe hard ik reed." Hij wist wel dat hij "vlot" reed en zegt dat dit niet zijn normale rijstijl was.

Omar E. zegt dat hij zich niet realiseerde hoe hard hij reed. Hij gaat nu iets voorlezen. "Ik vertrouwde op de voorrangsregels. Ik zag de auto aan komen rijden en raakte in paniek. Ik dacht dat ik het beste zo snel mogelijk het kruispunt kon oversteken."

Omar E. zegt dat de auto met daarin Regina, Wieteke en de kinderen naar voren reed, stopte, weer iets naar voren reed. Voorzitter: "In hoeverre mochten zij erop rekenen dat andere auto's zich aan de snelheid zouden houden?"

Reed hij harder dan de rest van het verkeer? Dat beaamt Omar E. Op het kruispunt werkten de verkeerslichten niet. Waarom paste hij zijn snelheid niet aan? "Ik kan me dat niet herinneren, mevrouw."

Twee seconden voor de botsing reed Omar E. 155 km per uur. Ruim 100 km per uur te hard. "Ik realiseerde me dat niet, mevrouw".

"Ik had inderdaad niet zo snel mogen rijden", zegt Omar E. op de vraag hoe hij erop terugkijkt. Voor de botsing liet Regina die de Toyota bestuurde het gas los. Zowel zij als Omar E. probeerde een botsing te voorkomen. Vergeefs.
  maandag 15 april 2024 @ 10:41:45 #9
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213215291
De oven in. Omarkebab @Zipportal
  maandag 15 april 2024 @ 10:46:33 #10
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_213215325
Weer zo'n fijne kansparel voor onze samenleving :r :r :r
"Hoka Hey!"
pi_213215327
quote:
Omar E. zegt dat de auto met daarin Regina, Wieteke en de kinderen naar voren reed, stopte, weer iets naar voren reed.
Jaja....
Hij zag dat terwijl hij zelf 155km/h reed.....

:')!
pi_213215345
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:46 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jaja....
Hij zag dat terwijl hij zelf 155km/h reed.....

:')!
Verkeerslichten deden het niet dus menig vrouw raakt dan in paniek.
pi_213215367
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:47 schreef Nober het volgende:

[..]
Lees nog eens...
pi_213215453
quote:
Twee seconden voor de botsing reed Omar E. 155 km per uur. Ruim 100 km per uur te hard. "Ik realiseerde me dat niet, mevrouw".
Je realiseert niet dat je 155 km/uur rijd op een weg waar je 50 mag?... ok...
Ergens nog erger ook nog dat hij juist nuchter was.
  maandag 15 april 2024 @ 11:04:09 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213215478
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:47 schreef Nober het volgende:

[..]
Als ik het zo lees raakte Omar in paniek..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213216211
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213216237
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 12:26 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Dat zegt alles over de persoon...
:r 8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213216481
quote:
Saskia Belleman
Tijdens het verhoor bij de politie werd Omar E. op gegeven moment boos: "Ik zal u zeggen hoe het gegaan is. Ik had voorrang,zij zat fout." Nu zegt hij dat hij bijna niet had geslapen en gegeten en geen bijstand kreeg. Nu zegt hij dat hij dat "niet zo had mogen zeggen."
Dit is weer zo'n mannetje dat voor, tijdens en vlak na het ongeval eigenlijk geen enkel medeleven of schuldbesef toonde, maar nu het voor z'n straf misschien wat beter uitkomt alles "verschrikkelijk" en blablabla vindt. Ik hoop dat de rechter hier doorheen prikt.
pi_213216497
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 12:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
"Ik zal u zeggen hoe het gegaan is. Ik had voorrang,zij zat fout."
Net als die kut-Fiatjes die ineens vanuit een afrit de weg opkeren als je met je zoontje een wedstrijdje doet naar huis.
  maandag 15 april 2024 @ 12:54:13 #20
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213216520
quote:

[..]
Dit is weer zo'n mannetje dat voor, tijdens en vlak na het ongeval eigenlijk geen enkel medeleven of schuldbesef toonde, maar nu het voor z'n straf misschien wat beter uitkomt alles "verschrikkelijk" en blablabla vindt. Ik hoop dat de rechter hier doorheen prikt.
Is cultuur, moet je respect voor hebben.
pi_213216523
quote:
Saskia Belleman
"Na de aanslag loopt deze egoïstische toxische verkeershufter naar de Toyota, kijkt naar binnen en loopt weer weg. Het lijkt alsof hij een filmpje maakte, want dat kwam op internet terecht."
pi_213216542
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 12:26 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Zeker met de drugshandelacitviteiten van de verdachte in het achterhoofd vraag ik me toch een beetje af wat dat dan voor spullen waren, dat ze zoveel prioriteit hadden.
  maandag 15 april 2024 @ 12:57:34 #23
287741 matspontius
pi_213216553
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 11:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als ik het zo lees raakte Omar in paniek..
Is coeltoer. Onze arme Omar rijdt zo maar 4 mensen dood in paniek en legt dan de schuld ook nog bij diegene die dat stuk schorem heeft doodgereden. Blijven wegkijken ........
"Hoka Hey!"
pi_213216556
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 12:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Zeker met de drugshandelacitviteiten van de verdachte in het achterhoofd vraag ik me toch een beetje af wat dat dan voor spullen waren, dat ze zoveel prioriteit hadden.
Witgoed :7
A murky, forgotten land.
pi_213216564
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 12:54 schreef Aether het volgende:

[..]

:r
Hopelijk verdwijnt dit stuk genetisch afval (menselijk kun je het niet noemen) voor lange tijd achter de tralies.
A murky, forgotten land.
  maandag 15 april 2024 @ 13:03:06 #26
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213216592

De oven in, vandaag nog @Zipportal
pi_213216596
De oven in NU METEEN.
  Spellchecker maandag 15 april 2024 @ 13:07:29 #28
197773 crew  maily
pi_213216623
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 13:03 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

De oven in, vandaag nog @:zipportal
Werken :')
Een gezin stichten :')
  Spellchecker maandag 15 april 2024 @ 13:10:27 #29
197773 crew  maily
pi_213216651
quote:
De vrienden en de bestuurder van de mietwagen bleven ongedeerd.

:X
pi_213216887
quote:

[..]
Geen bijstand kreeg? Maar wel een dikke mercedes huren in Duitsland?
  maandag 15 april 2024 @ 13:54:02 #31
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213216959

Nu de rechter nog :')
pi_213217011
quote:
'Asociaal gedrag'

Er is sprake van roekeloos rijgedrag, meent de officier van justitie. ,,Hij heeft door zijn asociale en roekeloze gedrag een einde gemaakt aan hun levens." Er zijn eerdere aanrijdingen en verkeersovertredingen geweest. ,,Hij reed 80 of 90 waar 30 mocht, door rood rijden, 189 rijden waar 100 is toegestaan. Er zijn filmpjes dat de Mercedes op een rotonde rondscheurt in Marbella. Het is niet vastgesteld dat verdachte de bestuurder was, hij was wel de huurder."
Ja deze debiel leert het dus nooit.
pi_213217103
quote:
13s.gif Op maandag 15 april 2024 13:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja deze debiel leert het dus nooit.
Dat komt niet echt overeen met dit:

quote:
Omar E. had geen drank of drugs gebruikt. Maar reed wel veel te hard. Hij zegt dat hij zich "op dat moment niet realiseerde hoe hard ik reed." Hij wist wel dat hij "vlot" reed en zegt dat dit niet zijn normale rijstijl was.
Smerig varken dat het is :r
A murky, forgotten land.
  maandag 15 april 2024 @ 14:14:32 #34
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213217117
Wat zal je moeder trots zijn op je Omar. :r
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 15 april 2024 @ 17:01:23 #35
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213218646
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 13:07 schreef maily het volgende:

[..]
Het is altijd curieus hoeveel van dit soort onkruid dat hun hele leven nog niks constructiefs heeft uitgevoerd voor de rechter ineens spontaan subiet aan een opleiding, een baan of een gezin wil beginnen.

"He wat jammer edelachtbare, en nu wordt deze bloem der natie in de knop gesmoord met al zijn goede bedoelingen en beloften voor onze samenleving."

Echt, onder de maaimachine ermee zegt mijn onderbuikje.
pi_213219132
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 14:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat zal je moeder trots zijn op je Omar. :r
Alsof het haar wat zal interesseren dat haar oogappel een paar kuffār vermoord heeft.
pi_213219490
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:37 schreef Cruzinats het volgende:

Vertrouw me: als hij uit de gevangenis komt, krijgt hij bij ELKE aanvraag voor een woning op zijn minst pittige vragen te verduren. Het zal mij niks verbazen als zijn zoektocht naar een woning wel even zal duren. Sowieso kan het wel vergeten om nog een huurwoning van dezelfde verhuurder te krijgen.
  maandag 15 april 2024 @ 19:21:51 #38
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213220455

Omar is slachtoffer van de laagstaande zon en het ESP systeem allen.
  maandag 15 april 2024 @ 19:40:02 #39
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213220760
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Ik begrijp echt goed dat een verdachte recht heeft op een (goede) advocaat. Maar in dit geval begrijp ik de advocaat niet. Nou ja, ik begrijp de advocaat in de mens wel, maar ik begrijp de mens in de advocaat niet.

Hoe kun je iemand die met (laten we het bescheiden houden) 150 km/uur een kruispunt opvliegt nu met deze argumenten verdedigen?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Moderator / Redactie FP maandag 15 april 2024 @ 22:53:42 #40
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213223374
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 12:54 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Is cultuur, moet je respect voor hebben.
"Heb ik geen respect voor, vind het sukkels, sorry."

~Hans Teeuwen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 15 april 2024 @ 23:10:37 #41
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213223525
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:43 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als ze niet meteen een huis krijgen (en werk en een vrouw), woning, wijf, werk, gaan ze sowieso meteen weer de fout in. Vandaar dat het geven van huizen aan gedetineerden de hoogste prioriteit heeft.
Dat is dus ook de snelste manier om een huis te krijgen. Jaartje zitten en je bent binnen
Goed advies wel, ik geef het door bij de daklozenopvang!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_213223536
quote:
Waarom tag je me niet meer kakkerlak
U MAD?
pi_213223560
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Die ESP is geen stuurslot en de enige verblinding waar sprake van is is geld en status. Misschien was zijn laagstaande IQ een groter belet.
pi_213224072
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 13:07 schreef maily het volgende:

[..]
Nou echt he. Wat een lef dat je dat überhaupt durft te benoemen nadat je twee gezinnen kapot hebt gemaakt.
pi_213224516
Wat een kuttekop, die heeft geen spijt joh. Ja, dat die gepakt is.
Zijn matties vinden hem zo nog meer stoer.

In de Randstad rijden nog steeds dit soort debielen rond. Let op:

-Mercedessen in sport uitvoering.
-Audi RS (look) modellen.
-VW Polo, Up/Citigo/Seatnogwat.
-Hoodies op in de auto.
-Olievlek op de voorruit.
- * Duits Kenteken

Auto's met Need for Furious bestickeringen rijden nog beter dan dat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Terrorizer op 16-04-2024 16:34:27 (* Lijst bijgewerkt) ]
pi_213224583
alles minder dan de straf die het OM eist zal een farce zijn. Weg met dit stuk verdriet. 4 mensen uit het leven gerukt door deze criminele pauper, die heel goed wist wat hij deed.
  dinsdag 16 april 2024 @ 12:00:54 #47
287741 matspontius
pi_213226250
Uitzetten dat stuk stront - wij kunnen namelijk weer zijn behandeling, verblijf en weet ik wat allemaal nog meer, gaan betalen. Opzouten met dit soort schorem :R
"Hoka Hey!"
pi_213227148
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 08:14 schreef Terrorizer het volgende:
Wat een kuttekop, die heeft geen spijt joh. Ja, dat die gepakt is.
Zijn matties vinden hem zo nog meer stoer.

In de Randstad rijden nog steeds dit soort debielen rond. Let op:

-Mercedessen in sport uitvoering.
-Audi RS (look) modellen.
-VW Polo, Up/Citigo/Seatnogwat.
-Hoodies op in de auto.
-Olievlek op de voorruit.

Auto's met Need for Furious bestickeringen rijden nog beter dan dat.
Zat even te kijken waarom ze altijd duitse huurauto's hebben.
2 redenen.
Duitse sportauto's zijn goedkoper om te huren.
Contant geld is veel gangbaarder dan in NL. Daar worden er minder vragen bij gesteld. Dat is dus mooi als je veel contant geld hebt.

Ofwel dat spreekt bepaalde lui wel heel erg aan.
  Spellchecker dinsdag 16 april 2024 @ 13:51:47 #49
197773 crew  maily
pi_213227205
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 13:47 schreef Zoddie het volgende:

[..]
2 redenen.
Contant geld is veel gangbaarder dan in NL. Daar worden er minder vragen bij gesteld. Dat is dus mooi als je veel contant geld hebt.

Ze heten niet voor niets "Mietwagen" :!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 april 2024 @ 13:52:16 #50
Brabo Bastard
pi_213227212
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 13:51 schreef maily het volgende:

[..]
Ze heten niet voor niets "Mietwagen" :!
Ja want alleen mietjes rijden erin.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker dinsdag 16 april 2024 @ 13:56:23 #51
197773 crew  maily
pi_213227259
Lazarus Suraj A krijgt acht jaar cel voor doodrijden gezin in Rotterdam

Ander misdrijf, maar 8 jaar cel ..... ik heb ineens goeie hoop voor de 8 jaar van Omar *O*
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 april 2024 @ 14:01:06 #52
Brabo Bastard
pi_213227317
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 13:56 schreef maily het volgende:

Ander misdrijf, maar 8 jaar cel ..... ik heb ineens goeie hoop voor de 8 jaar van Omar *O*
Was hij ook strontlazarus?

EDIT: ja dus :D
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker dinsdag 16 april 2024 @ 14:04:53 #53
197773 crew  maily
pi_213227355
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Was hij ook strontlazarus?

EDIT: ja dus :D
Dat kan ik zo snel niet terugvinden ...
  dinsdag 16 april 2024 @ 14:05:47 #54
3542 Gia
User under construction
pi_213227370
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:46 schreef matspontius het volgende:
Weer zo'n fijne kansparel voor onze samenleving :r :r :r
Dat zeg je alleen omdat hij Omar heet. In het bericht staat niet of hij Nederlander is of niet. O-)
pi_213227373
quote:

Nog meer hoop.

Vrouw overlijdt na uit de hand gelopen verkeersruzie: 8 jaar cel geëist

quote:
Justitie wil de vrouw die verdacht wordt van betrokkenheid bij de dood van een Poolse vrouw van 38 in Lith veroordelen tot acht jaar gevangenisstraf. Elly van der S. zou na een uit de hand gelopen verkeersruzie over het slachtoffer heen zijn gereden. Doodslag, vindt justitie.
https://dtvnieuws.nl/nieu(...)ie-8-jaar-cel-geeist
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 april 2024 @ 14:06:01 #56
Brabo Bastard
pi_213227374
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:04 schreef maily het volgende:

[..]
Dat kan ik zo snel niet terugvinden ...
Uit het bericht:

quote:
A. zat met bijna vier keer de toegestane hoeveelheid drank op achter het stuur zat. „Hij is behoorlijk lazarus”, concludeerden ambulancemedewerkers.
:o
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker dinsdag 16 april 2024 @ 14:07:07 #57
197773 crew  maily
pi_213227383
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Uit het bericht:
[..]
:o
Ik bedoelde Omar ;)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 april 2024 @ 14:07:29 #58
Brabo Bastard
pi_213227388
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:07 schreef maily het volgende:

[..]
Ik bedoelde Omar ;)
Oh, maar...
"Omae wa mou shindeiru."
pi_213227396
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:07 schreef maily het volgende:

[..]
Ik bedoelde Omar ;)
Omar was er met zijn volle verstand bij (niet dat dat veel is).
  dinsdag 16 april 2024 @ 14:07:50 #60
287741 matspontius
pi_213227398
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:05 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat zeg je alleen omdat hij Omar heet. In het bericht staat niet of hij Nederlander is of niet. O-)
Leuk dat sarcasme _O_ _O-
"Hoka Hey!"
  dinsdag 16 april 2024 @ 14:08:58 #61
3542 Gia
User under construction
pi_213227417
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 18:09 schreef Telefoonvork het volgende:

[..]
Vertrouw me: als hij uit de gevangenis komt, krijgt hij bij ELKE aanvraag voor een woning op zijn minst pittige vragen te verduren. Het zal mij niks verbazen als zijn zoektocht naar een woning wel even zal duren. Sowieso kan het wel vergeten om nog een huurwoning van dezelfde verhuurder te krijgen.
https://www.reclassering.(...)ng/uit-de-gevangenis

quote:
Terugkeer in uw gemeente

Hoe de nazorg er precies uitziet, verschilt per gemeente. De meeste gemeenten hebben een gemeentelijk coördinator nazorg. Die ondersteunt (ex-)gedetineerden bij hun terugkeer naar de samenleving. Bijvoorbeeld bij het vinden van een woning en het verkrijgen van passend werk of een uitkering.
pi_213228761
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 13:47 schreef Zoddie het volgende:

[..]
2 redenen.

Goed punt, "Duits kenteken" hoort ook op de lijst.
pi_213228784
quote:

Nog steeds een lachertje, 3voudige moordenaar komt weg met 8 jaar. Dat hadden er gewoon 20+ moeten zijn.
  dinsdag 16 april 2024 @ 18:27:13 #64
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213229858
quote:

De casus van hufter Suraj A is toch net iets anders als die van hufter Omar E. Beiden wel echt een mooi voortvloeisel uit de multiculti droom.
  dinsdag 16 april 2024 @ 20:12:40 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213231025
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 18:27 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
De casus van hufter Suraj A is toch net iets anders als die van hufter Omar E. Beiden wel echt een mooi voortvloeisel uit de multiculti droom.
Als er nu één ding niet veel te maken heeft met de multiculti-factor is het wel dit soort uitwassen van verkeersasohuftergedrag. Ze worden in alle kleuren van de regenboog onder invloed van een hele batterij aan substanties keer op keer uit de auto getrokken simpelweg omdat echte maatregelen uitblijven en niet omdat ze een mocro of kaas zijn.
pi_213231258
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 18:09 schreef Telefoonvork het volgende:

[..]
edit: laat maar, niet goed gelezen
pi_213231334
We kunnen Omar toevoegen aan het illustere lijstje.

>Carlo Heuvelman – Mallorca –Sanil B.
>Bas van Wijk – Amsterdam - Samir el Y. vanwege een horloge
>Sebastiaan – Wijchen - Tarik O. pakketbezorger
>Theo van Gogh – Amsterdam – Mohammed B.
>Aanslag tram Utracht, vier doden – Gokman T.
>Richard Nieuwenhuizen, grensrechter uit Almere, doodgeschopt door moslims
>Conrector Hans van Wieren, Terra College Den Haag, Murat Demir
>Gina en Marinus, echtpaar dat bij bioscoop in Groningen schoonmaakte - Ergün S.
>Milica van Doorn - Zaandam – verkracht en vermoord door Hüseyin A

Maar vooral niet op de PVV stemmen lieve mensen :s)
  dinsdag 16 april 2024 @ 21:02:49 #68
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213231637
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 20:36 schreef Beaurealis het volgende:

>Gina en Marinus, echtpaar dat bij bioscoop in Groningen schoonmaakte - Ergün S.

user @Qarrad vertrekt met de staart tussen de beentjes
pi_213285895
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 20:36 schreef Beaurealis het volgende:

Michael Panhuis
Donny Marwa
Thijs Hermans
Paul Spiekerman van Weezelenburg
Bart van Urk
John Stam of Simons
Kenzo Kollen
Richard Harteveld
Olivier van de Geijn
Dylano en Levi de Winter
Alex Laeyendecker
Bart Box
Jan Hoekman
Misha Wils
pi_213286152
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 19:13 schreef Nober het volgende:

[..]
Michael Panhuis
Donny Marwa
Thijs Hermans
Bart van Urk
John Stam of Simons
Kenzo Kollen
Richard Harteveld
Olivier van de Geijn
Dylano en Levi de Winter
Alex Laeyendecker
Bart Box
Jan Hoekman
Misha Wils
18 miljoen mensen waarvan 1 miljoen moslims. Jouw lijstje zou een stuk langer moeten zijn als moslims en niet-moslims evenveel ellende veroorzaken.

Begrijp ook niet waarom je dit post. Ik had mijn lijstje helemaal niet hoeven maken als we geen islam in Nederland zouden hebben.
pi_213290634
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 19:24 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
18 miljoen mensen waarvan 1 miljoen moslims. Jouw lijstje zou een stuk langer moeten zijn als moslims en niet-moslims evenveel ellende veroorzaken.

Begrijp ook niet waarom je dit post. Ik had mijn lijstje helemaal niet hoeven maken als we geen islam in Nederland zouden hebben.
Hebben jullie nu alletwee een greep uit wat moordenaars lijstjes gedaan?

Ajb zeg hou op
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_213290662
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 19:13 schreef Nober het volgende:

[..]
Michael Panhuis
Donny Marwa
Thijs Hermans
Bart van Urk
John Stam of Simons
Kenzo Kollen
Richard Harteveld
Olivier van de Geijn
Dylano en Levi de Winter
Alex Laeyendecker
Bart Box
Jan Hoekman
Misha Wils
Tja, die heb je ook helaas
Maar..
Deze lui wonen al in in NL he?

Veel van die criminele lui zoals die Beaurealis postte, haal je nog eens extra binnen...
pi_213290692
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 09:33 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Maar..

Veel van die criminele lui zoals die Beaurealis postte, haal je nog eens extra binnen...
Precies dit.
pi_213290785
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef Qarrad het volgende:
Als er nu één ding niet veel te maken heeft met de multiculti-factor is het wel dit soort uitwassen van verkeersasohuftergedrag. Ze worden in alle kleuren van de regenboog onder invloed van een hele batterij aan substanties keer op keer uit de auto getrokken simpelweg omdat echte maatregelen uitblijven en niet omdat ze een mocro of kaas zijn.
Alleen wel met een factor 1,7 hoger. Wat dan nog relatief laag is ten opzichte van andere criminaliteit.
pi_213290798
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 09:33 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Maar..

ow jullie zijn er zeker van dat dit dan allemaal immigranten zijn en geen 1e of verdere generaties die hier wel geboren zijn.... :')
pi_213291183
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 09:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
ow jullie zijn er zeker van dat dit dan allemaal immigranten zijn en geen 1e of verdere generaties die hier wel geboren zijn.... :')
Wat begrijp je niet aan het woord; "veel" en " zoals" in mijn context?
Itt tot jij die "allemaal" zegt...
pi_213291248
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 10:33 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wat begrijp je niet aan het woord; "veel" en " zoals" in mijn context?
Itt tot jij die "allemaal" zegt...
Blijkbaar een erg gevoelige snaar geraakt bij een boze rechtse die niets specificeren. Juist bij de insinuatie dat het veel zou zijn mag je met zulke uitspraken de boel juist wel beter specificeren. :')
pi_213292561
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 10:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Blijkbaar een erg gevoelige snaar geraakt bij een boze rechtse die niets specificeren. Juist bij de insinuatie dat het veel zou zijn mag je met zulke uitspraken de boel juist wel beter specificeren. :')
Ik verwijs naar feiten en negatieve aspecten van de instroom. Om dan meteen weer met termen als " rechts" te komen...

Veel is niet allemaal. Of geef jij woorden ineens een andere betekenis?
pi_213292603
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 13:40 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik verwijs naar feiten en negatieve aspecten van de instroom. Om dan meteen weer met termen als " rechts" te komen...

Veel is niet allemaal. Of geef jij woorden ineens een andere betekenis?
Veel impliceert voor mij in ieder geval dat het rond de 80% van de opgesomde namen zullen zijn. Als dit daadwerkelijk een feit is zou je dit onderbouwen met cijfers en niet met een subjectief woord als veel.
pi_213333744
quote:
Een 28-jarige man uit Roosendaal moet vier jaar de cel in voor roekeloos rijden. Hij was verantwoordelijk voor een ongeluk in 2022 in Oud Gastel waarbij vier mensen om het leven kwamen. Na zijn gevangenisstraf mag hij tien jaar niet autorijden, bepaalde de rechter.
https://nos.nl/artikel/25(...)k-ongeluk-oud-gastel
pi_213333757
4 jaar voor 4 mensen doodrijden :')

Had er lekker 84 jaar van gemaakt.
pi_213333766
#fopstraf

Mag hopen dat het OM in hoger beroep gaat. Deze mongool moet minimaal 15 jaar de bak in.
pi_213333768
4 Jaar 8)7

2 Jaar voor het einde vd straf kun je tegenwoordig vervroegde invrijheidstelling aanvragen.
En het voorarrest gaat eraf.

Dus die loopt over minder dan 2 jaar weer vrolijk rond.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 april 2024 @ 15:12:15 #85
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213333779
Ik sta nooit vooraan in het vragen om strengere straffen maar dit lijkt mij toch wel aan de lichte kant. Wel benieuwd naar de motivatie want daar hangt het natuurlijk wel vanaf.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_213333783
Gewoon de oven in met die klootzak. @Momo
pi_213333855
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 15:10 schreef StateOfMind het volgende:
4 Jaar 8)7

2 Jaar voor het einde vd straf kun je tegenwoordig vervroegde invrijheidstelling aanvragen.
En het voorarrest gaat eraf.

Dus die loopt over minder dan 2 jaar weer vrolijk rond.
Onderbuik gelul over invrijheidstelling.

Alleen voorwaardelijk vrij als gedetineerde dit verdient

Gedetineerden komen niet vanzelfsprekend voorwaardelijk vrij. Ze moeten eerst laten zien dat ze de vrijheid buiten de gevangenis verdienen. Het Openbaar Ministerie (OM) beslist of de gedetineerde voorwaardelijk in vrijheid kan worden gesteld. Dit hangt af van:

het gedrag van de gedetineerde tijdens detentie;
de risico’s van vrijlating;
de belangen van de slachtoffers, nabestaanden en andere relevante personen
pi_213333856
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 15:12 schreef Bargehassus het volgende:
Ik sta nooit vooraan in het vragen om strengere straffen maar dit lijkt mij toch wel aan de lichte kant. Wel benieuwd naar de motivatie want daar hangt het natuurlijk wel vanaf.
Bron: https://www.omroepbrabant(...)-vier-jaar-de-cel-in (4e alinea)

Maar, de straf is geen acht, maar vier jaar geworden en dat leidde tot veel verbazing en verdriet bij de nabestaanden. Dat komt volgens de rechtbank doordat justitie Omar E. twee feiten verweet: het doodrijden van vier mensen én het verwonden van het meisje. De rechtbank legde de nabestaanden uitgebreid uit dat justitie hierdoor een hogere straf kon eisen. Maar, de rechtbank ziet de doden en gewonde als het gevolg van een en het zelfde ongeluk. En daarom valt de straf flink lager uit.
pi_213333915
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 15:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Onderbuik gelul over invrijheidstelling.

Alleen voorwaardelijk vrij als gedetineerde dit verdient

Gedetineerden komen niet vanzelfsprekend voorwaardelijk vrij. Ze moeten eerst laten zien dat ze de vrijheid buiten de gevangenis verdienen. Het Openbaar Ministerie (OM) beslist of de gedetineerde voorwaardelijk in vrijheid kan worden gesteld. Dit hangt af van:

het gedrag van de gedetineerde tijdens detentie;
de risico’s van vrijlating;
de belangen van de slachtoffers, nabestaanden en andere relevante personen
Ik zeg dan ook aanvragen, niet krijgen.
Een aanvraag hoeft immers, zoals bij alle aanvragen, ook niet gehonoreerd worden...

Met je gelul over de onderbuik.
A murky, forgotten land.
pi_213333982
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 15:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik zeg dan ook aanvragen, niet krijgen.
Een aanvraag hoeft immers, zoals bij alle aanvragen, ook niet gehonoreerd worden...

Met je gelul over de onderbuik.
Je zegt letterlijk als laatste zin dat hij alweer over 2 jaar vrolijk vrij rondloopt. :')

Dus idd onderbuik gelul. :D
  vrijdag 26 april 2024 @ 15:45:01 #91
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213334063
[onderbuik]4 jaar dus die nabestaanden gaan de cel in en hij rijdt vrolijk verder #180linkerbaan.[/onderbuik]
pi_213334204
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 15:50 schreef Nober het volgende:
[onderbuik]4 jaar dus die nabestaanden gaan de cel in en hij rijdt vrolijk verder #180linkerbaan.[/onderbuik]
En wordt hij meteen weer opgepakt aangezien de rechter ook besloten heeft dat hij na zijn celstraf nog tien jaar niet mag rijden. ;)
pi_213334284
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 16:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En wordt hij meteen weer opgepakt aangezien de rechter ook besloten heeft dat hij na zijn celstraf nog tien jaar niet mag rijden. ;)
Wanneer is de laatste keer dat jij gecontroleerd bent? Nu is die kans met zijn rijgedrag wel wat hoger, maar als daar de "gewone" straf voor rijden met een rijverbod op staat (2 weken, bij recidive 4 weken), zal het hem ook jeuken vermoedelijk.
  vrijdag 26 april 2024 @ 16:18:15 #95
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213334315
Als je die auto ziet weet je het eigenlijk al weer..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_213334332
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:43 schreef LXIV het volgende:

[..]
Zouden ex-gedetineerden dan ook prioriteit krijgen voor een wijf ?
pi_213334479
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 16:15 schreef nostra het volgende:

[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij gecontroleerd bent? Nu is die kans met zijn rijgedrag wel wat hoger, maar als daar de "gewone" straf voor rijden met een rijverbod op staat (2 weken, bij recidive 4 weken), zal het hem ook jeuken vermoedelijk.
Ons straf systeem daar idd wat minder soft mee om mogen gaan met zulke bewuste overtreders. Waarbij je soms bijna denkt dat een 3 strikes out systeem misschien tegen zulke verkeers asos in ieder geval de maatschappij zou kunnen helpen beschermen tegen zulke onverantwoordelijke personen.
pi_213334603
quote:
Na het ongeluk bekommerde Omar E. zich niet om de slachtoffers. Bovendien bleek hij ook eerder forse snelheidsovertredingen te hebben begaan. Zo werd hij in 2021, relatief kort voor het verkeersdrama in Oud Gastel, veroordeeld tot een taakstraf van 55 uur en een ontzegging van de rijbevoegdheid voor de duur van vier maanden, omdat hij te hard reed terwijl zijn rijbewijs al in beslag was genomen. „De verdachte lijkt niet te willen leren van zijn fouten”, vindt de rechtbank.
.....
  vrijdag 26 april 2024 @ 17:10:30 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213334763
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 16:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zouden ex-gedetineerden dan ook prioriteit krijgen voor een wijf ?
Veel vrouwen vallen op zware jongens. Seriemoordenaars en kinderverkrachters ontvangen het meeste fanmail
The End Times are wild
pi_213334771
Die ziet er duister uit. Weer een zeer triest neveneffect van onze multi culti samenleving
pi_213334783
quote:
De advocaat van E. bepleitte dat de 28-jarige man niets te verwijten viel, omdat hij op een voorrangsweg reed en de verkeerslichten die dag buiten werking waren.
Oké..?
  vrijdag 26 april 2024 @ 17:21:19 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213334824
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 15:09 schreef Scorpie het volgende:
#fopstraf

Mag hopen dat het OM in hoger beroep gaat. Deze mongool moet minimaal 15 jaar de bak in.
Ik hoop dat er een dag komt waarop deze rechters ook verantwoording moeten afleggen.
The End Times are wild
  vrijdag 26 april 2024 @ 17:34:32 #103
287741 matspontius
pi_213334911
Omar E - weer zo'n typische Nederlandse kansparel.

4 mensen waaronder 2 kinderen doodrijden met een veel en veel te hoge snelheid in een Mercedes. Je totaal niet bekommeren om de slachtoffers na het ongeluk en in de rechtszaal zelf in de slachtofferrol kruipen. Daar krijg je in dit land 4 jaar voor. Dit stuk stront zou nooit meer mogen rijden in wat dan ook en bij voorkeur terug naar zandbak van herkomst 🖕
"Hoka Hey!"
  vrijdag 26 april 2024 @ 17:43:04 #104
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_213334969
Waarom krijgen dit soort figuren geen TBS?

Het is toch overduidelijk dat de dader knettergek is??
pi_213336262
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 16:53 schreef Toine51 het volgende:

[..]
.....
En dan krijg je 4 jaar. Wat een circus. Met clowns als rechter.
pi_213337751
GeenStijl heeft er ook een bericht over.

https://www.geenstijl.nl/5175736/omar-omar
  vrijdag 26 april 2024 @ 23:07:13 #107
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213337818
Hoe zouden deze rechters ‘s avonds in bed liggen na het uitdelen van zo’n fopstraf.
pi_213337932
Er zitten er hier een aantal hoog in de emotie. Vandaar dat jullie geen rechter zijn geworden.
pi_213338052
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 16:15 schreef nostra het volgende:
Veel te soft inderdaad. Tijdens een rijontzegging achter het stuur vandaan geplukt worden zou onherroepelijk celstraf moeten zijn, voor de volledige duur van de ontzegging. Dus tien jaar ontzegging en binnen die periode gepakt worden is tien jaar celstraf, ongeacht of je gepakt wordt na een maand of na vijf jaar. Die straf zou van mij per direct ingevoerd mogen worden.

Pakkans vergroten: je weet wie het zijn en per wanneer de rijontzegging ingaat. Onopvallende politie specifiek laten rijden op dit soort figuren. Lijstje mee en op strategische plek in de buurt posten. In geval van zo'n ***** als Omar E. weet je toch vrijwel zeker dat je binnen no time raak hebt.
pi_213338288
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 23:20 schreef Nober het volgende:
Er zitten er hier een aantal hoog in de emotie. Vandaar dat jullie geen rechter zijn geworden.
Je mag natuurlijk vinden dat degenen die kritiek hebben op het milde vonnis van de rechtbank "hoog in de emotie" zitten, maar daarmee ga je er wel aan voorbij dat er wel degelijk ter zake doende argumenten zijn waarom de rechtbank strenger had moeten straffen.

quote:
Na het ongeluk bekommerde Omar E. zich niet om de slachtoffers. Bovendien bleek hij ook eerder forse snelheidsovertredingen te hebben begaan. Zo werd hij in 2021, relatief kort voor het verkeersdrama in Oud Gastel, veroordeeld tot een taakstraf van 55 uur en een ontzegging van de rijbevoegdheid voor de duur van vier maanden, omdat hij te hard reed terwijl zijn rijbewijs al in beslag was genomen. „De verdachte lijkt niet te willen leren van zijn fouten”, vindt de rechtbank.
https://www.telegraaf.nl/(...)-moeders-en-kinderen

Hier constateert de rechtbank zelf dat deze wegpiraat al eerder veroordeeld is geweest voor zijn rijgedrag, en dat hij zijn verkeersgedrag niet lijkt te willen veranderen. Dat zou eerder een strafverzwarende dan een strafverlichtende omstandigheid moeten zijn.

quote:
Maar, de straf is geen acht, maar vier jaar geworden en dat leidde tot veel verbazing en verdriet bij de nabestaanden. Dat komt volgens de rechtbank doordat justitie Omar E. twee feiten verweet: het doodrijden van vier mensen én het verwonden van het meisje. De rechtbank legde de nabestaanden uitgebreid uit dat justitie hierdoor een hogere straf kon eisen. Maar, de rechtbank ziet de doden en gewonde als het gevolg van een en het zelfde ongeluk. En daarom valt de straf flink lager uit.
https://www.omroepbrabant(...)-vier-jaar-de-cel-in

Het lijkt er hier wel heel sterk op alsof de rechtbank bewust een reden zocht om een aanzienlijk lagere straf op te leggen dan de eis van het Openbaar Ministerie. Uiterst verwerpelijk.
pi_213338468
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 15:24 schreef von_manstein het volgende:

[..]
Bron: https://www.omroepbrabant(...)-vier-jaar-de-cel-in (4e alinea)

De max straf die geëist kan worden voor roekeloos rijgedrag met 4 doden en 1 gewonde is maar 4 jaar? Hoezo kan dat niet hoger?
pi_213339066
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 02:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
De max straf die geëist kan worden voor roekeloos rijgedrag met 4 doden en 1 gewonde is maar 4 jaar? Hoezo kan dat niet hoger?
De logica van de rechter is dat het maar 1 ongeluk was en daarom het OM niet 2 verschillende feiten bij elkaar zou mogen optellen.

Justitie verweet E. twee feiten: het doodrijden van vier mensen én het verwonden van het meisje. De rechtbank legde de nabestaanden vrijdag uitgebreid uit dat justitie hierdoor een hogere straf kon eisen. Maar dat de rechtbank de doden en gewonde als het gevolg van een en hetzelfde ongeluk ziet, is de reden waarom de straf lager uitvalt
pi_213340392
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 23:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe zouden deze rechters ‘s avonds in bed liggen na het uitdelen van zo’n fopstraf.
Dan begint het werk pas echt, dan krijgen ze visioenen waardoor ze met de goddelijke wijsheid bekleed worden, want met enige deskundigheid in het toepassen van de wet hebben hun uitspraken nog zelden wat te maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_213340482
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 02:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Omdat Omar niet in de ochtend is wakker geworden met de gedachten om eind vd middag effe 4 mensen dood te rijden.

Stel dat jij na het nuttigen van 10 bier tijdens het BBQen perongeluk het huis van de buren in de fik zet en het buur gezin van 4 personen komen on in de vlammen. Is het dan terecht dat jij 16 jaar de bak in gaat?
pi_213341956
quote:
Op een of andere manier vind ik rechters die dergelijke fopstraffen opleggen, nog veel erger dan advocaten die allerlei geboefte verdedigen, van wegpiraten tot topcriminelen.

Een advocaat heeft tot taak om de belangen van zijn cliënt te verdedigen. Daar wordt hij ook voor betaald. Dan kunnen we het hem niet kwalijk nemen als hij dat dan ook doet.

Een rechter heeft tot taak om recht te spreken. Rechters worden betaald door de overheid, dus uiteindelijk door de burgers. Rechters horen in hun uitspraken rekening te houden met wat er in de maatschappij leeft en wat de maatschappij een rechtvaardige straf vindt. Rechters doen dat in onvoldoende mate en steken veel te vaak een middelvinger naar de maatschappij op.
  zaterdag 27 april 2024 @ 12:27:16 #116
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213342081
Hier is sprake van rechterlijke dwaling. De kantonrechter gaat zitten op de stoel van de strafrechter wat niet zijn functie is.

Of het nou vuurwerk is of softdrugs. Wanneer gaat de politiek iets doen aan de rechtstaat na alle enquetes en rapporteren? De rechter toetst niet meer maar is een afstempelmachine geworden voor instanties of corporaties zie o.a de jeugdzorg.
  zaterdag 27 april 2024 @ 12:33:07 #117
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213342170
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 12:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Op een of andere manier vind ik rechters die dergelijke fopstraffen opleggen, nog veel erger dan advocaten die allerlei geboefte verdedigen, van wegpiraten tot topcriminelen.

Een advocaat heeft tot taak om de belangen van zijn cliënt te verdedigen. Daar wordt hij ook voor betaald. Dan kunnen we het hem niet kwalijk nemen als hij dat dan ook doet.

Een rechter heeft tot taak om recht te spreken. Rechters worden betaald door de overheid, dus uiteindelijk door de burgers. Rechters horen in hun uitspraken rekening te houden met wat er in de maatschappij leeft en wat de maatschappij een rechtvaardige straf vindt. Rechters doen dat in onvoldoende mate en steken veel te vaak een middelvinger naar de maatschappij op.
Wat de maatschappij een rechtvaardige straf vindt is populisme. Een rechter moet zich bij een vonnis allerlei facetten afwegen, jurisprudentie en wat er in de wet staat.

Rechters zijn er niet om de rommel van een maatschappij op te ruimen. Kijk naar een land als de VS waar ze grote gevangenissen bouwden en vol gooiden met "tuig" dat heeft uiteindelijk niks opgelost en zorgde er zelfs voor dat onschuldigen of mensen voor een delict vast kwamen te zitten.
pi_213342267
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 12:27 schreef Origami94 het volgende:
Hier is sprake van rechterlijke dwaling. De kantonrechter gaat zitten op de stoel van de strafrechter wat niet zijn functie is.
De man zat gewoon voor een meervoudige kamer.
pi_213342300
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 12:33 schreef Origami94 het volgende:
en zorgde er zelfs voor dat [...] mensen voor een delict vast kwamen te zitten.
Dat is wel een beetje het concept ja.
pi_213342351
quote:
Progressieve rechters maken er uit ideologische overwegingen een sport van om zo laag mogelijk te straffen.
pi_213342352
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 10:59 schreef von_manstein het volgende:

[..]
Omdat Omar niet in de ochtend is wakker geworden met de gedachten om eind vd middag effe 4 mensen dood te rijden.

Stel dat jij na het nuttigen van 10 bier tijdens het BBQen perongeluk het huis van de buren in de fik zet en het buur gezin van 4 personen komen on in de vlammen. Is het dan terecht dat jij 16 jaar de bak in gaat?
"per ongeluk" en "10 bier" heffen elkaar redelijk op slimjurk. Als jij met een half krat in je nek een huis in de hens laat vliegen waarbij 4 man omkomt, mag je van mij 16 jaar gaan zitten ja.
  zaterdag 27 april 2024 @ 12:55:15 #122
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213342498
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2024 12:40 schreef nostra het volgende:

[..]
De man zat gewoon voor een meervoudige kamer.
Zou best kunnen. Blijft een kantonrechter.
  zaterdag 27 april 2024 @ 12:56:28 #123
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213342521
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 april 2024 12:42 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat is wel een beetje het concept ja.
Ach ja misschien krijgen we een vervolg op BB of BCS
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 april 2024 @ 13:02:30 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_213342639
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213343036
quote:

Niet vergelijkbaar. Omar rijdt niet per ongeluk met 155 km/uur een kruising over waar een limiet van 50 km/uur toegestaan is.
pi_213343131
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 13:30 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Niet vergelijkbaar. Omar rijdt niet per ongeluk met 155 km/uur een kruising over waar een limiet van 50 km/uur toegestaan is.
Jij mag vinden en vergelijken wat je wil, de rechter ziet en behandeld het als een ongeluk door roekeloos gedrag.
Emotionele kan je er van alles van maken, maar het recht kijkt naar de feiten.
pi_213343150
Moet je maar geen oud gasstel gebruiken, en aan de waterpomp gaan 'aldus Jetten.
pi_213343168
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 12:46 schreef Kidjuh het volgende:

[..]
"per ongeluk" en "10 bier" heffen elkaar redelijk op slimjurk. Als jij met een half krat in je nek een huis in de hens laat vliegen waarbij 4 man omkomt, mag je van mij 16 jaar gaan zitten ja.
Volgens mij snap jij (of je wil het niet snappen) het verschil in straf niet tussen een ongeluk met letsel en dood tot gevolg versus letsel/dood tot gevolg na een actie met voorbedachte raden.

Dat laatste is niet bewezen in deze zaak.
pi_213343182
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 13:41 schreef von_manstein het volgende:
Jij mag vinden en vergelijken wat je wil, de rechter ziet en behandeld het als een ongeluk door roekeloos gedrag.
Los van dat ik de straf te laag vind begrijp ik de redenatie wel. Het probleem zit 'm vooral in het feit dat onze wetten niet toereikend zijn. Daar kan een rechter weinig mee.

Maar jouw vergelijking gaat simpelweg mank. Omar neemt een bewust risico door met een dergelijk hoge snelheid daar te rijden. Hij rijdt met 155 km/uur op een kruising af.
pi_213345555
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 13:41 schreef von_manstein het volgende:

[..]
Interpretatie van de rechterlijke wetgeving ja. Max straf roekeloos rijgedrag met dood tot gevolg is 9 jaar. Mijn interpretatie is roekeloos rijgedrag, zou die toetsing graag naast elkaar zien.

Je wettenbundel is niet zo zwart wit en alles “op feiten gebaseerd”
pi_213345590
quote:

[..]

Ja, waarom niet? Ik drink die tien bier niet per ongeluk, wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten, en er zou ook wat meer rekening gehouden mogen worden met het voldoen aan het rechtsgevoel van de slachtoffers.
pi_213345615
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 12:33 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Wat de maatschappij een rechtvaardige straf vindt is populisme. Een rechter moet zich bij een vonnis allerlei facetten afwegen, jurisprudentie en wat er in de wet staat.

Rechters zijn er niet om de rommel van een maatschappij op te ruimen. Kijk naar een land als de VS waar ze grote gevangenissen bouwden en vol gooiden met "tuig" dat heeft uiteindelijk niks opgelost en zorgde er zelfs voor dat onschuldigen of mensen voor een delict vast kwamen te zitten.
Die gevangenissen daar zitten vooral voor met mensen met kleine vergrijpen. Een derde keer winkeldiefstal en daardoor soms tientallen jaren vastzitten, iets teveel wiet bij en daardoor jarenlang zitten, etc. Niet omdat men mensen die anderen doodrijden meer dan tien jaar vastzetten.
pi_213345631
quote:
Dat snap ik ja, maar ik snap niet dat de max eis voor het doodrijden van vier personen wegens roekeloos rijgedrag schijnbaar 4 jaar is. Stel dat iemand door roekeloos rijgedrag een bus het kanaal in beukt, en er komen 40 mensen om, is het dan nog steeds max slechts 4 jaar?
pi_213346798
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 19:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dat snap ik ja, maar ik snap niet dat de max eis voor het doodrijden van vier personen wegens roekeloos rijgedrag schijnbaar 4 jaar is. Stel dat iemand door roekeloos rijgedrag een bus het kanaal in beukt, en er komen 40 mensen om, is het dan nog steeds max slechts 4 jaar?
Die maximum straf is ook geen 4 jaar, maar staat op 9 jaar. Het openbaar ministerie eiste ook 8 jaar. Maar de rechtbank geeft er dan een of andere draai aan alsof ze maar 4 jaar op mochten leggen.
pi_213347015
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 13:30 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat dus, op dat moment weet je gewoon dat het mis kan gaan en is een auto een moordwapen
pi_213347204
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 21:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Die maximum straf is ook geen 4 jaar, maar staat op 9 jaar. Het openbaar ministerie eiste ook 8 jaar. Maar de rechtbank geeft er dan een of andere draai aan alsof ze maar 4 jaar op mochten leggen.
Na de draai die de rechtbank eraan gaf kon er alsnog zes jaar opgelegd worden. Er is alleen gekozen om vier jaar op te leggen. Wat mij betreft onbegrijpelijk gezien onderstaande:

quote:
Alle reden om "gewoon" de volle zes jaar te geven wat mij betreft.
  zondag 28 april 2024 @ 04:41:12 #137
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213349267
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 19:33 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Die gevangenissen daar zitten vooral voor met mensen met kleine vergrijpen. Een derde keer winkeldiefstal en daardoor soms tientallen jaren vastzitten, iets teveel wiet bij en daardoor jarenlang zitten, etc. Niet omdat men mensen die anderen doodrijden meer dan tien jaar vastzetten.
Las een tijd terug. Man voor een derde delict wiet dealen. Levenslange gevangenisstraf.
  zondag 28 april 2024 @ 10:08:52 #138
287741 matspontius
pi_213350260
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 13:50 schreef von_manstein het volgende:

[..]
Volgens mij snap jij (of je wil het niet snappen) het verschil in straf niet tussen een ongeluk met letsel en dood tot gevolg versus letsel/dood tot gevolg na een actie met voorbedachte raden.

Dat laatste is niet bewezen in deze zaak.
Nee? Het feit dat dit stuk schorem al eerder is veroordeeld voor dit soort idiote rijgedrag doet niet ter zake? Het feit dat hij geen enkele wroeging of schuld bewustheid toont doet niet ter zake? Sterker nog, dit stuk stront probeert de schuld van het ongeval nog in de schoenen van de overledenen te schuiven. Nul maar dan ook nul respect. Het feit dat hij zich totaal niet heeft bekommert om de slachtoffers doet niet ter zake? Deze imbiciel loopt over 3 jaar weer vrij rond en rijd dan hopelijk niet jouw familie in de prak. Want aan die ontzegging gaat hij zich natuurlijk netjes houden :N

Ook vindt de rechtbank dat Omar E. onvoldoende schuldbewust is, ondanks dat hij met 155 kilometer per uur over een kruising jakkerde: drie keer harder dan daar was toegestaan. Omar E. stelde dat hij voorrang had, maar volgens de rechtbank kon geen enkele andere weggebruiker anticiperen op een automobilist die zo hard rijdt.

"Hoka Hey!"
  zondag 28 april 2024 @ 11:05:10 #139
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213351060
quote:
Na het ongeluk bekommerde Omar E. zich niet om de slachtoffers.
Dit is zo'n boosmaker hè...

Mijn moeder is ooit van de sokken gereden en de dader is toen weggereden en heeft later verklaard dat zij eerste hulp heeft verleend terwijl getuigen vertelden dat ze alleen van een afstand riep of het ging en toen zonder het antwoord af te wachten wegreed. :(

Dit was een hert van 13, ongeveer dezelfde emotionele leeftijd als Omar lijkt het.
pi_213351105
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2024 19:25 schreef Kidjuh het volgende:

[..]
Interpretatie van de rechterlijke wetgeving ja. Max straf roekeloos rijgedrag met dood tot gevolg is 9 jaar. Mijn interpretatie is roekeloos rijgedrag, zou die toetsing graag naast elkaar zien.

Je wettenbundel is niet zo zwart wit en alles “op feiten gebaseerd”
Hier wat meer info: https://www.rechtspraak.n(...)ijden-en-de-wet.aspx

Er zijn heel veel aspecten die moeten worden getoetst wanneer het roekeloos is en wanneer de maximale straf opgelegd kan worden.
Alleen veel te hard rijden is b.v. geen rede voor 9 jaar.

PS. het is niet mijn wet bundel maar onze wet bundel. Bedacht door de gekozen politieke partijen.
pi_213354237
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 21:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En de rechtbank kan ook een hogere straf opleggen dan geëist wordt, dus waarom heeft de rechtbank dan 4 jaar gegeven? 1 jaar per dode? En niks voor de gewonde? Zoiets?
pi_213354483
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 11:08 schreef von_manstein het volgende:

[..]
Hier wat meer info: https://www.rechtspraak.n(...)ijden-en-de-wet.aspx

Er zijn heel veel aspecten die moeten worden getoetst wanneer het roekeloos is en wanneer de maximale straf opgelegd kan worden.
Alleen veel te hard rijden is b.v. geen rede voor 9 jaar.

PS. het is niet mijn wet bundel maar onze wet bundel. Bedacht door de gekozen politieke partijen.
Als ik die tekst lees:
quote:
Voordat een rechter kan spreken over roekeloos rijden, moeten er drie dingen aan de orde zijn: iemand heeft zich buitengewoon onvoorzichtig gedragen, hij heeft hierdoor zeer ernstig gevaar veroorzaakt en was zich daarvan bewust – of had zich daarvan bewust moeten zijn. Veel te hard of onder invloed rijden valt daar ook onder, zou je misschien denken. Maar dat is niet per se het geval. Die misstappen worden – samen met onder andere bumperkleven, geen voorrang verlenen of gevaarlijk inhalen – in de wet genoemd als strafverzwarende omstandigheden. De wet noemt deze omstandigheden náást roekeloosheid, en zegt: als het ongeluk mede hierdoor is veroorzaakt, kan de straf met de helft worden verhoogd. En dat maakt het juridisch nog ingewikkelder, want door deze constructie moet er nóg meer aan de hand zijn voordat een rechter kan spreken van de zwaarste vorm van schuld: roekeloosheid. Dat maakt rechterlijke uitspraken over dodelijke verkeersongelukken vaak zo moeilijk te begrijpen.
Dan kun je dus zeggen dat er drie dingen aan de orde waren die het roekeloos maken: Omar was buitengewoon onvoorzichtig (want hij reed veel te hard), hij veroorzaakte zeer ernstig gevaar (want 4 doden), en hij had zich daarvan bewust moeten zijn (want hij was niet onder invloed, en daar moet je je nu eenmaal van bewust zijn als je zo hard rijdt).
Maar, omdat in de te hard rijden ook nog eens apart wordt genoemd als bezwarende omstandigheid, waarbij de straft 1,5 keer verzwaard kan worden, is alleen te hard rijden niet roekeloos. Ik denk dat er voor de verzwarende omstandigheid dus een vierde oorzaak moet zijn voor een rechter. Bijv bewezen onoplettendheid, zigzaggen (in beide voorbeelden genoemd), of onder invloed zijn. Dan heb je drie dingen die het roekeloos maken, en een vierde om de straf te verzwaren. Heel zuur in veel gevallen. Wat mij betreft zou, als bijv bewezen is dat de snelheid met een x-aantal kms is overschreden, de straf sowieso verzwaard mogen worden.
pi_214043115
Moeders en kinderen doodgereden: Omar E. mag rechtszaak thuis afwachten

quote:
Omar E., die man die in september 2022 twee moeders en twee kinderen doodreed in Oud Gastel, mag het hoger beroep in de rechtszaak thuis afwachten. Dat heeft de rechtbank maandag bepaald. E. zat al in de cel voor drugshandel, maar daarvoor kan de rechtbank hem niet langer vasthouden.

Omar E. is nu vrij in afwachting van het hoger beroep rond het dodelijke ongeluk. In die zaak kreeg hij vier jaar cel en een rijontzegging van tien jaar. Het OM vond dat te weinig en had acht jaar cel geëist.

Wanneer het hoger beroep bij het Hof in Den Bosch dient, is nog onbekend. Dat kan pas in 2025 zijn. De rechtbank vindt dat er geen redenen zijn om E. nu in voorarrest te houden.

Opgepakt en weer vrij
Omar E. zat na het dodelijke ongeluk een paar maanden in de gevangenis, maar de rechter liet hem in maart 2023 vrij in afwachting van het proces. Daaraan waren wel voorwaarden verbonden: zo moest hij zijn paspoort en rijbewijs inleveren en kreeg hij een meldplicht.

Eind juli 2023 moest E. weer terug de cel in, omdat in zijn huis in Roosendaal bij een drugsactie van de politie dertien kilo softdrugs en 45.000 euro aan contant geld werd gevonden.

Drugszaak
E. heeft, naast het ongeluk, dus meer op zijn kerfstok. Afgelopen vrijdag stond hij voor de rechtbank in Breda voor wiethandel, bezit van wiet en witwassen. Het Openbaar Ministerie (OM) eiste één jaar celstraf. Maar omdat E. al bijna een jaar in voorarrest zit voor die zaak had dat directe gevolgen. Zijn advocaat vroeg om onmiddellijke vrijlating.

Omar E. krijgt volgende week te horen wat zijn straf is in de drugszaak. Het is nog onbekend of het een (gedeeltelijke) vrijspraak wordt of dat hij zijn straf al heeft uitgezeten. Dat laatste is het meest waarschijnlijk, omdat de rechtbank hem altijd in voorarrest hield en dus ook bewijzen zag.

Mishandeling medewerker gevangenis
Naast de drugszaak en de zaak van het dodelijke ongeluk, hangt E. nog een rechtszaak boven het hoofd. Hij zou een medewerker van een gevangenis in Middelburg hebben mishandeld. De politierechter moet daar een oordeel over vellen.

In deze video kom je meer te weten over Omar E.

https://www.omroepbrabant(...)zaak-thuis-afwachten
pi_214043214
Zal me niks verbazen als ie tzt de kuierlatten neemt en met de noorderzon het hazenpad kiest.

[ Bericht 3% gewijzigd door StateOfMind op 25-06-2024 14:20:47 ]
A murky, forgotten land.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 14:54:00 #145
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_214043499
Volgens mij wordt het hoog tijd voor een herziening van de strafmaten in Nederland. Misschien moet 1 van de familieleden van de slachtoffers deze sneuneus per ongeluk aanrijden met een wals als hij vrijkomt. Met een wals kan je niet zo snel dus dan zal de rechter ook wel een fopstrafje opleggen omdat het niet roekeloos is.

Hoe walgelijk kan je zijn als mens? Onder invloed, veel te hard 4 mensen doodrijden en dan geen greintje wroeging. Dit is vergelijkbaar met die twee untermenschen in loosdrecht vader en zoon die die dame doodreden tijdens een straatrace in hun porsches. Ook daar geen greintje wroeging. Deze mensen zijn gewoon 100% zieke sociopaten. Ik hoop oprecht dat deze omar onder een trein komt op het moment dat hij de gevangenis uit komt. :r
pi_214043541
Wat een stuk afval.
pi_214043583
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
Zal me niks verbazen als ie tzt de kuierlatten neemt en met de noorderzon het hazenpad kiest.
Zoals ik het begrijp uit het bericht, beschikt hij nog steeds niet over zijn rijbewijs en paspoort. Dan wordt één en ander wel lastig als je gaat vluchten.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 15:25:13 #148
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_214043709
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 15:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Zoals ik het begrijp uit het bericht, beschikt hij nog steeds niet over zijn rijbewijs en paspoort. Dan wordt één en ander wel lastig als je gaat vluchten.
Och er komen hier heel veel mensen binnen zonder paspoort. Dan zal het naar buiten gaan vast ook wel lukken zonder paspoort. :')
pi_214043783
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 15:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ja, want die vent stapt echt niet in een auto zonder zijn rijbewijs.
pi_214043800
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 15:25 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Och er komen hier heel veel mensen binnen zonder paspoort. Dan zal het naar buiten gaan vast ook wel lukken zonder paspoort. :')
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 15:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, want die vent stapt echt niet in een auto zonder zijn rijbewijs.
Betekent het woord 'lastig' bij jullie dat het onmogelijk zou moeten zijn ofzo? :{
  Moderator / Redactie FP dinsdag 25 juni 2024 @ 15:42:20 #151
Brabo Bastard
pi_214043837
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 14:01 schreef Nober het volgende:
Moeders en kinderen doodgereden: Omar E. mag rechtszaak thuis afwachten
[..]

Domme actie, die is zo weg.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 25 juni 2024 @ 15:54:53 #152
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_214043958
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 15:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
[..]
Betekent het woord 'lastig' bij jullie dat het onmogelijk zou moeten zijn ofzo? :{
Het is niet eens lastig, ik kan vanaf hier tot aan de Turkse grens reizen zonder paspoort met een minieme kans dat iemand daar ook maar iets aan doet. En met een beetje moeite ook nog wel verder dan dat.
pi_214043970
Die zit over een tijdje in Turkije denk.
pi_214044369
quote:
Daaraan waren wel voorwaarden verbonden: zo moest hij zijn paspoort en rijbewijs inleveren en kreeg hij een meldplicht.
pi_214056411
Waarom wordt van deze kerel het paspoort niet afgenomen en dan hop naar land van herkomst van de voorouders. Dit soort rommel wil je toch niet houden. En als er gezeurd wordt de rest van de stamboom ook eruit zetten. Tijd dat er eens snoeihard opgetreden wordt.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  woensdag 26 juni 2024 @ 10:23:22 #156
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214056453
Wat een ongehoord stukje bagger.

En hier moet dus belastinggeld naartoe? Uitzetten graag en wie het daar niet mee eens is er bij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 10:25:02 #157
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214056475
Wat zal dat een frustatie zijn voor de familie van de slachtoffers.
  woensdag 26 juni 2024 @ 10:46:59 #158
3542 Gia
User under construction
pi_214056744
quote:
Omar E. is nu vrij in afwachting van het hoger beroep rond het dodelijke ongeluk. In die zaak kreeg hij vier jaar cel en een rijontzegging van tien jaar. Het OM vond dat te weinig en had acht jaar cel geëist.

Wanneer het hoger beroep bij het Hof in Den Bosch dient, is nog onbekend. Dat kan pas in 2025 zijn. De rechtbank vindt dat er geen redenen zijn om E. nu in voorarrest te houden.
Wat is de reden dat hij niet nu alvast de bak in kan? Het is niet dat de straf in hoger beroep lager zal zijn dan die 4 jaar. En het hoger beroep vindt zeker plaats binnen die 4 jaar. Hij zal heus niet onterecht, te lang zitten.

Die gast lacht iedereen uit!!
  woensdag 26 juni 2024 @ 11:43:43 #159
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214057402
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 10:19 schreef Bloemkool het volgende:
Waarom wordt van deze kerel het paspoort niet afgenomen en dan hop naar land van herkomst van de voorouders. Dit soort rommel wil je toch niet houden. En als er gezeurd wordt de rest van de stamboom ook eruit zetten. Tijd dat er eens snoeihard opgetreden wordt.
Zijn paspoort is ook ingenomen, alleen zou dit inderdaad permanent moeten zijn. Dubbele paspoort houders die zich structureel misdragen gewoon Nederlands paspoort afnemen.
pi_216321761
Vandaag was er bij de politierechter in Middelburg weer een zaak over deze zak stront. Mishandeling van een gevangenismedewerker toen hij in detentie zat in 2023. Het slachtoffer raakte daarbij buiten westen, en is nog steeds in behandeljng bij de kaakchirurg en tandarts om de boel te herstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')