abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker vrijdag 9 februari 2024 @ 16:25:37 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212360635
twitter


== update ==

Automobilist die 2 moeders en 2 kinderen doodreed wordt uit z'n huis gezet

quote:
De man die vier mensen doodreed in Oud Gastel mag uit zijn huis worden gezet. Dat heeft de rechtbank in Breda bepaald. Omar E. was na het dodelijk ongeluk ook nog eens opgepakt voor drugshandel en dat pikt de woningstichting niet.

Begin september 2022 botste Omar E. (28) op bedrijventerrein Borchwerf in Oud Gastel met hoge snelheid op een personenauto. Twee moeders met twee kinderen kwamen om het leven, een meisje overleefde de klap. E. werd opgepakt maar na een tijdje vrijgelaten, onder bepaalde voorwaarden. Zo mocht hij zich niet schuldig maken aan misdrijven.

Het politieonderzoek was nog volop bezig toen. Dat richtte zich ook op de dure huurauto met Duits kenteken: een bekende truc van criminelen om buiten beeld te blijven. Bij de recherche ontstonden daarom vermoedens dat hij wat te verbergen had.

Wat ook meespeelde was een tip uit april 2021. Iemand had toen gezien dat er auto's met Spaans kenteken bij E. langskwamen en werden gevuld met grote zakken.

Achtervolging
Eind juli vorig jaar was er bij zijn huis aan de Reginadonk in Roosendaal weer zo'n verdachte situatie. Omar E. gaf achter zijn huurwoning, een bigshopper aan een man op een scooter. En er kwamen meer mensen langs voor een tas met inhoud.

Bij een man in een auto, zette de politie in een onopvallende wagen de achtervolging in. Op de A58 bij Wouw kreeg de bestuurder een stopteken. In een vuilniszak in de wagen ontdekte de politie een kilo hasj, een kilo henneptoppen en een klein zakje hennep.

Inval
Daarop besloot de politie een inval te doen in de wijk. Bij een buurman vonden ze 11 kilo henneptoppen, 1 kilo hasj en 332 gram ketamine.

Ook in het huis van E. vielen agenten binnen. Toen agenten aankwamen probeerde de Roosendaler nog tevergeefs te vluchten. In zijn huis vonden agenten een notitieblok met aantekeningen die wezen op wiethandel. Er lagen ook zes mobiele telefoons en bijna 40.000 euro contant geld en een Rolex.

Woningcorporatie Alwel kwam meteen in actie. Al na een paar dagen werd zijn huurcontract ontbonden, nog voordat de burgemeester in actie kwam. Omar E. kreeg nog wel een paar keer de kans om vanuit zijn cel zelf de huur op te zeggen, maar dat weigerde hij.

Bigshoppers
Intussen had de burgemeester het pand voor twee maanden gesloten. Half oktober tekende de verdachte bezwaar aan tegen de huuropzegging.

Omar E. stelde dat hij en zijn huis niks met drugs te maken hebben. Immers, de politie vond geen drugs binnen. Het contant geld was geleend van de snackbar van zijn ouders. En verder waren de notities over drugs niet van hem, want het was niet zijn handschrift. De grote boodschappentassen waren ook niet verdacht, want gewoon van de super in de buurt, was het verweer.

De rechter geloofde daar allemaal niks van. Want de politie had duidelijk gezien dat er een zak met drugs uit zijn huis kwam.

In voorarrest
De rechtbank benadrukte dat de woningcorporatie in haar recht staat om een huurcontract op te zeggen. "Alwel moet als woningcorporatie bijdragen aan de leefbaarheid en veiligheid in de buurten en wijken", staat in het vonnis van de rechter in Breda.

Omar E. moet over 14 dagen weg zijn en alles ontruimen. Of er nog meer gezins- of familieleden in het pand wonen is niet bekend. Hij zit sinds de inval in zijn huis in voorarrest. De rechtbank peinsde er onlangs niet over om hem opnieuw vrij te laten.
Mooi nieuws om het weekend mee te beginnen *O* _O_
pi_212360682
Gehuurde AMG, mensen doodrijden, niet de verantwoordelijkheid van het ongeval op zich willen nemen, veel cash geld, sterke vermoedens van banden in het drugscircuit. Bingokaart "straathuftertje met onverklaarbaar veel geld" is weer vol.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 16:33:07 #3
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212360707
"E. werd opgepakt maar na een tijdje vrijgelaten, onder bepaalde voorwaarden. Zo mocht hij zich niet schuldig maken aan misdrijven."

Sow hey, serieuze voorwaarden voor vrijlating hoor.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 9 februari 2024 @ 16:37:02 #4
402274 Cruzinats
staatsgevaarlijke kikker
pi_212360756
Gedetineerden krijgen voorrang bij een huurwoning zodra hun straf erop zit dus het zal 'm waarschijnlijk allemaal aan z'n reet roesten.

Straffen doen we in dit land niet.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 16:43:35 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_212360818
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:37 schreef Cruzinats het volgende:
Gedetineerden krijgen voorrang bij een huurwoning zodra hun straf erop zit dus het zal 'm waarschijnlijk allemaal aan z'n reet roesten.

Straffen doen we in dit land niet.
Als ze niet meteen een huis krijgen (en werk en een vrouw), woning, wijf, werk, gaan ze sowieso meteen weer de fout in. Vandaar dat het geven van huizen aan gedetineerden de hoogste prioriteit heeft.
Dat is dus ook de snelste manier om een huis te krijgen. Jaartje zitten en je bent binnen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_213215200
quote:
Goedemorgen volgers, vanuit de rechtbank in Breda. Daar staat vandaag de 28-jarige Omar E. terecht voor het veroorzaken van een verkeersongeluk waarbij 2 vrouwen en 2 kinderen om het leven kwamen.

Het ongeluk gebeurde op 2 september 2022 op de Roosendaalsebaan in Oud Gastel. Daar is een snelheid van 50 km per uur toegestaan. Omar E. zou meer dan 100 km p/u te hard hebben gereden in zijn in Duitsland gehuurde Mercedes.

Omar E. zou tijdens zijn dollemansrit meermalen te dicht op andere auto's hebben gereden en rechts hebben ingehaald. Op een kruising zou hij in een slip zijn geraakt door de hoge snelheid, en knalde hij op de auto van de vrouwen.

De 39-jarige Regina, haar kinderen Anke (10) en Erik (8), en de 42-jarige Wieteke kwamen om. Het 9-jarige dochtertje van Wieteke overleefde de klap.

De 2 vrienden die bij Omar E. in de auto zaten bleven ongedeerd. Omar E. zat een half jaar in voorarrest en kwam toen onder voorwaarden vrij. In de zomer van 2023 werd hij weer opgepakt, in een drugsonderzoek. Hij zit nog steeds vast.

Volgens de politie gebeurt het vaker dat jongemannen in Duitsland snelle auto's huren en daarmee over de Nederlandse snelwegen scheuren. De politie in Roosendaal heeft het project 'Mietwagen' om die reden.

De zaak loopt nu al stevige vertraging op door gedoe over de vraag waar de familie van Omar E. mag zitten. De rechtbank wil alleen de vader toestaan om in de zaal plaats te nemen, maar die vindt het lastig om niet bij zijn andere kinderen te zitten.

Omar E. wordt bijgestaan door advocaat Yehudi Moszkowicz. Familieleden van de slachtoffers zullen vandaag gebruikmaken van het spreekrecht.

De officier van justitie vervolgt Omar E. voor dood door schuld in de zwaarste variant: roekeloosheid. Geen doodslag. Ik kan u nu al waarschuwen dat dat onbegrip gaat opleveren over de strafeis die eruit zal rollen. Dat is vrijwel altijd zo in verkeerszaken.
https://twitter.com/SaskiaBelleman
pi_213215230
quote:
Omar E. had geen drank of drugs gebruikt. Maar reed wel veel te hard. Hij zegt dat hij zich "op dat moment niet realiseerde hoe hard ik reed." Hij wist wel dat hij "vlot" reed en zegt dat dit niet zijn normale rijstijl was.

Omar E. zegt dat hij zich niet realiseerde hoe hard hij reed. Hij gaat nu iets voorlezen. "Ik vertrouwde op de voorrangsregels. Ik zag de auto aan komen rijden en raakte in paniek. Ik dacht dat ik het beste zo snel mogelijk het kruispunt kon oversteken."

Omar E. zegt dat de auto met daarin Regina, Wieteke en de kinderen naar voren reed, stopte, weer iets naar voren reed. Voorzitter: "In hoeverre mochten zij erop rekenen dat andere auto's zich aan de snelheid zouden houden?"

Reed hij harder dan de rest van het verkeer? Dat beaamt Omar E. Op het kruispunt werkten de verkeerslichten niet. Waarom paste hij zijn snelheid niet aan? "Ik kan me dat niet herinneren, mevrouw."

Twee seconden voor de botsing reed Omar E. 155 km per uur. Ruim 100 km per uur te hard. "Ik realiseerde me dat niet, mevrouw".

"Ik had inderdaad niet zo snel mogen rijden", zegt Omar E. op de vraag hoe hij erop terugkijkt. Voor de botsing liet Regina die de Toyota bestuurde het gas los. Zowel zij als Omar E. probeerde een botsing te voorkomen. Vergeefs.
  maandag 15 april 2024 @ 10:41:45 #9
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213215291
De oven in. Omarkebab @Zipportal
  maandag 15 april 2024 @ 10:46:33 #10
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_213215325
Weer zo'n fijne kansparel voor onze samenleving :r :r :r
"Hoka Hey!"
pi_213215327
quote:
Omar E. zegt dat de auto met daarin Regina, Wieteke en de kinderen naar voren reed, stopte, weer iets naar voren reed.
Jaja....
Hij zag dat terwijl hij zelf 155km/h reed.....

:')!
pi_213215345
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:46 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jaja....
Hij zag dat terwijl hij zelf 155km/h reed.....

:')!
Verkeerslichten deden het niet dus menig vrouw raakt dan in paniek.
pi_213215367
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:47 schreef Nober het volgende:

[..]
Verkeerslichten deden het niet dus menig vrouw raakt dan in paniek.
Lees nog eens...
pi_213215453
quote:
Twee seconden voor de botsing reed Omar E. 155 km per uur. Ruim 100 km per uur te hard. "Ik realiseerde me dat niet, mevrouw".
Je realiseert niet dat je 155 km/uur rijd op een weg waar je 50 mag?... ok...
Ergens nog erger ook nog dat hij juist nuchter was.
  maandag 15 april 2024 @ 11:04:09 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213215478
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:47 schreef Nober het volgende:

[..]
Verkeerslichten deden het niet dus menig vrouw raakt dan in paniek.
Als ik het zo lees raakte Omar in paniek..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213216211
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213216237
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 12:26 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Dat zegt alles over de persoon...
:r 8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213216481
quote:
Saskia Belleman
Tijdens het verhoor bij de politie werd Omar E. op gegeven moment boos: "Ik zal u zeggen hoe het gegaan is. Ik had voorrang,zij zat fout." Nu zegt hij dat hij bijna niet had geslapen en gegeten en geen bijstand kreeg. Nu zegt hij dat hij dat "niet zo had mogen zeggen."
Dit is weer zo'n mannetje dat voor, tijdens en vlak na het ongeval eigenlijk geen enkel medeleven of schuldbesef toonde, maar nu het voor z'n straf misschien wat beter uitkomt alles "verschrikkelijk" en blablabla vindt. Ik hoop dat de rechter hier doorheen prikt.
pi_213216497
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 12:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
"Ik zal u zeggen hoe het gegaan is. Ik had voorrang,zij zat fout."
Net als die kut-Fiatjes die ineens vanuit een afrit de weg opkeren als je met je zoontje een wedstrijdje doet naar huis.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live
40 years of AIDS
Only the brave survive when they sell their souls
  maandag 15 april 2024 @ 12:54:13 #20
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213216520
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 12:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dit is weer zo'n mannetje dat voor, tijdens en vlak na het ongeval eigenlijk geen enkel medeleven of schuldbesef toonde, maar nu het voor z'n straf misschien wat beter uitkomt alles "verschrikkelijk" en blablabla vindt. Ik hoop dat de rechter hier doorheen prikt.
Is cultuur, moet je respect voor hebben.
pi_213216523
quote:
Saskia Belleman
"Na de aanslag loopt deze egoïstische toxische verkeershufter naar de Toyota, kijkt naar binnen en loopt weer weg. Het lijkt alsof hij een filmpje maakte, want dat kwam op internet terecht."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213216542
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 12:26 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Zeker met de drugshandelacitviteiten van de verdachte in het achterhoofd vraag ik me toch een beetje af wat dat dan voor spullen waren, dat ze zoveel prioriteit hadden.
  maandag 15 april 2024 @ 12:57:34 #23
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_213216553
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 11:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als ik het zo lees raakte Omar in paniek..
Is coeltoer. Onze arme Omar rijdt zo maar 4 mensen dood in paniek en legt dan de schuld ook nog bij diegene die dat stuk schorem heeft doodgereden. Blijven wegkijken ........
"Hoka Hey!"
pi_213216556
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 12:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Zeker met de drugshandelacitviteiten van de verdachte in het achterhoofd vraag ik me toch een beetje af wat dat dan voor spullen waren, dat ze zoveel prioriteit hadden.
Witgoed :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213216564
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 12:54 schreef Aether het volgende:

[..]

:r
Hopelijk verdwijnt dit stuk genetisch afval (menselijk kun je het niet noemen) voor lange tijd achter de tralies.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 15 april 2024 @ 13:03:06 #26
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213216592


De oven in, vandaag nog @Zipportal
pi_213216596
De oven in NU METEEN.
  Spellchecker maandag 15 april 2024 @ 13:07:29 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213216623
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 13:03 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

De oven in, vandaag nog @:zipportal
Werken :')
Een gezin stichten :')
  Spellchecker maandag 15 april 2024 @ 13:10:27 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213216887
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 12:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dit is weer zo'n mannetje dat voor, tijdens en vlak na het ongeval eigenlijk geen enkel medeleven of schuldbesef toonde, maar nu het voor z'n straf misschien wat beter uitkomt alles "verschrikkelijk" en blablabla vindt. Ik hoop dat de rechter hier doorheen prikt.
Geen bijstand kreeg? Maar wel een dikke mercedes huren in Duitsland?
  maandag 15 april 2024 @ 13:54:02 #31
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213216959



Nu de rechter nog :')
pi_213217011
quote:
'Asociaal gedrag'

Er is sprake van roekeloos rijgedrag, meent de officier van justitie. ,,Hij heeft door zijn asociale en roekeloze gedrag een einde gemaakt aan hun levens." Er zijn eerdere aanrijdingen en verkeersovertredingen geweest. ,,Hij reed 80 of 90 waar 30 mocht, door rood rijden, 189 rijden waar 100 is toegestaan. Er zijn filmpjes dat de Mercedes op een rotonde rondscheurt in Marbella. Het is niet vastgesteld dat verdachte de bestuurder was, hij was wel de huurder."
Ja deze debiel leert het dus nooit.
pi_213217103
quote:
13s.gif Op maandag 15 april 2024 13:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja deze debiel leert het dus nooit.
Dat komt niet echt overeen met dit:

quote:
Omar E. had geen drank of drugs gebruikt. Maar reed wel veel te hard. Hij zegt dat hij zich "op dat moment niet realiseerde hoe hard ik reed." Hij wist wel dat hij "vlot" reed en zegt dat dit niet zijn normale rijstijl was.
Smerig varken dat het is :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213217117
Wat zal je moeder trots zijn op je Omar. :r
Het is koud, het is guur....
  maandag 15 april 2024 @ 17:01:23 #35
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213218646
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 13:07 schreef maily het volgende:

[..]
Werken :')
Een gezin stichten :')
Het is altijd curieus hoeveel van dit soort onkruid dat hun hele leven nog niks constructiefs heeft uitgevoerd voor de rechter ineens spontaan subiet aan een opleiding, een baan of een gezin wil beginnen.

"He wat jammer edelachtbare, en nu wordt deze bloem der natie in de knop gesmoord met al zijn goede bedoelingen en beloften voor onze samenleving."

Echt, onder de maaimachine ermee zegt mijn onderbuikje.
pi_213219132
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 14:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat zal je moeder trots zijn op je Omar. :r
Alsof het haar wat zal interesseren dat haar oogappel een paar kuffār vermoord heeft.
pi_213219490
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:37 schreef Cruzinats het volgende:
Gedetineerden krijgen voorrang bij een huurwoning zodra hun straf erop zit dus het zal 'm waarschijnlijk allemaal aan z'n reet roesten.

Straffen doen we in dit land niet.
Vertrouw me: als hij uit de gevangenis komt, krijgt hij bij ELKE aanvraag voor een woning op zijn minst pittige vragen te verduren. Het zal mij niks verbazen als zijn zoektocht naar een woning wel even zal duren. Sowieso kan het wel vergeten om nog een huurwoning van dezelfde verhuurder te krijgen.
  maandag 15 april 2024 @ 19:21:51 #38
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213220455


Omar is slachtoffer van de laagstaande zon en het ESP systeem allen.
  maandag 15 april 2024 @ 19:40:02 #39
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213220760
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Omar is slachtoffer van de laagstaande zon en het ESP systeem allen.
Ik begrijp echt goed dat een verdachte recht heeft op een (goede) advocaat. Maar in dit geval begrijp ik de advocaat niet. Nou ja, ik begrijp de advocaat in de mens wel, maar ik begrijp de mens in de advocaat niet.

Hoe kun je iemand die met (laten we het bescheiden houden) 150 km/uur een kruispunt opvliegt nu met deze argumenten verdedigen?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_213223374
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 12:54 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Is cultuur, moet je respect voor hebben.
"Heb ik geen respect voor, vind het sukkels, sorry."

~Hans Teeuwen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 15 april 2024 @ 23:10:37 #41
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213223525
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:43 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als ze niet meteen een huis krijgen (en werk en een vrouw), woning, wijf, werk, gaan ze sowieso meteen weer de fout in. Vandaar dat het geven van huizen aan gedetineerden de hoogste prioriteit heeft.
Dat is dus ook de snelste manier om een huis te krijgen. Jaartje zitten en je bent binnen
Goed advies wel, ik geef het door bij de daklozenopvang!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_213223536
quote:
Waarom tag je me niet meer kakkerlak
U MAD?
pi_213223560
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Omar is slachtoffer van de laagstaande zon en het ESP systeem allen.
Die ESP is geen stuurslot en de enige verblinding waar sprake van is is geld en status. Misschien was zijn laagstaande IQ een groter belet.
pi_213224072
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 13:07 schreef maily het volgende:

[..]
Werken :')
Een gezin stichten :')
Nou echt he. Wat een lef dat je dat überhaupt durft te benoemen nadat je twee gezinnen kapot hebt gemaakt.
pi_213224516
Wat een kuttekop, die heeft geen spijt joh. Ja, dat die gepakt is.
Zijn matties vinden hem zo nog meer stoer.

In de Randstad rijden nog steeds dit soort debielen rond. Let op:

-Mercedessen in sport uitvoering.
-Audi RS (look) modellen.
-VW Polo, Up/Citigo/Seatnogwat.
-Hoodies op in de auto.
-Olievlek op de voorruit.
- * Duits Kenteken

Auto's met Need for Furious bestickeringen rijden nog beter dan dat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Terrorizer op 16-04-2024 16:34:27 (* Lijst bijgewerkt) ]
pi_213224583
alles minder dan de straf die het OM eist zal een farce zijn. Weg met dit stuk verdriet. 4 mensen uit het leven gerukt door deze criminele pauper, die heel goed wist wat hij deed.
  dinsdag 16 april 2024 @ 12:00:54 #47
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_213226250
Uitzetten dat stuk stront - wij kunnen namelijk weer zijn behandeling, verblijf en weet ik wat allemaal nog meer, gaan betalen. Opzouten met dit soort schorem :R
"Hoka Hey!"
pi_213227148
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 08:14 schreef Terrorizer het volgende:
Wat een kuttekop, die heeft geen spijt joh. Ja, dat die gepakt is.
Zijn matties vinden hem zo nog meer stoer.

In de Randstad rijden nog steeds dit soort debielen rond. Let op:

-Mercedessen in sport uitvoering.
-Audi RS (look) modellen.
-VW Polo, Up/Citigo/Seatnogwat.
-Hoodies op in de auto.
-Olievlek op de voorruit.

Auto's met Need for Furious bestickeringen rijden nog beter dan dat.
Zat even te kijken waarom ze altijd duitse huurauto's hebben.
2 redenen.
Duitse sportauto's zijn goedkoper om te huren.
Contant geld is veel gangbaarder dan in NL. Daar worden er minder vragen bij gesteld. Dat is dus mooi als je veel contant geld hebt.

Ofwel dat spreekt bepaalde lui wel heel erg aan.
  Spellchecker dinsdag 16 april 2024 @ 13:51:47 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213227205
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 13:47 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Zat even te kijken waarom ze altijd duitse huurauto's hebben.
2 redenen.
Duitse sportauto's zijn goedkoper om te huren.
Contant geld is veel gangbaarder dan in NL. Daar worden er minder vragen bij gesteld. Dat is dus mooi als je veel contant geld hebt.

Ofwel dat spreekt bepaalde lui wel heel erg aan.
Ze heten niet voor niets "Mietwagen" :!
pi_213227212
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 13:51 schreef maily het volgende:

[..]
Ze heten niet voor niets "Mietwagen" :!
Ja want alleen mietjes rijden erin.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')