SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit
[ Bericht 14% gewijzigd door capuchon_jongen op 10-02-2024 12:56:58 ]
Ze was wat mij betreft al gecanceld toen ze Mathijs van Nieuwkerk zijn reet likte.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:28 schreef Het_Bokje het volgende:
dat No boby's Wife gaat wel lukken zo
dat heb ik heulheulheul gelukkig gemistquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:31 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ze was wat mij betreft al gecanceld toen ze Mathijs van Nieuwkerk zijn reet likte.
Ah, scherp.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:29 schreef Netsplitter het volgende:
Wie zegt dat dat menstruatie bloed is? Ze kan zich overal gesneden hebben om tot dit resultaat te komen.
Die had zijn comeback (bijna) gemaakt omdat Anouk speciaal aan hem had gevraagd om haar te interviewenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:31 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ze was wat mij betreft al gecanceld toen ze Mathijs van Nieuwkerk zijn reet likte.
Automutilatiegenotquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:29 schreef Netsplitter het volgende:
Wie zegt dat dat menstruatie bloed is? Ze kan zich overal gesneden hebben om tot dit resultaat te komen.
Iiiieeeeeuwwww bloedquote:
ieeeeewwww een piemelquote:
Gisteren dan, laten we het per dag bekijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
Het goede nieuws is dat ze dus niet zwanger is
Afwisselend.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:59 schreef Elan het volgende:
En wat maakt 6 kinderen bij 5 verschillende mannen je?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:26 schreef Regilio_ het volgende:
Briljant wel. Leave Anouk alone!!!!!!
Dit gaat bij heel veel mensen tot kortsluiting leiden. Dat wordt schitterend om gade te slaan. Wat is daar niet briljant aan?quote:
TERFs zijn juist niet feministischquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel lekkere opmerking van haar, wel feministisch maar toch anti woke.
Stoer dat ze dat doet
Zet die ook bebloede doekjes op socials?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:07 schreef Regilio_ het volgende:
Als ik Heleen van Royen was, had ik een copyrightclaim ingediend trouwens.
Ken je klassiekers.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zet die ook bebloede doekjes op socials?
Awh shit, hoe kan ik het goedmaken?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ken je klassiekers.
Ik ben niet boos, maar wel enorm teleurgesteld.
Dit. Kan beter naar haar zelf kijken als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:10 schreef Raw85 het volgende:
Wat gaat er in hemelsnaam mis in je hoofd als je vanuit het niets dit soort idiote foto’s/statements de wereld in slingert?
Het is wc papier met wat bloedquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb dit even in een spoiler geplaatst want dat is echt te goor voor woorden.
Eens, los van het feit dat ze gelijk heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:10 schreef Raw85 het volgende:
Wat gaat er in hemelsnaam mis in je hoofd als je vanuit het niets dit soort idiote foto’s/statements de wereld in slingert?
Zoek maar op 'Heleen van Royen' tampon. Eet smakelijk als je nog niet geluncht hebtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Awh shit, hoe kan ik het goedmaken?
Och god ja dat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:37 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zoek maar op 'Heleen van Royen' tampon. Eet smakelijk als je nog niet geluncht hebt.
Iets met de rel omtrent JK Rowling wellicht? Al ben ik al heel snel gestopt dat te volgen, wat een totale tijdverspilling is dat zeg. Zie soms nog wel her en der voorbij komen dat dat nog steeds zou spelen in de media daar!?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
En aan de hand waarvan voelde ze zich geroepen om dit te doen?
Je steekt je piemel niet in Anouk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Iets met de rel omtrent JK Rowling wellicht? Al ben ik al heel snel gestopt dat te volgen, wat een totale tijdverspilling is dat zeg. Zie soms nog wel her en der voorbij komen dat dat nog steeds zou spelen in de media daar!?![]()
Of iets soortgelijks waardoor ze zich geroepen voelde zoiets goors te posten. De combinatie dat ze veel fans heeft en complete schijt aan andermans mening kan ik tevens wel waarderen. Soort Johan Derksen maar dan met minder haar. Don't stick your dick in crazy maar een stoer wijf is ze wel.
Toch zie ik er maar weinig hun gebruikte maandverbandjes posten (gelukkig)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:35 schreef aloa het volgende:
Anouk heeft aandacht nodig, zoals heel veel vrouwen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:20 schreef roos94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit![]()
![]()
![]()
Man man man die Anouk toch...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |