abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212370539
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:10 schreef Raw85 het volgende:
Wat gaat er in hemelsnaam mis in je hoofd als je vanuit het niets dit soort idiote foto’s/statements de wereld in slingert?
Eens, los van het feit dat ze gelijk heeft. :)
pi_212370686
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 17:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Awh shit, hoe kan ik het goedmaken?
Zoek maar op 'Heleen van Royen' tampon. Eet smakelijk als je nog niet geluncht hebt :+ .
pi_212371540
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:37 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Zoek maar op 'Heleen van Royen' tampon. Eet smakelijk als je nog niet geluncht hebt :+ .
Och god ja dat.
Nee dat heb ik bewust verdrongen :r
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_212372861
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
En aan de hand waarvan voelde ze zich geroepen om dit te doen?
Iets met de rel omtrent JK Rowling wellicht? Al ben ik al heel snel gestopt dat te volgen, wat een totale tijdverspilling is dat zeg. Zie soms nog wel her en der voorbij komen dat dat nog steeds zou spelen in de media daar!? :')

Of iets soortgelijks waardoor ze zich geroepen voelde zoiets goors te posten. De combinatie dat ze veel fans heeft en complete schijt aan andermans mening kan ik tevens wel waarderen. Soort Johan Derksen maar dan met minder haar. Don't stick your dick in crazy maar een stoer wijf is ze wel.
pi_212372966
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:52 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Iets met de rel omtrent JK Rowling wellicht? Al ben ik al heel snel gestopt dat te volgen, wat een totale tijdverspilling is dat zeg. Zie soms nog wel her en der voorbij komen dat dat nog steeds zou spelen in de media daar!? :')

Of iets soortgelijks waardoor ze zich geroepen voelde zoiets goors te posten. De combinatie dat ze veel fans heeft en complete schijt aan andermans mening kan ik tevens wel waarderen. Soort Johan Derksen maar dan met minder haar. Don't stick your dick in crazy maar een stoer wijf is ze wel.
Je steekt je piemel niet in Anouk.

Je klopt aan en loopt gewoon naar binnen, ondertussen merk je dat je voetstappen galmen door de gehele ruimte.
:P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_212373288
Ik heb eigenlijk nooit wat tegen Anouk gehad. Ja, ik weet dat ze graag neukt en veel kinderen heeft, maar voor zover ik kan peilen is ze een goede moeder. En ze ageert hier tegen gendergelul. Prima toch? Ik kan wat dit betreft helemaal achter haar staan. 👍
pi_212373307
Anouk heeft aandacht nodig, zoals heel veel vrouwen. :D
pi_213991176
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 17:35 schreef aloa het volgende:
Anouk heeft aandacht nodig, zoals heel veel vrouwen. :D
Toch zie ik er maar weinig hun gebruikte maandverbandjes posten (gelukkig)
blablablabla
  donderdag 20 juni 2024 @ 22:11:16 #69
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213991256
Kap is met die domme kicks man
Je bent een waardeloze agent.
pi_213992496
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:20 schreef roos94 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit :')
_O- _O- _O-
Man man man die Anouk toch... :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')