SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit
[ Bericht 14% gewijzigd door capuchon_jongen op 10-02-2024 12:56:58 ]
Ze was wat mij betreft al gecanceld toen ze Mathijs van Nieuwkerk zijn reet likte.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:28 schreef Het_Bokje het volgende:
dat No boby's Wife gaat wel lukken zo
dat heb ik heulheulheul gelukkig gemistquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:31 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ze was wat mij betreft al gecanceld toen ze Mathijs van Nieuwkerk zijn reet likte.
Ah, scherp.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:29 schreef Netsplitter het volgende:
Wie zegt dat dat menstruatie bloed is? Ze kan zich overal gesneden hebben om tot dit resultaat te komen.
Die had zijn comeback (bijna) gemaakt omdat Anouk speciaal aan hem had gevraagd om haar te interviewenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:31 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ze was wat mij betreft al gecanceld toen ze Mathijs van Nieuwkerk zijn reet likte.
Automutilatiegenotquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:29 schreef Netsplitter het volgende:
Wie zegt dat dat menstruatie bloed is? Ze kan zich overal gesneden hebben om tot dit resultaat te komen.
Iiiieeeeeuwwww bloedquote:
ieeeeewwww een piemelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |