SPOILER: de kaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer!
Dit blijft ONZ, dus neem het met een korrel zout
Twiddel
Met in- en uitgangen voor grondstoffen en goederen !quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:27 schreef cabe0002 het volgende:
Ik heb wel een idee. Alle bontkraagjes, moslim extremisten en linkse woke gekkies in Amsterdam plaatsen en dan een hek eromheen bouwen van 10 meter hoog.
En op de 7e dag zag cabe0002 dat het goed was....
Wat is er met Zeeland gebeurdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ben al bezig lebensraum te creëren.
Leidinggevende stuk hout in de nek leggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
Oh jee!
Ik heb vandaag niet echt tijd, maar kijk wat ik kan doen!
Groot-Brittannië gewoon cancelen en innemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:39 schreef summer2bird het volgende:
Eigenlijk kan dat stuk zee dat tussen ons en Engeland ligt ook wel plaatsmaken voor Nederlandse grond he
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leidinggevende stuk hout in de nek leggen.
Voila, tijd over
Daar zou ik geen stuk hout bij in de nek leggenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moest m'n zoontje van school halen!
Al die kerncentrales in Groningenquote:
Om al die randstedelingen daar te houden natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Al die kerncentrales in Groningen
Dat word wat bij die aardbevingen daar
Waar is het grote hek voor?
Om dat randstedelijk tuigh daar te houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Al die kerncentrales in Groningen
Dat word wat bij die aardbevingen daar
Waar is het grote hek voor?
Misschien kunnen we daar ook wat voor verzinnen buiten de vlaaien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Limburg is ook wel zwaar chemische industrie hoor..
Zal daar dat rare accentje van komen ? Dat hun stembanden oplichten in UV licht ?!quote:
Ja de goedkope varianten voor in het vriesvak van de Aldi!quote:
Het is bizar hoeveel omgebouwde kerels in Amerika basisscholen proberen leeg te moorden, maar er is veel meer links gevaar dan hen alleen.quote:Op maandag 12 februari 2024 06:00 schreef einzeinz het volgende:
Ik zou van de Waddeneilanden hele grote gevangenissen maken met de naam 'Guantanamo Gay', zou daar alle transgenders en omgebouwd tuig groeperen zodat ze alvast hun radicale ideeën over man/vrouw de wereld niet meer kunnen inspouwen!
En we noemen het Friesland Frietland.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:41 schreef Harvest89 het volgende:
Kijk! Limburg is eindelijk onafhankelijk geworden.![]()
[ afbeelding ]
Wallonië?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:24 schreef StateOfMind het volgende:
Nederland is te klein geworden voor Paint 😱
Op naar België, reünie
Oh en bij het weggetje: ik kom uit het gebied waar ik de boeren nu neergeplempt heb en woon nu in dat natuurgebied.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:34 schreef dikkedaniel het volgende:
Mensen die andere mensen die niet in dat betonblok genaamd de Randstad willen wonen meteen boeren/natuurgebied noemen, de Randstad vol (zand)negers en slechte luchtkwaliteit
Er mist ook nog wat verdediging richting de Randstad.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:44 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, nog wat luchtafweer voor het geval dat Putin of China het op de heupen krijgt en ons landje wil inpikken.
De boeren verdedigen die kleine open stukjes richting Duitsland wel:
[ afbeelding ]
Je hebt toch wel wat import- en exportverkeer nodig he!
In het zuiden verdedigen de Groot Maaskantje-Tokkies het land wel!
[ afbeelding ]
Het is op schaal getekend. Dat hek is 90 - 100km breed, dus reken maar uit hoe hoog het hek en hoe dik dat metaal is!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er mist ook nog wat verdediging richting de Randstad.
Voor het geval dat tuig door de hekken breekt
Atlantis IJsselmerisquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:41 schreef Perrin het volgende:
Ideetje voor in het ijsselmeer:
[ afbeelding ]
Het IJsselmeer is aan het land teruggegevenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat doe je met de gedempte IJsselmeer en Waddengebied?
Verder tof gedaan!
Maar bouw je er nog iets op of zo?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het IJsselmeer is aan het land teruggegeven
Het Maanvisserijmuseumquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar bouw je er nog iets op of zo?
Een museum voor alle vis- en watervogelsoorten die er geleefd hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |