SPOILER: de kaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer!
Dit blijft ONZ, dus neem het met een korrel zout
Twiddel
Met in- en uitgangen voor grondstoffen en goederen !quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:27 schreef cabe0002 het volgende:
Ik heb wel een idee. Alle bontkraagjes, moslim extremisten en linkse woke gekkies in Amsterdam plaatsen en dan een hek eromheen bouwen van 10 meter hoog.
En op de 7e dag zag cabe0002 dat het goed was....
Wat is er met Zeeland gebeurdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ben al bezig lebensraum te creëren.
Leidinggevende stuk hout in de nek leggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
Oh jee!
Ik heb vandaag niet echt tijd, maar kijk wat ik kan doen!
Groot-Brittannië gewoon cancelen en innemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:39 schreef summer2bird het volgende:
Eigenlijk kan dat stuk zee dat tussen ons en Engeland ligt ook wel plaatsmaken voor Nederlandse grond he
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leidinggevende stuk hout in de nek leggen.
Voila, tijd over
Daar zou ik geen stuk hout bij in de nek leggenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moest m'n zoontje van school halen!
Al die kerncentrales in Groningenquote:
Om al die randstedelingen daar te houden natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Al die kerncentrales in Groningen
Dat word wat bij die aardbevingen daar
Waar is het grote hek voor?
Om dat randstedelijk tuigh daar te houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Al die kerncentrales in Groningen
Dat word wat bij die aardbevingen daar
Waar is het grote hek voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |