Dat is juist in fase 1 altijd zo.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze oogt te lief voor een borderliner.
Idd, daarna begint het manipuleren en eindigt met gaatjes prikken in de condooms.quote:
Vergeet het dreigen met zelfmoord nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd, daarna begint het manipuleren en eindigt met gaatjes prikken in de condooms.
Zo letten mannen niet op al die andere dieprode vlaggen. En gelijk hebben zequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Totaal gestoord bedoel je? Klopt.
Checkquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vergeet het dreigen met zelfmoord niet
Oh ja elke keer als je het uitmaakt beginnen ze daarmee. Zodat je toch bij ze blijft.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vergeet het dreigen met zelfmoord niet
Veel plezier alvast.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik meld me af voor morgen. Ik ga carnaval vieren
Zelfde vrouw?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh maar ik ben er niet bij. 2e date
Succes, tip: bij 3 dates geen seks = exitquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
anders was het een nieuwe 1e date he bro
Alaafquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik meld me af voor morgen. Ik ga carnaval vieren
Fijn weekend!
Deze motie steun ik niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Succes, tip: bij 3 dates geen seks = exit
Oke Pieter.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze motie steun ik niet.
Pieter komt dit warme bad niet in.quote:
3e date is seks is toch de regel?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Succes, tip: bij 3 dates geen seks = exit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |