quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Zeg ik ook altijd tegen de juffies. 12 cm is bijna gemiddeld, maar ze vinden het nog steeds nietsquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind een paar cm verschil niet zo erg.
1.96mquote:
Dit is een hele aparte avondquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
Meester Wesley kijkt ook of die spoken ziet in Amsterdam
Ik zie wel meer afknappers.quote:
Amsterdam Dungeonquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
Meester Wesley kijkt ook of die spoken ziet in Amsterdam
Het slissen en die tong in de mond zien, vind ik ergerquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie wel meer afknappers.
Hopelijk heeft hij een mooi innerlijk.
Draag jij die ook?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Wesley heeft wel een goede cargopants aan
Ik weet eigenlijk niet of je iets tegen slissen kan doen? Logopedie?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het slissen en die tong in de mond zien, vind ik erger
En seks gehad met een geestquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:00 schreef Joop_W het volgende:
Wakker gemaakt door een geest, ik zou er dan helemaal klaar mee zijn.
Ja heb 1 goede. Is echt m'n fave. Die heb ik toen in een andere kleur nogmaals besteld en valt die plotseling te grootquote:
Volgens mij met een geestquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:00 schreef Coco het volgende:
Wacht even waar ging dat over, dat piemel verhaal?
Goeie vraag. Ik heb ook geen idee.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of je iets tegen slissen kan doen? Logopedie?
Deze was ook leuk?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:01 schreef DKUp het volgende:
@:Coco kan je de TT aanpassen naar: Seks met geesten
Ze trakteren je op een aparte kandidaat!quote:
Open blouse en borsthaarquote:
Arme geestenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Liever dat iemand te laat komt dan te vroeg.
Geen drugs uitdelen bij de deur zou ook al erg helpen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
De ondergang van het Westen in 10 seconden
Ik kijk meestal 70% op mijn scherm naar jullie berichten en dan snel de gezichten.quote:
Sonneveldquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:05 schreef FOKoffieleut het volgende:
Thuis heb ik nog een ansichtkaart waarop een kerk een kar met paard, een slagerij J. van der Ven
Een kroeg, een juffrouw op de fiets
Het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets, maar het is waar ik geboren ben
Dit dorp…
Onbegrijpelijk hoeveel schrijftalent er op Fok! rondloopt. @tong80quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:05 schreef FOKoffieleut het volgende:
Thuis heb ik nog een ansichtkaart waarop een kerk een kar met paard, een slagerij J. van der Ven
Een kroeg, een juffrouw op de fiets
Het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets, maar het is waar ik geboren ben
Dit dorp…
Oh het is werkelijk iets?quote:
Geen idee maar ze neukt ALLESquote:
Droge oude kost. Nee bedankt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:07 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het Dorp van Wim Sonneveld
Stukje cultuur
Ze oogt te lief voor een borderliner. Maar het zou kunnen, ja.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Ze is nogal uitdagend, vast een soort borderliner. Aangezien dat altijd tegenvalt.
Totaal gestoord bedoel je? Klopt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Ze is nogal uitdagend, vast een soort borderliner. Aangezien dat altijd tegenvalt.
Dat is juist in fase 1 altijd zo.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze oogt te lief voor een borderliner.
Idd, daarna begint het manipuleren en eindigt met gaatjes prikken in de condooms.quote:
Vergeet het dreigen met zelfmoord nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd, daarna begint het manipuleren en eindigt met gaatjes prikken in de condooms.
Zo letten mannen niet op al die andere dieprode vlaggen. En gelijk hebben zequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Totaal gestoord bedoel je? Klopt.
Checkquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vergeet het dreigen met zelfmoord niet
Oh ja elke keer als je het uitmaakt beginnen ze daarmee. Zodat je toch bij ze blijft.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vergeet het dreigen met zelfmoord niet
Veel plezier alvast.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik meld me af voor morgen. Ik ga carnaval vieren
Zelfde vrouw?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh maar ik ben er niet bij. 2e date
Succes, tip: bij 3 dates geen seks = exitquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
anders was het een nieuwe 1e date he bro
Alaafquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik meld me af voor morgen. Ik ga carnaval vieren
Fijn weekend!
Deze motie steun ik niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Succes, tip: bij 3 dates geen seks = exit
Oke Pieter.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze motie steun ik niet.
Pieter komt dit warme bad niet in.quote:
3e date is seks is toch de regel?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Regels bij daten. Waarom?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3e date is seks is toch de regel?
Ze keken me raar aan dat ik dat zei, blijkbaar is seks op de eerste date ook heel normaal
Oh wilde voor deze date gaanquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Is het niet waard.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was bij mijn ouders eten, zal straks wel ff terug kijken
Ik hou wel van regelsquote:
Kan het niet aanraden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was bij mijn ouders eten, zal straks wel ff terug kijken
Ik denk nu terug aan je quote over je humor. Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou wel van regels
Ik zal wel in een of ander spectrum zitten
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk nu terug aan je quote over je humor. Ik geloof je niet.
Dit is mij niet bekend. Ik check de notities.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zei baard en lang haar, beide check.
@DKUp komt met gestrekt been binnenquote:
“Vrouwen vinden daar wat van, ik snap er niks van.”quote:
Hij ziet ze zo nu en danquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij ziet nog 5 kinderen wel zitten
Daar zou hij niet geheel ongelijk in hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup doet Anne-Moon wel tijdens het carnelalllllen
Hertje tackelenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:35 schreef Joop_W het volgende:
De stetescoop heeft alle diertjes lekker betast en zometeen de date.
Genieten dit.
Zoiets vast, hoewel Carnaval niet zal gebeurenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup doet Anne-Moon wel tijdens het carnelalllllen
De omgeving kan ik dromenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat fijn dat hij uitlegt waar Voorburg ligt
@:dkup
Hij is niks vergeleken haarquote:
Frauquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
De naam Hessel
Ik heet hem welkom in dit warme bad
Zoekt hij een man of Frau?
Verzorgder dan menig miepje van 20. Hier ga ik heel goed op.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zij straalt iets uit en hij is maar vervelend.
Allemaal prima hoor, maar ik vond de uitdrukking wel een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn oma komt daar vandaan, wel echt een bible belt gemeente
Combi kan best wel lukken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien wordt dit toch wel een match en is Hessel leuker dan ik hem krediet voor gaf
Meer dan een plasje zee in je mond? Ik heb ze nog niet gegeten. Maar op basis van dit warme bad is de motivatie niet hoog.quote:
Klopt. En trots.quote:
Helemaal dit.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Wat een onsympathieke boerentrien. Ze voelt zich onzeker bij hem en gaat daarom maar wild om zich heen trappen..
Ik wacht erop tot ze een van ons blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
Annemoon is een soort van ons met haar commentaar en conclusies
Alleen plaats ik irl nooit één opmerking over uiterlijk of afkomst tenzij iemand er naar vraagt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
Annemoon is een soort van ons met haar commentaar en conclusies
Ik vind weinig lekkerder dan oesters.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meer dan een plasje zee in je mond? Ik heb ze nog niet gegeten. Maar op basis van dit warme bad is de motivatie niet hoog.
Echt? Wow.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind weinig lekkerder dan oesters.
Dat bedoel ik ook, als een soort van post hier maar niet zoals je in het echte leven zal praten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen plaats ik irl nooit één opmerking over uiterlijk of afkomst tenzij iemand er naar vraagt.
Haai haaiquote:
Mosselen. Yum.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind weinig lekkerder dan oesters.
The Goatquote:
Één keer slechte mosselen en je bent voor een lange tijd van de mosselen afquote:
Ben je een sensitief persoon?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind deze date heel vervelend.
haha kan ik wel begrijpen ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Één keer slechte mosselen en je bent voor een lange tijd van de mosselen af
Miepje doet Bouwkundequote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Oppervlakkig kutje van twintig. Wat doet zij eigenlijk? Vermoeiende manier van praten zeg.
Ik versta hem gewoon niet goed, door accent of onduidelijk praten. Ik begreep niks van dat hele verhaal net.quote:
Ik ben sensitief voor het woord sensitief.quote:
Ik zou precies om het omgekeerde vragen om zo te hopen het juiste te krijgenquote:
Zo vaak krijgen we geen valse jongens meerquote:
Dit is echt heel negatief inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Valse nichten
Wow
Nog meer negatieve energie @:gurneyisbestoke
Hooi hooi!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Zei de donkerharige nou keihard haai haai?
Alsof hij beter dan dit kan krijgen. De ironie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die rooie zit er echt bij van ‘o godverdomme, heb ik weer’
Geluktquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:54 schreef RipCity het volgende:
Deze vrouw ambieert om er uit te zien als een 55-jarige op de huishoudbeurs?
Lekker 8uur per dag janken met Andre Hazes op de speaker.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hessel moet vrachtwagenchauffeur worden
Beetje kaknaam ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben sensitief voor het woord sensitief.
Ik vind Annemoon (wat een naam) gewoon overkomen als een erg onsympathiek persoon!
Het is inderdaad geen knappe gast met een erg vervelende uitstraling. Die ander is nog wel behoorlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof hij beter dan dit kan krijgen. De ironie.
Of 'met vlam in de pijp'..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker 8uur per dag janken met Andre Hazes op de speaker.
Ze vindt juist die ander een kakker.quote:
Heb je net genoeg voor alle moedersquote:
Anouk heeft even hard geschopt vandaagquote:
Anouk?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anouk heeft even hard geschopt vandaag
Over autisme gesprokenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anouk heeft even hard geschopt vandaag
Asociaal wijf is het.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over autisme gesproken
Hoe haal je het in je hoofd om op het toilet te bloeden en dan te denken ‘lol laat ik transgenders beledigen op twitter’
Ongeacht je mening erover dan ben je echt niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |