Echt Brother.quote:
Mochten ze niet zelf kiezen wie er ging?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:45 schreef Puzzie het volgende:
Ongelofelijk dat juist die drie mensen moeten bedienen , dat is niet zomaar volgens mij
[ afbeelding ]
Dat kan ik me ergens wel voorstellen in deze situatie en met het gegeven van vanmiddag . Ik zoek er ook iets achter namelijkquote:
Ik vind het wel leuk dat ze een keer wat meer haar stempel ergens op drukt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
Alice.
Dat zou ik doen. Dat zou ik niet doen. Waarom? Hoezo? Doe dit. Doe dat. Neem dit. Neem dat. Die is mooier. Die vind ik lelijk. snep snerp snerp.
Daar moeten ze toch gek van worden in die keuken.
Dat weet ik niet maar dan nog is het toch ook veelzeggend dat juist die ratten dat willen doen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mochten ze niet zelf kiezen wie er ging?
Jezus op goede vrijdagquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
Wij gaat er straks aan het kruis eigenlijk?
karen hequote:Op donderdag 8 februari 2024 18:48 schreef engine het volgende:
Ronahi knoeit een beetje bier.
Alice: "drink het op, drink het op"
Ronahi: "Maar ik drink da niee"
En doet een Aslhley en komt weer terug.quote:
Oh was dat karen?quote:
Karan.quote:
Ah die klinkt als Ronahi dan somsquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja
die maakte er een zooitje van
Vindt het echt een leuk mens, maar steeds weer met ik weet het zeker en ik wist het al staat me nu ook een beetje tegen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:48 schreef Krambo het volgende:
Ashley noemt even 10 scenario's op. Kan ze straks d'r gelijk weer claimen
Das Dorianaquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ah die klinkt als Ronahi dan soms
Beetje als Charlotte van vorig jaar ''ik wis da, ik zei dah toch..)quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:50 schreef zodeju het volgende:h,
[..]
Vindt het echt een leuk mens, maar steeds weer met ik weet het zeker en ik wist het al staat me nu ook een beetje tegen.
Ze schept overzicht in dat kippenhokquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
Alice.
Dat zou ik doen. Dat zou ik niet doen. Waarom? Hoezo? Doe dit. Doe dat. Neem dit. Neem dat. Die is mooier. Die vind ik lelijk. snep snerp snerp.
Daar moeten ze toch gek van worden in die keuken.
hahahahahquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:51 schreef Puzzie het volgende:
Heerlijk dat gezicht[ afbeelding ]
dat vind ik ook zo leuk aan haar : schijt
Yep, ze weet een beetje teveel dingen zeker.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het echt een leuk mens, maar steeds weer met ik weet het zeker en ik wist het al staat me nu ook een beetje tegen.
Bassie kan het wel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
Neem me woorden terug biefstukken zien er goed uit
Ze wil Geraldine overtreffen?quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wil Geraldine overtreffen?
Ook misschien het toetje brengen....quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
Euhhh is sabeau terug naar het verleden gereisd ???
Die ruiken zo lekker.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zooooo lang niet gezien, Fresia'tjes
Mijn lievelings bloem.....quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Verrek ! Dat waren mijn oma's lievelingsbloemen . Vreseelijk lelijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja ik denk dat je gelijk hebt, het is een te gemoedelijk etentje zo voor de genomineerden. spannend!quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:55 schreef Clasientjuh het volgende:
Ze worden bediend enzo maar ze gaan niet met hun 3en naar die kamer. Er is iets dat nog moet komen denk ik. Iemand gaat denk ik nog terug naar het huis. Big Brother staat met veel verassingen de laatste tijd hahaha😂
Ik vond ze prachtig en lekker ruiken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verrek ! Dat waren mijn oma's lievelingsbloemen . Vreseelijk lelijk![]()
Kan zo in the handmade’s tailquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
Euhhh is sabeau terug naar het verleden gereisd ???
sta je dan hele middag voor te kokenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:57 schreef kater1 het volgende:
En in het huis worden de verbrande balletjes van Jimmy niet gegeten
whaaa....vindt ze mooi en gaan heel lang mee voordat de laatste open gaat...en dan welke kleur ook.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verrek ! Dat waren mijn oma's lievelingsbloemen . Vreseelijk lelijk![]()
Fresias mijn vrouw haar lievelingsquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond ze prachtig en lekker ruiken.
Randy heeft er twee op zijn bordquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:57 schreef kater1 het volgende:
En in het huis worden de verbrande balletjes van Jimmy niet gegeten
Mwa weet nog niet wat ik van hem moet vinden eigenlijk.. hij kan soms wel grappig zijnquote:
Ik heb ook het gevoel dat er nog wat gaat gebeuren . Het is altijd zo voorspelbaar , bewoners weten meestal wat er gaat gebeuren , terwijl het veel interessanter is om te zien hoe ze moeten omgaan als er iets gebeurt wat vrijwel nooit gebeurt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:55 schreef Clasientjuh het volgende:
Ze worden bediend enzo maar ze gaan niet met hun 3en naar die kamer. Er is iets dat nog moet komen denk ik. Iemand gaat denk ik nog terug naar het huis. Big Brother staat met veel verassingen de laatste tijd hahaha😂
Nee hoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
oooh schaal met ballen is al bijna leeg!
Doen ze ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond ze prachtig en lekker ruiken.
Fresia lievelingsbloemen van mijn moeder en ook in trouwboeket van mijn vrouw en ook weer van onze dochtersquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kocht mijn moeder altijd wist niet dat ze er nog waren
Zonde he als je daar op gaat letten.....quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
Ashley denkt nu dat het weer anders gaat
Nee ik vind dat juist grappigquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zonde he als je daar op gaat letten.....
En dan straks zeggen: Ik wist het ik wist hetquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
Ashley denkt nu dat het weer anders gaat
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan straks zeggen: Ik wist het ik wist het
Gelukkig zij er hier ook mensen die zich daar kunnen ergeren , voor ieder wat wilsquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan straks zeggen: Ik wist het ik wist het
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:13 schreef xdiashalizx het volgende:
Zo lduk datmze het zo lekker vinden, alsof ze in een sterrenrestaurant eten
jepquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben de juis bewoners echt alles gekookt en gebakken?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Die gaan volgende week nog vechten om die pin te krijgen
ja de sufste gaan als laatstequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchka : Ik heb gevraagd .. ik wil graag als eerste, of 1 van de eersten het huis binnen gaan. En wat gebeurt er, ga ik als laatste het huis in.
Hoe en waarom verteld ze dit?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchka : Ik heb gevraagd .. ik wil graag als eerste, of 1 van de eersten het huis binnen gaan. En wat gebeurt er, ga ik als laatste het huis in.
Ze wou ergens op terug komen, dus wellicht hebben ze het hier eerder over gehad. Ik heb niet het hele diner gevolgd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe en waarom verteld ze dit?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:21 schreef chufi het volgende:
Als ik Ashley zie eten denk ik steeds dat ze het heel goor vindt
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:51 schreef Puzzie het volgende:
Heerlijk dat gezicht![]()
dat vind ik ook zo leuk aan haar : schijt
Ik snap het wel na 3 weken spruitjes, rode kool en paprikaquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:21 schreef lojanda het volgende:
Ze geloven niet dat ze het zelf hebben gemaakt want het is chef waardig.. Gordon Ramsey wordt zelfs genoemd. Ze zijn niet echt wat gewend.. zo moeilijk is het allemaal niet.
Ja dat. En alleen zout.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik snap het wel na 3 weken spruitjes, rode kool en paprika
Maar het is natuurlijk al gauw chef waardig na weken slecht gegeten te hebben....kan me voorstellen al die kruiden en al die verschillende smaken in je mond....quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:21 schreef lojanda het volgende:
Ze geloven niet dat ze het zelf hebben gemaakt want het is chef waardig.. Gordon Ramsey wordt zelfs genoemd. Ze zijn niet echt wat gewend.. zo moeilijk is het allemaal niet.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
Wat zit ro ro nu weer moeilijk te kijken
Dat je dit dan lekker vind oké maar zo bijzonder is het toch allemaal niet?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik snap het wel na 3 weken spruitjes, rode kool en paprika
zis is tieviequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat je dit dan lekker vind oké maar zo bijzonder is het toch allemaal niet?
Dat heeft hij nu al 3x gezegd.quote:
Legt 'ie er toch even een knoopje inquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat heeft hij nu al 3x gezegd.
Zo'n jonge knul moet dat toch wel een uurtje kunnen ophouden.
Ja, pietjemaquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begrijp dat de Vlamingen de klemtoon verkeerd leggen bij pyjama ..![]()
Dat kom t omdat ze door die dikke lippen meer moeite heeft met eten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:21 schreef chufi het volgende:
Als ik Ashley zie eten denk ik steeds dat ze het heel goor vindt
Glas leegdrinken en volpissen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Legt 'ie er toch even een knoopje in
Jammer.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Morgen gaan ze terug het huis in .
Goh je meent hetquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat kom t omdat ze door die dikke lippen meer moeite heeft met eten.
Laat ze er dan nu maar gelijk ingaan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:
Faal weer van BB
Ze zouden tot zaterdag daar moeten blijven
Ja! bizar he? Ik hoorde 'Kim, je moet Basiri vragen of die wil koken want dit wassehhh' .... 'niet nor...'quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
Iemand was te laat met het geluid
wie rohani?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
Soms lijkt het of ze gewoon walgt van Tom
Vreemd waarom dan niet nu terug. Zal er nog iets gaan gebeuren?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Bewoners, ik hoop dat jullie heerlijk gegeten hebben. Jullie brengen de nacht door in het solo house. Morgen gaan jullie terug het huis in.
En daarvoor hoorde ik Tyron nog 'Thanks' zeggen. Op een of andere manier kon je horen dat het niet tegen de twee dames was.quote:
Jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja! bizar he? Ik hoorde 'Kim, je moet Basiri vragen of die wil koken want dit wassehhh' .... 'niet nor...'
loop flink achter nog. Ariana is net weg, maar zal het zo even meepakkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
@:Ledn81
Stream 2 2 minuten geleden
Ashley nous en Ty verlaten game room
As praat tegen iemand
Goedenavond, kom net thuis, heb het maar het was kind ...quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
As praat tegen iemand
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
En daarvoor we hebben wel een leuke kennismaking
Ik verstond kind denk tegen Tyquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja! bizar he? Ik hoorde 'Kim, je moet Basiri vragen of die wil koken want dit wassehhh' .... 'niet nor...'
voor 1 nachtje hahahaaquote:
zouden ze die ene ook verschoond hebben?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:37 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze hebben ff snel een bed erbij gezet.
Dan loop je flink achter, Ariana die zit in Tom-Town en heeft Tom zijn ouders ontvoerd tot ze haar als schoondochter accepteren en zijn moeder met haar een bruidsjurk uit gaat zoeken bij Marie Borsato.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
loop flink achter nog. Ariana is net weg, maar zal het zo even meepakken
En daarvoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En vlak daarvoor iemand zonder microfoon (mannenstem) : 'Ja, was het lekker?'
Ja, heb dat ook, maar ik denk dat het niet veel voorstelde, ga straks even monteren ...quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
En daarvoor
Iets met kennismaking
ja hoorde ik ook, iets van, nou als jullie chefwaardig willen eten........quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
As praat tegen iemand
Ashley : "Kind, je moet Basiri vragen of die voor je wilt koken, want ..."quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja hoorde ik ook, iets van, nou als jullie chefwaardig willen eten........
Lion is Leeuwensnel vandaagquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, heb dat ook, maar ik denk dat het niet veel voorstelde, ga straks even monteren ...
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan loop je flink achter, Ariana die zit in Tom-Town en heeft Tom zijn ouders ontvoerd tot ze haar als schoondochter accepteren en zijn moeder met haar een bruidsjurk uit gaat zoeken bij Marie Borsato.
Dit zegt ze gewoon tegen nous, omdat ze nog niet echt met haar heeft gesproken tochquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, scheelt veel werk ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik hoor Kimquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ashley : "Kind, je moet Basiri vragen of die voor je wilt koken, want ..."
Nouchka : "Dit is niet normaal'
Ik hoorde dat dus ookquote:
Iedereen is toch concurrent van elkaar daarquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:47 schreef Snoozey het volgende:
hahaha denken ze daar echt dat noes concurent is voor ashley
Kweenie.. nog niet..quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Genomineerden zijn niet echt spanned, Tyron gaat denk ik ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ok. maar de ene gast is toch ook soort concu van de ander. bijv wat uiterlijk betreftquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen is toch concurrent van elkaar daar
Of zit de helft daar in een ponykamp
Kim Jong un.quote:
Dat vieze psychologische spelletje wat ze speeltquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel Roni zit gewoon weer te stoken
Echt heel erg smerig wat ze doetquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vieze psychologische spelletje wat ze speelt
Constant semi grappig Tom voor lul zetten
En hopen dat anderen er in mee gaan
Precies dat, hij valt mij erg tegen, vind het een stoker en de grote verwachtingen vallen vies tegen ...quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Nee jimmy jij gaat niet naar mensen toe als je er problemen mee hebt, naar bepraat het met anderen.
Ook psychologische trucjesquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:52 schreef Snoozey het volgende:
beetje bed bewrijven. niet aankijken. beetje slecht praten. beetje met omweg.
Hij is echt vergeten dat hij over haar praatte met ariana en met ronahi in de slaapkamer en ze dat gehoord heeft want ze lag daar gewoonquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:53 schreef Snoozey het volgende:
ze geeft steken. och och jimmi, hier heb je een arm
hij heb het hele huis al gehad gedloof ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Nee jimmy jij gaat niet naar mensen toe als je er problemen mee hebt, naar bepraat het met anderen.Nu weer.met karen over ashley praten terwijl hij duizend keer heeft gezegd ik moet met ashley praten. Nou die weet het al van anderen voordat hij met haar praat
Hihihihihi.quote:
Inderdaad, ik denk en hoop dat als hij op de bank komt, dat hij er uit ligt ....quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:53 schreef Krambo het volgende:
Jimmy kan niet incasseren blijkbaar. Valt me een beetje tegen van hem
Ja is al vanaf vanmiddag erover bezig en verteld eenzijdig verhaal.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heb het hele huis al gehad gedloof ik
Ro takketiekquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef rinardo het volgende:
En vanmiddag zeggen, ik bepraat dit eerst met Ashley voor ik er met jullie over praat, ondertussen is iedereen ingelicht door hem.
hij lult ook over haar tegen dilano en andere ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is echt vergeten dat hij over haar praatte met ariana en met ronahi in de slaapkamer en ze dat gehoord heeft want ze lag daar gewoon
Dat is echt ongeloofwaardig zoals hij tegen iedereen over haar praatquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
hij heeft haar echt heel hoog zitten![]()
Maar ik zie ook een andere kant in hem, dat maakt het zo dubbel .quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahaha wat een slecht acteur
Dit is dus de valse kantquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik zie ook een andere kant in hem, dat maakt het zo dubbel .
Viel mij op met de uitzendingen dat hij ook slecht praat over mensen.hij zegt nu ik stem op gevoel en niet met anderen mee. Weer een kleine leugen van hem.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij lult ook over haar tegen dilano en andere ook
zij is de lachende derde in dit geheelquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
En vlak KirkirKaren ook niet uit.
Ik zie wel dat het aan hem vreet, en ik zie ook die oprechte kant ,maar hij laat zich zo beïnvloeden door een aantal mensenquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is dus de valse kant
And it aint nice
Nou nou nouquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
hij praat niet met andere mensen.... dat meen je NIET hahahha wat een vuile nicht![]()
1 ding kan je van Ashley zeggen ze zegt het wel in je porum heeft daar ook de ballen voor maar Jimmy loopt alleen achter der rug te lullenquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is al vanaf vanmiddag erover bezig en verteld eenzijdig verhaal.
Is ook een keus Puzzquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie wel dat het aan hem vreet, en ik zie ook die oprechte kant ,maar hij laat zich zo beïnvloeden door een aantal mensen
[ afbeelding ]
Net wel, Karen zal Ash nu ook een beetje anders bekijkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef Puzzie het volgende:
Nee Jimmy dit heb je gewoon niet goed aangepakt,
Dat slaat nergens op natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
hij praat niet met andere mensen.... dat meen je NIET hahahha wat een vuile nicht![]()
Hij is 41 en heeft denk een hele boel levenservaring opgebouwd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie wel dat het aan hem vreet, en ik zie ook die oprechte kant ,maar hij laat zich zo beïnvloeden door een aantal mensen
[ afbeelding ]
Ik lieg er niets aanquote:
Karen is een behoorlijke flapuitquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:59 schreef Krambo het volgende:
Doet 'ie wel slim, nu vertelt Karen dingen die ze hem anders waarschijnlijk niet zou vertellen
nicht is niet omdat hij nicht is hoor is in Amsterdam dubbel ik kan een hetero met het liegen ook vuile nicht noemenquote:
Ja precies , ik denk dat er ook andere dingen spelen, ook de dynamiek maar ook het je laten meeslepen door wat er geroddeld wordtquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is 41 en heeft denk een hele boel levenservaring opgebouwd.
het werd aangekondigd als laatste avond maal hequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
denk niet dat hij verwacht der morgen te zien hahaha
Dat maakt het nog steeds niet ok om een geaardheid op die manier te gebruiken...quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nicht is niet omdat hij nicht is hoor is in Amsterdam dubbel ik kan een hetero met het liegen ook vuile nicht noemen
Nou ja sorry maar ik vind het niet kunnen , en zeker niet in deze setting en met dat waardeoordeelquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nicht is niet omdat hij nicht is hoor is in Amsterdam dubbel ik kan een hetero met het liegen ook vuile nicht noemen
Ashley lult al dagen over Dilano en Jimmy, maar kijkt ze niet aanquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
1 ding kan je van Ashley zeggen ze zegt het wel in je porum heeft daar ook de ballen voor maar Jimmy loopt alleen achter der rug te lullen
is niet zo bedoeld maar mijn excuses maar in Amsterdam word da niet zo zwaar getildquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat maakt het nog steeds niet ok om een geaardheid op die manier te gebruiken...
lenie wie is dat ook alweer?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:03 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
met schoenen aan in huis en op bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |