@Shiiquote:
Zo is zequote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:19 schreef engine het volgende:
Nouchka haar vriend heeft als doel om te gaan kutten.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:19 schreef engine het volgende:
Nouchka haar vriend heeft als doel om te gaan kutten.
Dat geloof ik gelijk.quote:
De sukkel. Ik zou haar lepeltje zo af willen likkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Alice zegt dat ze als ze klaar zijn die lepel best kunnen aflikken, Tom gooit meteen die deur van de voorraadkamer dicht.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De sukkel. Ik zou haar lepeltje zo af willen likken
Ooooquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Leek me meer op de deur dicht gooien zodat ze niet hoeven te delen met de rest
Do en Re gooien al hun kracht erin om dit te vernaggelen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:24 schreef Puzzie het volgende:
Hele dag in de keuken gestaan en flink zitten stoken ... daar word je moe van
Geloof dat helemaal alleen erger is.....quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
Heb wel medelijden met Tyron nu. Zit hij daar in die kleine kamer met 2 drukke mensen.
Je gunt mensen iets of nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Do en Re gooien al hun kracht erin om dit te vernaggelen.
Omdat hij een etter is.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:29 schreef zodeju het volgende:
Waarom heeft Tom zijn slaapbril op zijn achterhoofd.
Ik ben er even weg weg van.quote:
Hij heeft ogen in zijn achterhoofd. Zo hoeft hij niet te zien dat er teveel achter zijn rug geluld wordt terwijl ze hem stiekem nakijkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:29 schreef zodeju het volgende:
Waarom heeft Tom zijn slaapbril op zijn achterhoofd.
En dat ze dat daar aan het maken zijn is ook niet gebruikelijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:31 schreef zodeju het volgende:
Zijn Alice, Tom en Jimmy gekozen omdaar het toetje te maken....??
quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat ze dat daar aan het maken zijn is ook niet gebruikelijk.
Gaat over Tom, Danny kan hem niet echt pruimenquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Danny mompelt iets over liegen , Dori :' I know'
yes het laatste avondmaalquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
Ze moeten eten koken/maken voor de drie genomineerden?
Weet niet of er drie ploegjes zijn die eten maken maar misschien moeten zeggen welke het lekkerst was met een of andere opdracht.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:38 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een rare actie dat bewoners eten moeten maken voor de genomineerden.
En nog opdienen ook.
![]()
Slaat nergens op.
Mogen ze straks ook nog de afwas doen.
Wie dit heeft verzonnen is koekkoek.
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
Nou echt hé, vooral het toetjequote:Op donderdag 8 februari 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
Sta je lekker te koken mag je het zelf niet eten
Huh?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet of er drie ploegjes zijn die eten maken maar misschien moeten zeggen welke het lekkerst was met een of andere opdracht.
Ik denk alles wel, als je steeds de hele week het zelfde moet eten en je moet dan dit klaar maken. ALleen de geur alquote:
Lees de SV daar staat het wel doe je net de linkquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar voor wie het laatste avondmaal
Ja die heeft de boel flink tegen elkaar uitgespeeld , maar goed , daar hebben ze zelf ook een aandeel inquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:41 schreef humpty het volgende:
Vanmiddag even de streams aan gehad en hoorde Ronahi tegen Basiri zeggen
dat Tom op hem wilde stemmen ...hij moest zweren op alles wat hij had dat niet door zou vertellen.
Wat een achterbaks iemand die Rhohani
Vooral deze week.. wrap is wel lekker maar alleen met rodekool en kip erinquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk alles wel, als je steeds de hele week het zelfde moet eten en je moet dan dit klaar maken. ALleen de geur al
Voor de genomineerdenquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar voor wie het laatste avondmaal
Doriana: De geur allleen al, maar ik ben blij voor hen, oprecht, de hele voorraadkamer ruikt naar chocolade,quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:57 schreef Xilia het volgende:
Bijzondere opdracht, ze moeten een bijzondere avondmaaltijd maken voor de genomineerden
Ingredienten in de voorraadkamer.
Diner is in de gameroom
Ik denk zelf Nous al mag Ash ook wel nu echt weg blijvenquote:
neenee lovely, ashley mag van mij tot het eind blijvenquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk zelf Nous al mag Ash ook wel nu echt weg blijven
Wat zeg jij nou Snoozquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:45 schreef Snoozey het volgende:
[..]
neenee lovely, ashley mag van mij tot het eind blijven
Waarom doet Tyron eigenlijk mee aan dit programmaquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tyron: Ik hoop niet dat we weer iets belachelijks moeten doen, we zijn al genomineerd en dan ook nog wat belachelijkst doen?
Ashley: Of de bewoners mogen een vrijstelling geven.
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
Spuit 11quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Nou idd hoor hem veel klagenquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Waarom doet Tyron eigenlijk mee aan dit programma
Dat kost elke keer 1 coin he, ondergoed wassen ze met de hand zie ik regelmatigquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef zodeju het volgende:
Van regelmatig wassen daar heeft ook niemand gehoord denk ik....zitten allemaal eerst te ruiken of het al stinkt voordat ze hun kleding aan doen.......
Vindt dat niet kunnen, ook die dekens die onder het rekje liggen en badjassen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat kost elke keer 1 coin he, ondergoed wassen ze met de hand zie ik regelmatig
Komt omdat je zo sfeerbepalend bentquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben al beschuldigd van beelddenken. Ik zeg niks
quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Komt omdat je zo sfeerbepalend bent
Weet het niet maar Alice Tom en Jimmy waren het toetje in de voorraadkamer aan het maken....weet wel dat ze een diner moeten maken voor de genomineerde. Toen dacht ik van voorgerecht hoofdgerecht en een groepje de toetjes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Huh?
Hebben ze drie x ingrediënten gekregen dan?
Ja en ik zit mij net af te vragen waarom, je gaat met drie man eten in een gameroomquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doet me denken aan DGK, daar stonden ze de haren ook helemaal kapot te stylen
It's TV man.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik zit mij net af te vragen waarom, je gaat met drie man eten in een gameroom![]()
Snap dat optutten er voor niet zo
Omdat het tv isquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik zit mij net af te vragen waarom, je gaat met drie man eten in een gameroom![]()
Ik denk dat dat te maken heeft met de kleine ruimte in de keuken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het niet maar Alice Tom en Jimmy waren het toetje in de voorraadkamer aan het maken....weet wel dat ze een diner moeten maken voor de genomineerde. Toen dacht ik van voorgerecht hoofdgerecht en een groepje de toetjes.
Die keert nog wel terug naar het BB-huis, ze hebben maar 2 bedden in dat kot.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tyron: Big Brother moeten wij onze koffer ook nog inpakken? Ander moet ik dat nog doen namelijk.
De rest van "de familie" komt toch ook.? En het is voor de tie-vie-kijkers natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de wasmachine is een coin per keerquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef zodeju het volgende:
Van regelmatig wassen daar heeft ook niemand gehoord denk ik....zitten allemaal eerst te ruiken of het al stinkt voordat ze hun kleding aan doen.......
Dat weten we nog niet, maar het eten moest gebracht worden en dan moet de flitsbezorger meteen weer wegquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De rest van "de familie" komt toch ook.? En het is voor de tie-vie-kijkers natuurlijk
Dan is het nog veels te weinig.....ze zouden daar een spelletje van kunnen maken....quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:59 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy hoor ik zeggen wat zou er gebeuren als we er iets van gaan eten.
Dat dacht ik ook net. Niemand houdt ze tegen als ze het zelf op eten.
En dan de rooie kool en sojakwark met peren gaan opdienen.
Nou, ik ben benieuwd...quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, maar het eten moest gebracht worden en dan moet de flitsbezorger meteen weer weg
33 en niet kunnen kokenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
Karen: "Ja ik wou ook helpen met eten, maar ja, pfff ik kan niet koken dus eh ik ben gewoon aan de afwas begonnen"
nee, te weinig is precies voor 3 personen zie foto streamverslagquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ashley: Die gouden heb ik al een keer aan gehad,
Tyron: En ik heb een ouderwetse pin, gewoon door mijn kleding heen, in 1 uur klaar zijn, ik denk trouwens dat het eten met de hele groep is, het heet afscheidsdiner, je weet nooit waar je in terecht komt hier.
Ik ben al iets ouder en heb het water nog nooit aan laten brandenquote:
Ze mogen het eten afleveren en gelijk weer wegquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:02 schreef greysbones het volgende:
Waarom zit de rest zich nu ook op te tutten dan ?
Omdat ze het eten moeten brengen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:02 schreef greysbones het volgende:
Lijkt het wel op, ziet er uit als repetitie.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:03 schreef Schakeltopia het volgende:
rohani denkt dat ze gaat acteren ofzo?
drescode van BB ze moeten netjes zijn als oberquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:02 schreef greysbones het volgende:
En singlequote:Op donderdag 8 februari 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben al iets ouder en heb het water nog nooit aan laten branden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
amaiquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, ziet er uit als repetitie.
Koekoekquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat ze het eten moeten brengen.
Alice haar idee...ze moeten er mooi uit zien als ze het eten gaan brengen. Dat is netjes.
Mocht ze m'n vriendin zijn zou ik het een prima verdeling vinden; ik koken, zij afwassen, ze verkloot dan m'n eten niet en ik kan er een zwijnenbende van makenquote:
Met 12 man 3 bordjes eten wegbrengen..quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze mogen het eten afleveren en gelijk weer weg
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
En single
Of woon je nog bij je moeder
Mijn vrouw is nu met het eten bezig, de schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
3 gangen, dat dan weer welquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Met 12 man 3 bordjes eten wegbrengen..
quote:
Vergeleken bij zaterdag vind ik dit wel netjesquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:06 schreef greysbones het volgende:
Nou nous weet ook wel wat Trashy is
Is zeker Moei Thai soep, of hoe heet dat spul ook al weer, Is best pittig, en lekkerquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft lillibet een bril
Vamorgen had iemand het al over lenzen voor den Lilly.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft lillibet een bril
Niet iedereen kan daar tegenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is zeker Moei Thai soep, of hoe heet dat spul ook al weer, Is best pittig, en lekker
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:08 schreef kater1 het volgende:
Leuk dat Nouchka bij het vogelthema blijft met haar struisvogelverenjurk
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:08 schreef kater1 het volgende:
Leuk dat Nouchka bij het vogelthema blijft met haar struisvogelverenjurk
quote:
Noes met een dooie poesquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:09 schreef Chanel5 het volgende:
Dat jurkje van die nieuwe met een stukje dooie kat eraan, echt geen gezicht.
Beetje veelquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Nouch er vaak wel een beetje ordi uitzien
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk maar uit want het rijmt op aardbeienmoes
Jij hebt een etende mensen fetish?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:12 schreef spapaars het volgende:
Ja hoor 2 x sl.
denk dat we niets meekrijgen met dat diner.
Oostendequote:Op donderdag 8 februari 2024 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
Dooie poes
dooie poes,
leuk gedaan
en nu terug
naar
Goes.
Zij staan ook te wachten ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 1 weer terug in het solo house
Zonder beeld is dit een hele hele hele rare zinquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:15 schreef Lillibet het volgende:
nouchka heeft een borstel die duwt ze diep in haar putje en dan haalt ze zo de resten eruit
Dat rijmt toch nie?quote:
De 1 zou geen vrouw hebben de ander een fetish.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt een etende mensen fetish?
Ze zitten er net , moeten dineren en zich opmaken want tv.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:02 schreef Rhosyn het volgende:
Ze gaan met z'n drieen eten in de game room en dan moet ze misschien daar ter plekke beslissen wie in de game room gaat slapen. ( als daar een bed staat)
Ik denk dat Tyron snel zegt ikke ikke ikke
De vrouwen hebben een teringzooi gemaakt van die solohut.
Ftfyquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat rijmt toch nie?
Dooie nous
dooie poes.
Lekker terug naar
Oostende.
Want hier was het een en al ellende
quote:
heeft hij al aangehad bij vorige nominaties. Staat hem heel netjes......quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:16 schreef Lillibet het volgende:
tyron heeft een leren broek die heeft hij mee ook in het huis
Wat die Noes zegt past bij haar jurk, net zo onsmakelijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:15 schreef Lillibet het volgende:
nouchka heeft een borstel die duwt ze diep in haar putje en dan haalt ze zo de resten eruit
dit vertelde ze zelf
Glenn zojuist: "Ah ze moeten 'm erin steken van achter .... in de pries"quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder beeld is dit een hele hele hele rare zin
Beetje flauw om iedere keer die lippen te benoemenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
O zie der weer zitten met die opgespoten gekleurde lippenDonald Dick is er niets b ij
En ze moeten nog eten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat die Noes zegt past bij haar jurk, net zo onsmakelijkmet die borstel in der put
Wat is priesquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Glenn zojuist: "Ah ze moeten 'm erin steken van achter .... in de pries"
ging over de hottub
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist ik ook niet.
Het is op de streams dus het mag,quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje flauw om iedere keer die lippen te benoemen
Die blik.quote:
Ja maar beetje makkelijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is op de streams dus het mag,
Ze mogen bijna als extra bewoner aangerekend wordenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is op de streams dus het mag,
Weten ze eigenlijk dat de bewoners hun eten hebben gemaakt? Dat nu koud is, overgaar en vel op toetjequote:
Nu weten we ook waarom ze de mannen allemaal geschoren heeft.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:12 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Users aanspreken is dan weer niet gewenstquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze mogen bijna als extra bewoner aangerekend worden
Ja dat is nieuw?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze laat ze zelf opvallen met die lelijke lippenstift.
Met de borden naar binnen lopen en dan struikelen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:23 schreef Lillibet het volgende:
Wat wil Jimmie doen zonder de regels te overtreden?
Dat wordt helemaal koud. Of ze zijn het aan het brengen en wij mogen het niet zienquote:
Ja, maar dan krijgen wel allemaal kale haantjes en hennetjes.....quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:23 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Toch had ik liever die Sabeau genomineerd gezien.
Iedereen heeft honger..dus ze kunnen makkelijk aan hun eigen eten beginnen toch?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:23 schreef Lillibet het volgende:
Wat wil Jimmie doen zonder de regels te overtreden?
Ik mis er nog een paarquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:28 schreef Puzzie het volgende:
De schaapjes op het aanrecht
[ afbeelding ]
Die is irritanter inderdaad, maar ik denk dat deze gevaarlijker is met al haar voorkennis.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:23 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Toch had ik liever die Sabeau genomineerd gezien.
Wachten Wachten Wachten doe ik de hele dag...quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:28 schreef Puzzie het volgende:
De schaapjes op het aanrecht
[ afbeelding ]
Ze zijn er op hetzelfde moment ingekomen dus ze kunnen hetzelfde weten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die is irritanter inderdaad, maar ik denk dat deze gevaarlijker is met al haar voorkennis.
Wat een piepert is die gast toch, ga naar huis toequote:Op donderdag 8 februari 2024 17:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tyron: Ik hoop niet dat we weer iets belachelijks moeten doen, we zijn al genomineerd en dan ook nog wat belachelijkst doen?
Ashley: Of de bewoners mogen een vrijstelling geven.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Brandnetel voor de finishing touch
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:31 schreef Schakeltopia het volgende:
rohani hou maar op, geef gewoon die borden
Weten ze ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn er op hetzelfde moment ingekomen dus ze kunnen hetzelfde weten.
Roni zekerquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
korianderquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:34 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron proeft zeep. Dat is een kruid dat bij sommige mensen een zeep smaak geeft. Ik kom niet op de naam.
Puntje tong situatie waaaah
Oh die had ik gemist! Toevallig dat Roni , Randy en Dora moesten bedienenquote:
Hij zal zo zijn shirt wel weer uittrekkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:37 schreef engine het volgende:
Ik wil de biefstukjes van Basiri zien
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:37 schreef engine het volgende:
Ik wil de biefstukjes van Basiri zien
Koriander?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:34 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron proeft zeep. Dat is een kruid dat bij sommige mensen een zeep smaak geeft. Ik kom niet op de naam.
Puntje tong situatie waaaah
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kan echt alles zijn als het uit de hand van Sabeau kwamquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan echt alles zijn als het uit de hand van Sabeau kwam
hij is sjef biefstukquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:41 schreef Koos1958 het volgende:
Biefstuk in de oven voor krokant korstje hoe komt die gozer daarop. Die biefstuk is nu ondertussen al welldone. Waarom zegt niemand dat tegen hem.
Als Tyron zeep proeft is het koriander.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ashley weet het zeker, het neigt meer naar mint
het is GEEN koriander![]()
Mevrouw gaat even vertellen hoe de wereld in elkaar zit. Er is een naam voor dat soort lui…NEXTquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:30 schreef rinardo het volgende:
Ariana in de streamlock, dan mag dit dus
Ariana in FB de volder groep met bericht
[ link | afbeelding ]
Allebei de kanten max 2 min voor medium. Die dingen die hij bakt zijn straks niet meer te kauwenquote:
Ashley met d'r betweter gedoe.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:41 schreef Lillibet het volgende:
tyron heeft het goed het is wel koriander
Ashley heeft het idee dat het mint is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |