abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212375964
quote:
. Hebben we ons vergist in Zelensky en is hij toch iemand die enkel voor zichzelf rijdt?

Zou het kunnen dat we ons hebben vergist in Volodymyr Zelensky? Dat het Oekraïense staatshoofd niet de held is die we in hem zagen, maar alleen maar rijdt voor zichzelf? Hij wekt die schijn nu hij zijn legerleider heeft ontslagen en dat straks wellicht ook doet met zijn premier. Is Zelensky eigenlijk een kleine dictator?
Belgische krant, rest van artikel is betalend dus geen link.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212376393
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Belgische krant, rest van artikel is betalend dus geen link.
Klein is ie in ieder geval wel :) Maar zie inderdaad ook her en der meer info opduiken dat hij niet totaal alleen met de belangen van de bevolking an sich bezig is.. Maar riepen we dat 2 jaar geleden niet al?

Dat die oorlog kut is en moet stoppen ja, maar in snap wel de gedachten van veel mensen over Zelensky.. Je kan soms een gevoel bij iemand hebben waarbij je denkt "dit klopt niet"..
Lach met een schone bips
pi_212376553
Belangen van de bevolking zijn subjectief. Dat "we" Zelensky een held zouden vinden vind ik ook een rare aanname. Wat een dom krantje.
Conscience do cost.
pi_212376597
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Klein is ie in ieder geval wel :) Maar zie inderdaad ook her en der meer info opduiken dat hij niet totaal alleen met de belangen van de bevolking an sich bezig is.. Maar riepen we dat 2 jaar geleden niet al?

Dat die oorlog kut is en moet stoppen ja, maar in snap wel de gedachten van veel mensen over Zelensky.. Je kan soms een gevoel bij iemand hebben waarbij je denkt "dit klopt niet"..
Welk belang heeft de bevolking bij het winnen van de oorlog door Rusland?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212376616
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Welk belang heeft de bevolking bij het winnen van de oorlog door Rusland?
Mijn reactie was meer gericht op welke belangen hij voor zichzelf ziet.
Lach met een schone bips
pi_212376653
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef ems. het volgende:
Belangen van de bevolking zijn subjectief. Dat "we" Zelensky een held zouden vinden vind ik ook een rare aanname. Wat een dom krantje.
Net zoals dat het ook "onze oorlog" zou zijn.
Even dom
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212376742
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Even dom
Stuur een klacht naar degene die dat meent, zou ik zeggen! Dat iemand dat zegt maakt natuurlijk niet dat zoiets breed gedragen wordt.
Conscience do cost.
pi_212376751
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je omschrijving is nogal vaag.
Niemand is alleen maar in het belang van een ander bezig. Dus ook Zelensky niet.
Maar welk persoonlijk belang van hem is dermate strijdig met het landsbelang dat je denkt, dit klopt niet?
pi_212376803
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef ems. het volgende:
Helden mogen tegenwoordig niet meer he.
Zodra iemand mogelijk een held is wordt er alles aan gedaan om die status te ondermijnen.
pi_212376817
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:20 schreef ems. het volgende:

[..]
Stuur een klacht naar degene die dat meent, zou ik zeggen! Dat iemand dat zegt maakt natuurlijk niet dat zoiets breed gedragen wordt.
Goh al die westerse leiders, kranten en hun volgelingen op forums.
Iets teveel werk, ik pas :P
pi_212376857
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je omschrijving is nogal vaag.
Niemand is alleen maar in het belang van een ander bezig. Dus ook Zelensky niet.
Maar welk persoonlijk belang van hem is dermate strijdig met het landsbelang dat je denkt, dit klopt niet?
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Helden mogen tegenwoordig niet meer he.
Zodra iemand mogelijk een held is wordt er alles aan gedaan om die status te ondermijnen.
Nou ja eigenlijk beantwoord je de vraag die je aan me stelde zelf al hiermee :)

Niks tegen helden persoonlijk trouwens, maar soms, heel soms.. En laat de toekomst mijn ongelijk bewijzen.
Lach met een schone bips
pi_212376908
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Goh al die westerse leiders, kranten en hun volgelingen op forums.
Iets teveel werk, ik pas :P
Waarom luister je dan zo erg naar ze, lees je al die kranten en lig je aan de lippen van die volgelingen? Ik heb nou nooit last daarvan :P
Conscience do cost.
pi_212376963
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef ems. het volgende:

[..]
Waarom luister je dan zo erg naar ze, lees je al die kranten en lig je aan de lippen van die volgelingen? Ik heb nou nooit last daarvan :P
Komt omdat jij alleen de fabeltjeskrant kijkt :+

I know slechte grap :P
Lach met een schone bips
pi_212378143
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Even dom
Net zoals mensen die nu ineens nationalisme gaan toejuichen terwijl ze het voor de oorlog een bedreiging voor de maatschappij vonden.
pi_212378787
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:18 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Net zoals mensen die nu ineens nationalisme gaan toejuichen terwijl ze het voor de oorlog een bedreiging voor de maatschappij vonden.
Of mensen die net doen alsof ze tegen de invasie zijn, maar ondertussen enkel pro Russische opvattingen posten...
pi_212378891
Ik ga serietje kijken... Be nice gappies :)
Lach met een schone bips
pi_212379039
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga serietje kijken... Be nice gappies :)
Welke?
pi_212379415
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Toen de huurmoordenaars letterlijk op zoek waren naar Zelensky, hij ingesloten dreigde te raken en de mogelijk kreeg aangeboden om naar het buitenland te vluchten besloot Zelensky te blijven in Kiev en te vechten.

Er zijn best punten van Zelensky waarop je kritiek kan hebben, maar hem verwijten dat hij handeld in eigenbelang is daar niet 1 van.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212379735
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 23:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Welke?
Nou omdat je het vraagt, zit the underdoggs te kijken... Man wat weer een kutflim, maar heb moeite om niet af te kijken van films...
Lach met een schone bips
pi_212379783
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Of mensen die net doen alsof ze tegen de invasie zijn, maar ondertussen enkel pro Russische opvattingen posten...
Tegen de invasie zijn wordt door sommigen opgevat als pro Kremlin praat.
pi_212380143
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou omdat je het vraagt, zit the underdoggs te kijken... Man wat weer een kutflim, maar heb moeite om niet af te kijken van films...
Shooter al gezien?
  zondag 11 februari 2024 @ 00:04:55 #122
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212380330
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 23:53 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Shooter al gezien?
Serie of film? Film was toch met Mark Wahlberg? Die heb ik wel gezien long ago..... Maar de huidige film is zooooo slecht dat ik tussendoor dus hier peek a boo doe _O- Echt alles met Snoop Dog in een film is wel echt kut. Begint wel echt zijn eigen film topic te verdienen _O_
Lach met een schone bips
pi_212382417
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toen de huurmoordenaars letterlijk op zoek waren naar Zelensky, hij ingesloten dreigde te raken en de mogelijk kreeg aangeboden om naar het buitenland te vluchten
draait deze nog op Netflix? Klinkt spannend zeg.
quote:
besloot Zelensky te blijven in Kiev en te vechten.
Hij besloot te vechten :?
Je bedoelt “hij koos voor oorlog (want ging hulp krijgen) ipv diplomatieke oplossing en besloot duizenden anderen de dood in te jagen in een oorlog waarvan enkele dombo’s dachten deze te kunnen winnen. Nee zelfs dat niet, gewoon Rusland wat verzwakken in het voordeel van de VS.
Ja stoer seg

En helden doen zelf heldhaftige daden, niet anderen de dood injagen.
pi_212382467
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 08:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
draait deze nog op Netflix? Klinkt spannend zeg.
[..]
Hij besloot te vechten :?
Je bedoelt “hij koos voor oorlog (want ging hulp krijgen) ipv diplomatieke oplossing en besloot duizenden anderen de dood in te jagen in een oorlog waarvan enkele dombo’s dachten deze te kunnen winnen. Nee zelfs dat niet, gewoon Rusland wat verzwakken in het voordeel van de VS.
Ja stoer seg

En helden doen zelf heldhaftige daden, niet anderen de dood injagen.
Vertel, wat voor diplomatieke oplossing was er toen Poetin bezig was met de opmars naar Kyiv, met als doel Oekraïne in een Russische oblast te veranderen.
Zelfs in het laatste interview hield Poetin een lang monoloog över dat Oekraïne geen land is.
pi_212382493
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 08:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vertel, wat voor diplomatieke oplossing was er toen Poetin bezig was met de opmars naar Kyiv, met als doel Oekraïne in een Russische oblast te veranderen.
Zelfs in het laatste interview hield Poetin een lang monoloog över dat Oekraïne geen land is.
Hier staan er zat: https://nl.m.wikipedia.or(...)ndelingen_sinds_2022
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')