Belgische krant, rest van artikel is betalend dus geen link.quote:. Hebben we ons vergist in Zelensky en is hij toch iemand die enkel voor zichzelf rijdt?
Zou het kunnen dat we ons hebben vergist in Volodymyr Zelensky? Dat het Oekraïense staatshoofd niet de held is die we in hem zagen, maar alleen maar rijdt voor zichzelf? Hij wekt die schijn nu hij zijn legerleider heeft ontslagen en dat straks wellicht ook doet met zijn premier. Is Zelensky eigenlijk een kleine dictator?
Klein is ie in ieder geval welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Belgische krant, rest van artikel is betalend dus geen link.
Welk belang heeft de bevolking bij het winnen van de oorlog door Rusland?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klein is ie in ieder geval welMaar zie inderdaad ook her en der meer info opduiken dat hij niet totaal alleen met de belangen van de bevolking an sich bezig is.. Maar riepen we dat 2 jaar geleden niet al?
Dat die oorlog kut is en moet stoppen ja, maar in snap wel de gedachten van veel mensen over Zelensky.. Je kan soms een gevoel bij iemand hebben waarbij je denkt "dit klopt niet"..
Mijn reactie was meer gericht op welke belangen hij voor zichzelf ziet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welk belang heeft de bevolking bij het winnen van de oorlog door Rusland?
Net zoals dat het ook "onze oorlog" zou zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef ems. het volgende:
Belangen van de bevolking zijn subjectief. Dat "we" Zelensky een held zouden vinden vind ik ook een rare aanname. Wat een dom krantje.
Stuur een klacht naar degene die dat meent, zou ik zeggen! Dat iemand dat zegt maakt natuurlijk niet dat zoiets breed gedragen wordt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Net zoals dat het ook "onze oorlog" zou zijn.
Even dom
Je omschrijving is nogal vaag.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn reactie was meer gericht op welke belangen hij voor zichzelf ziet.
Helden mogen tegenwoordig niet meer he.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef ems. het volgende:
Belangen van de bevolking zijn subjectief. Dat "we" Zelensky een held zouden vinden vind ik ook een rare aanname. Wat een dom krantje.
Goh al die westerse leiders, kranten en hun volgelingen op forums.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Stuur een klacht naar degene die dat meent, zou ik zeggen! Dat iemand dat zegt maakt natuurlijk niet dat zoiets breed gedragen wordt.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je omschrijving is nogal vaag.
Niemand is alleen maar in het belang van een ander bezig. Dus ook Zelensky niet.
Maar welk persoonlijk belang van hem is dermate strijdig met het landsbelang dat je denkt, dit klopt niet?
Nou ja eigenlijk beantwoord je de vraag die je aan me stelde zelf al hiermeequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Helden mogen tegenwoordig niet meer he.
Zodra iemand mogelijk een held is wordt er alles aan gedaan om die status te ondermijnen.
Waarom luister je dan zo erg naar ze, lees je al die kranten en lig je aan de lippen van die volgelingen? Ik heb nou nooit last daarvanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goh al die westerse leiders, kranten en hun volgelingen op forums.
Iets teveel werk, ik pas
Komt omdat jij alleen de fabeltjeskrant kijktquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom luister je dan zo erg naar ze, lees je al die kranten en lig je aan de lippen van die volgelingen? Ik heb nou nooit last daarvan
Net zoals mensen die nu ineens nationalisme gaan toejuichen terwijl ze het voor de oorlog een bedreiging voor de maatschappij vonden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Net zoals dat het ook "onze oorlog" zou zijn.
Even dom
Of mensen die net doen alsof ze tegen de invasie zijn, maar ondertussen enkel pro Russische opvattingen posten...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Net zoals mensen die nu ineens nationalisme gaan toejuichen terwijl ze het voor de oorlog een bedreiging voor de maatschappij vonden.
Welke?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga serietje kijken... Be nice gappies
Toen de huurmoordenaars letterlijk op zoek waren naar Zelensky, hij ingesloten dreigde te raken en de mogelijk kreeg aangeboden om naar het buitenland te vluchten besloot Zelensky te blijven in Kiev en te vechten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn reactie was meer gericht op welke belangen hij voor zichzelf ziet.
Nou omdat je het vraagt, zit the underdoggs te kijken... Man wat weer een kutflim, maar heb moeite om niet af te kijken van films...quote:
Tegen de invasie zijn wordt door sommigen opgevat als pro Kremlin praat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of mensen die net doen alsof ze tegen de invasie zijn, maar ondertussen enkel pro Russische opvattingen posten...
Shooter al gezien?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou omdat je het vraagt, zit the underdoggs te kijken... Man wat weer een kutflim, maar heb moeite om niet af te kijken van films...
Serie of film? Film was toch met Mark Wahlberg? Die heb ik wel gezien long ago..... Maar de huidige film is zooooo slecht dat ik tussendoor dus hier peek a boo doequote:
draait deze nog op Netflix? Klinkt spannend zeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toen de huurmoordenaars letterlijk op zoek waren naar Zelensky, hij ingesloten dreigde te raken en de mogelijk kreeg aangeboden om naar het buitenland te vluchten
Hij besloot te vechtenquote:besloot Zelensky te blijven in Kiev en te vechten.
Vertel, wat voor diplomatieke oplossing was er toen Poetin bezig was met de opmars naar Kyiv, met als doel Oekraïne in een Russische oblast te veranderen.quote:Op zondag 11 februari 2024 08:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
draait deze nog op Netflix? Klinkt spannend zeg.
[..]
Hij besloot te vechten
Je bedoelt “hij koos voor oorlog (want ging hulp krijgen) ipv diplomatieke oplossing en besloot duizenden anderen de dood in te jagen in een oorlog waarvan enkele dombo’s dachten deze te kunnen winnen. Nee zelfs dat niet, gewoon Rusland wat verzwakken in het voordeel van de VS.
Ja stoer seg
En helden doen zelf heldhaftige daden, niet anderen de dood injagen.
Hier staan er zat: https://nl.m.wikipedia.or(...)ndelingen_sinds_2022quote:Op zondag 11 februari 2024 08:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vertel, wat voor diplomatieke oplossing was er toen Poetin bezig was met de opmars naar Kyiv, met als doel Oekraïne in een Russische oblast te veranderen.
Zelfs in het laatste interview hield Poetin een lang monoloog över dat Oekraïne geen land is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |