quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:08 schreef Puzzie het volgende:
Danny is een viezerik ,alles verdraaid
Danny lijkt leuk liefquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Best wel vies hoe hij dat heeft gedaan.
Ja en dat zie je nu ook maar weer.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Conformation bias ... je ziet wat je wilt zien ...
Zolang is ze er wel over bezig en iedereen uithoren wie er op haar heeft gestemd. Was zij niet diegene die vorige week zo’n commentaar had op Ariana dat die daar mee bezig was? Sprak ze haar daar met die grote slabek van haar niet op aan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley is er achter dat het bij Ro vandaan komt.
Niet van kwaadspreken en roddelen want daar distantieert ze zich echt van.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof niet dat Alice veel mee krijgt van wat er speelt in het huis.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:12 schreef Harry het volgende:
Ashley: de nieuwe groep probeert de oude uit elkaar te drijven.
Alice: Weet je dat?
Ashley: het is zo!
Snap ik als je de helft van de tijd slaaptquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja en Alice is ook diegene die zegt de enige dingen die je dus zeker weet is van wie jij je stemmen hebt gekregen en ty. De rest denk je te horen van andere mensen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik krijg dat allemaal niet mee wat je zegt
Die kriskrast overal netjes tussendoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ook Zo. Dat is gezegd door een aantal bewoners ,.quote:
nee overdag zit ze in de tuin of ze sport alleen ze bakt pannekoek met Randy en gaat vroeg naar bed ja dan merk je niet veel om je heenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, ze had commentaar op het feit dat Ariana haar ineens negeerde en boos op haar werd omdat Ashley op Ariana had gestemd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zolang is ze er wel over bezig en iedereen uithoren wie er op haar heeft gestemd. Was zij niet diegene die vorige week zo’n commentaar had op Ariana dat die daar mee bezig was? Sprak ze haar daar met die grote slabek van haar niet op aan?
Dat doet ze niet je kan ook overdrijven. Gewoon vanaf uur of 10 tot 8 net zoals anderenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Snap ik als je de helft van de tijd slaapt
Kennen ze nog niet in Groningen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:12 schreef Jockari het volgende:
Gelukkig zit Alice nog niet aan de fillers en botox
[ afbeelding ]
Die wandelt mooi overal ongezien doorheen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny lijkt leuk lief
Maar is sneaky
Niet erg inderdaad maar heeft het toch ook over slangen.....en dat ze op moeten passen. Dus iedereen doet het wel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet van kwaadspreken en roddelen want daar distantieert ze zich echt van.
Oh dat heb ik niet gehoord van Alice dat ze dat zei. Wel ashley horen zeggen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet erg inderdaad maar heeft het toch ook over slangen.....en dat ze op moeten passen. Dus iedereen doet het wel.
Nee. Die slaapt dan al.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:12 schreef Harry het volgende:
Ashley: de nieuwe groep probeert de oude uit elkaar te drijven.
Alice: Weet je dat?
Ashley: het is zo!
Alice: ik krijg dat allemaal niet mee.....
Bedoel ook Ashley , Alice inderdaad totaal niet..quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gehoord van Alice dat ze dat zei. Wel ashley horen zeggen.
Nou ze heeft het te pas en te onpas tegen iedereen verteld dat ze lag te smoezen met Dilano en Jimmy over wie er op haar had gestemd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze had commentaar op het feit dat Ariana haar ineens negeerde en boos op haar werd omdat Ashley op Ariana had gestemd.
Ze had commentaar op het feit dat het op haar slaapkamer gebeurde.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ze heeft het te pas en te onpas tegen iedereen verteld dat ze lag te smoezen met Dilano en Jimmy over wie er op haar had gestemd.
Nadat ze Ariane daar eerst zelf op heeft aangesproken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ze heeft het te pas en te onpas tegen iedereen verteld dat ze lag te smoezen met Dilano en Jimmy over wie er op haar had gestemd.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Staat die Sabeau nou nog in de badkamer
moet in training gaan bij Alice .... kan helaas niet door haar kniequote:Op donderdag 8 februari 2024 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau heeft geen kont is helemaal recht aan de achterkant
matchende lippenstift gegevenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wie heeft op haar plaatje geknoeid?
En Dilano zit er naast stiekem in de hoop er iets van te ruikenquote:
Saboo heeft een kinderfiguurtje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau heeft geen kont is helemaal recht aan de achterkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |