goed, daar gaat ie
ik hou persoonlijk ook niet van stoken, roddelen, maar in een programma zoals deze en ook expeditie robinson om ver te komen moet je nou eenmaal wel wat voorzichtiger spelen
eerlijke spelers worden snel eruit gegooid
daarom kijk ik persoonlijk daar niet echt naar wie wat roddelt of stookt, het gaat mij dan meer om de leuke dingen, hoe iemand is qua persoonlijkheid voor de rest van de tijd daar in het huis behalve dan het spelgedeelte
ik vind het sowieso weer een top seizoen

Dilano ben ik nu al een trotse mede-eindhovenaar voor, al enkele weken veilig van nominaties (nu zelfs zonder vrijstelling

) zelfs als Ashley volgende week op hem stemt, dat is maar 1 stem en Dilano lijkt me redelijk goed daar met vrijwel iedereen, of in ieder geval geen problemen met andere bewoners
ik vind hem een nette lieve jongen, ik weet zeker dat hij al mooie vriendschappen daar heeft in Ronahi, Jimmy, misschien Sabeau ook, Ariana weet ik zeker dat die hem ook support hierbuiten
Ronahi vind ik een leuk meisje, beetje rare gezichtsuitdrukkingen misschien maar dat vind ik wel komisch op een goede manier (net zoals Shubham in The Circle bij onverwachte twists en rankings) ik vind die online haat richting haar echt walgelijk hoe sommigen dit veels te serieus nemen, qua haar roddelgedrag met Doriana (dat is gewoon het spel) en ergens heeft ze gelijk over Tom dat hij niet echt luistert
maar goed ik post wel in de sc, minder strenge regels dan in de cos anyway