Kan wel leuke beelden geven:quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:58 schreef Ireth het volgende:
We zijn aridrama al kwijt, trashlie moet nog ff blijven, anders kunnen we net zo goed een webcam op huize Avondrust zetten...
En de bingo op vrijdagavond.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kan wel leuke beelden geven:
Meneer van kamer 1 loopt met het kunstgebit van de mevrouw van kamer 3
Rolstoelrace door de gang
En als hoogtepunt live het eten gemalen zien worden in de keuken
quote:
Kwoot van Cos naar hier verplaatsen lukt me niet meer.quote:
Nee joh ... dat is de COS al ..een open rioolquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
Heb toch liever niet dat dit het afvoerputje van de COS gaat worden.
alleen maar posten over wat er op de livestreams te zien is in de COS aub voor enig offtopic gechat is deze SC ideaalquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:26 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee joh ... dat is de COS al ..een open riool
In de post zelf alles kopiëren en plakkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwoot van Cos naar hier verplaatsen lukt me niet meer.
Was ik iets te ongeduldig voor.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de post zelf alles kopiëren en plakken
ik?quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent nogal vervelend en aan het stoken.
Kan de post niet vinden en kan er zo niets van zien om het te herstellenquote:
Wie zijn billen brand moet op de blaren zittenquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan de post niet vinden en kan er zo niets van zien om het te herstellen
Je hebt ook geen abbo.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:31 schreef Cargamelk het volgende:
De COS doet vreemd .. geen auto update iedere 30 sec
In de cel geen Wifi?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
ben de komende dagen buiten NL dus zal minder in de COS aanwezig zijn
Veel plezierquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
ben de komende dagen buiten NL dus zal minder in de COS aanwezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Helloooquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Op naar een nieuwe dag. Vandaag mogen de genomineerde het solo huis verlaten
Snap nog steeds de toegevoegde waarde van daar naar toegaan en een nacht zitten niet
En wat was die Ashley vervelend zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Op naar een nieuwe dag. Vandaag mogen de genomineerde het solo huis verlaten
Snap nog steeds de toegevoegde waarde van daar naar toegaan en een nacht zitten niet
Die hoort zichzelf zo graag praten...doodvermoeiend.... vooral veel... ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik... krijg er een sik van...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wat was die Ashley vervelend zeg.
Geen idee, misschien vinden ze het pittig om die mensen alleen te zettenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo
Ja ben benieuwd, ik denk dat er wel een beetje wrijving gaat komen tussen de meiden vanwege de nominatie...
Ja ik snap er ook de leut niet van... en dan dat afscheidsetentje ging helemaal nergens over... waar blijft toch die spanning en pit... het zou echt pittig worden dit seizoen, hoe dan!
Kan nog komen natuurlijk ahum
Dat is ze altijd. Ik vind het een nare vrouwquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wat was die Ashley vervelend zeg.
Lekker pittig...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, misschien vinden ze het pittig om die mensen alleen te zetten
Vreselijk,ze was gister echt weer de queen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die hoort zichzelf zo graag praten...doodvermoeiend.... vooral veel... ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik... krijg er een sik van...
Ja ik ziet het er ook niet in.quote:
Tyron vond het wel even prettig zei hij.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ziet het er ook niet in.
Ja voor de mensen die daar zitten kan het pittig zijn. Eenzame opsluiting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |