Het is al bijna hun 4de week.quote:
Ja precies , ze 'moeten' nog twee maandenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is al bijna hun 4de week.
Ftfyquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn heeft 3 hondjes grote cavia's thuis
Toen de eerste duo's werden samengesteld zat ie al in de dip op de bank, de dippertquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri ik heb heel diep gezeten in de Mirrorroom, in een dip geraakt, en kan er niet meer uitkomen
Wordt hij belachelijk gemaakt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als heteroseksuele man kan ik zeggen dat het geen lelijke vent is. De enige reden dat hij belachelijk wordt gemaakt is omdat hij klein is. Was hij 1m90 geweest had iedereen hier op hem gekwijld
Ik ben 1.92 maar ik heb toch nooit de vrouwen van mij af hoeven slaan...quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als heteroseksuele man kan ik zeggen dat het geen lelijke vent is. De enige reden dat hij belachelijk wordt gemaakt is omdat hij klein is. Was hij 1m90 geweest had iedereen hier op hem gekwijld
Wasdaquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:45 schreef Ireth het volgende:
Een maincoon lijkt op een panter??(Ashley)
Sabeau is gestoord.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:45 schreef Lillibet het volgende:
volgens Sabeau geven katten een kus met de ogen![]()
Ashley zou graag een Bengaal willen
Zou het ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als heteroseksuele man kan ik zeggen dat het geen lelijke vent is. De enige reden dat hij belachelijk wordt gemaakt is omdat hij klein is. Was hij 1m90 geweest had iedereen op hem gekwijld
Ze verzint het waar je bijstaat somsquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:45 schreef Ireth het volgende:
Een maincoon lijkt op een panter??(Ashley)
die zijn toch niet verboden?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |