Goedemorgen...quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:37 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen!![]()
Benieuwd wie er genomineerd zijn en naar Randy vertrekken!
Mijn autocorrectie was nog niet wakkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Tyron zit in het martelhok...
Leuke TT... zie ik nu pas...quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:24 schreef Li0nHeart het volgende:
En de deurklink is er weer afgedonderd in de blauwe kamer.
Daar in dat hok zitten lijkt mij inderdaad een kleine foltering. Als de liga van de mensenrechten meekijkt, wordt BB opgedoekt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Tyron zit in het martelhok...
Ik hoorde daarnet als eerste haar stem met het aanzetten van de streams en dacht gelijk "ow gatver..."quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar in dat hok zitten lijkt mij inderdaad een kleine foltering. Als de liga van de mensenrechten meekijkt, wordt BB opgedoekt.
Ik heb sowieso niks met die nieuwe dames... misschien ook omdat ze er zo laat inkomen kweetnie..quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoorde daarnet als eerste haar stem met het aanzetten van de streams en dacht gelijk "ow gatver..."
Wat is deze man toch heerlijk vol van zichzelfquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Basiri : Ik heb het simpel gespeeld, ik heb het gedaan zodat Ty uitblinkt. Sommige anderen hebben tactisch gespeeld. Maar ik vond het niet het moment om tactisch te spelen, omdat Ty erop staat.
Eng ventje...quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat is deze man toch heerlijk vol van zichzelf
Dan staat ze er nog wel evenquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Saboo staat al half uur bij der la en in de badkamer en heeft niets gedaan nog.
Goedenmorgen
Eerder vanochtend was Nouchka al buiten aan het rennen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
Zo'n wandelingetje na het opstaan is wel een goede manier om wakker te worden. beter dan op de bank te gana hangen. Dan wordt je weer slaperig.
Maar zo te zien doen alleen de mannen dat?
Basiri wil ook naar huis. Ik denk dat als hij weet dat hij in kansloze positie staat dat hij meteen weg wil.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Basiri hoort Randy uit over wat Nouchka heeft gezegd over de populariteit van bewoners.
* Jockari denkt dat @TheVoice4ever in de draaideur wordt gezet richting exitquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ronahi is een schatjedie wordt er beter op als Dilano eenmaal weg is
Jou niet alleen, net ook weer dat ze in de sales zit en een hele goed kliniek weet om alles aan je te laten verbouwen. Kind is 20quote:
Als Tyron weg gaat dan weet Basiri ook dat hij het nog lastiger gaat krijgen. Hij heeft Tyron nodig om zich te vermaken. Hij heeft dus waarschijnlijk die twee nieuwe gedaan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Basiri : Ik heb het simpel gespeeld, ik heb het gedaan zodat Ty uitblinkt. Sommige anderen hebben tactisch gespeeld. Maar ik vond het niet het moment om tactisch te spelen, omdat Ty erop staat.
kan hij het niet beter gelijk aan haar vragen hahaquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Basiri hoort Randy uit over wat Nouchka heeft gezegd over de populariteit van bewoners.
die gaat niet wegquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:08 schreef marky het volgende:
[..]
Als Tyron weg gaat dan weet Basiri ook dat hij het nog lastiger gaat krijgen. Hij heeft Tyron nodig om zich te vermaken. Hij heeft dus waarschijnlijk die twee nieuwe gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |