SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten van het weekend weer spelen.quote:
Dit, stukje Pavlidis.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat AZ is aanvallend zo belachelijk bedroevend, echt
ik ben een man van de dagquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Moeten van het weekend weer spelen.
Das nu wel klaarquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarschijnlijk hamstring voor de Generaal.
jammer voor hem dat van bommel speelt danquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:49 schreef Vis1980 het volgende:
Die De Wit solliciteert naar 'Paardenlul van de wedstrijd'.
Die passt de bal nog steeds naar zijn maatje Danilo.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:47 schreef onlogisch het volgende:
Pasjauw schiet de bal maar naar Vlaardingen.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die passt de bal nog steeds naar zijn maatje Danilo.
Deze users snappen er weer geen klote vanquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:47 schreef onlogisch het volgende:
Pasjauw schiet de bal maar naar Vlaardingen.
Hakje, veel voorzetten, oneindig lopen als een paard zonder kop, goal.quote:
Wieffer niet te vergeten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:50 schreef H.FR het volgende:
Paixao de hele pot al goed overigens. Samen met Timber de beste.
Neefje van @Elan ook.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:51 schreef onlogisch het volgende:
Geen verlenging. @:aTypisch is woest.
Eens. Speelt echt prima. Wieffer overigens ook weer uitstekend.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:50 schreef H.FR het volgende:
Paixao de hele pot al goed overigens. Samen met Timber de beste.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:52 schreef aTypisch het volgende:
arne heeft het weer eens prima neergezet vandaag
Ik vond het een stuk beter dan afgelopen zondag, maar verder vind ik het maar matig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Speelt echt prima. Wieffer overigens ook weer uitstekend.
Sowieso best een prima potje, met name de eerste helft.
Ik vind je maar veeleisend.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond het een stuk beter dan afgelopen zondag, maar verder vind ik het maar matig.
Sorryquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je maar veeleisend.
Ik vind het zelfs een heel goede wedstrijd, alleen hadden sommige combinaties beter uitgespeeld kunnen worden. Maar die 2-0 maakt veel goed.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Speelt echt prima. Wieffer overigens ook weer uitstekend.
Sowieso best een prima potje, met name de eerste helft.
Lijkt ook wel een beetje zo omdat je zoveel overwicht hebt. Maar er moeten wel meer kansen komen. Verder was je veel en veel sterker dan AZ.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond het een stuk beter dan afgelopen zondag, maar verder vind ik het maar matig.
2e, beker winnen en AS Roma uitschakelen zou een prima seizoen zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:55 schreef aTypisch het volgende:
toch een kutseizoen omdat psv zo ver weg staat
Precies. Omdat AZ zo aanvallend onmachtig is en je voor staat voor hoef je ook niet echt. Net als de vorige paar keer AZ. Die hebben in drie wedstrijden één serieuze kans tegen ons gehad.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt ook wel een beetje zo omdat je zoveel overwicht hebt. Maar er moeten wel meer kansen komen. Verder was je veel en veel sterker dan AZ.
Zeker! Ook lekker dat hij gewoon op op middenveld speelt vandaag. Scheelt zoveel met afgelopen zondag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:54 schreef hhh38 het volgende:
Lekker dat Stengs ook de hele wedstrijd kon blijven staan
Hoezo? Dit AZ is mokerslecht en kan er niks van.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je maar veeleisend.
Kreeg keihard een bal tegen zijn hoofd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat gebeurd er met Timber? Heb net een paar minuten geleden de tv uitgezet.
Beter had ie hem tegen Nieuwkoop aan geknald.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:58 schreef fetX het volgende:
Tering zeg, wat een domme actie ook van Paixao
Oh dat zag ik nog wel, maar leek in eerste instantie niet zo ernstig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Kreeg keihard een bal tegen zijn hoofd.
Van Paixao.
Die heeft al een knal gehad op zijn kop tegen Lazioquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Beter had ie hem tegen Nieuwkoop aan geknald.
Tholenbloed, die merkt daar niets van.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heeft al een knal gehad op zijn kop tegen Lazio
Normaal maximaal 3 dagen. In sommige gevallen tot een half jaar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Dit kan zo meer dan een week kosten
Zou echt een hele knullige manier zijn om Roma thuis te missen
Was eerder dit seizoen ook een speler die een wedstrijd miste om deze reden toch? Was dat Wieffer?quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Normaal maximaal 3 dagen. In sommige gevallen tot een half jaar.
Ja. Lijkt mij sowieso verstandig zondag over te slaan. Stel je Zerrouki op.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was eerder dit seizoen ook een speler die een wedstrijd miste om deze reden toch? Was dat Wieffer?
We oordelen niet op uiterlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:07 schreef bbuddybb het volgende:
Tering wat heeft Pi-Air toch een lelijke bek zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |