abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212370017
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Denk dat het de kracht is dat er voorlopig geen einddatum is. Ben zelf afgehaakt bij Big Brother, geen klik met de groep en geen urgentie. Bondgenoten is elke dag halfuurtje kijken. Alleen voelde wel als uitsmeren dat duel, kwartier voor luttele 12 punten.. ben ook benieuwd wie Jan gaat vervangen als hij ziek of op vakantie is. Daarom twijfels over hoe lang het zal lopen. Op jaarbasis toch 1,2 miljoen euro spelbudget, wat natuurlijk veel is naast kosten voor verbruik en crew.
Volgens mij komt er wel aardig wat aan reclame binnen.
Telegraaf constant in beeld en meegenomen in het spel, deelnemers die het matras bedrijf hardop voorlezen en zo hun naam noemen, elke cyclus weer nieuwe sponsoren. Volgens mij draait het wel lekker.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_212371250
Stiekem mist Donna de aandacht van Wesley wel. Nu moet ze op een andere manier aandacht zien te krijgen. Lees: Extreem druk en vrolijk met Sam....
Ik hoop zo dat Wesley gaat inzien op welke manier Donny hem manipuleerde in alles.

Die Robert ziet en zegt de dingen wel lekker scherp.
Danielle...zit nog volop in dr verleidstermodus. (Doet denk ik mee voor de aandacht - weer relevant worden)
  zaterdag 10 februari 2024 @ 15:24:44 #103
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212371763
Best wel knap gespint van de regie, die groene in een paar dagen van underdog nixtevreten nixnutgroep naar de Ton.. :P
Liever had ik gezien Melig met 1 code winnen en Casper 9 pogingen bagger scheiten ;(
pi_212372067
Bondgenoten gaat nog tot september door, en daarna EJVJL weer met streams ga ik vanuit. Je kunt het nu gaan afwisselen en je hoeft nu niet meer veel te verbouwen als je EJVJL weer terug brengt.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 10 februari 2024 @ 16:05:02 #105
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212372193
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Bondgenoten gaat nog tot september door, en daarna EJVJL weer met streams ga ik vanuit. Je kunt het nu gaan afwisselen en je hoeft nu niet meer veel te verbouwen als je EJVJL weer terug brengt.
Dan moeten ze opschieten voordat Bondgenoten het format verknalt, ondankt de prima kijkcijfers blijft het een kutshow :N
pi_212372429
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 14:34 schreef SterreKaatje het volgende:
Stiekem mist Donna de aandacht van Wesley wel. Nu moet ze op een andere manier aandacht zien te krijgen. Lees: Extreem druk en vrolijk met Sam....
Ik hoop zo dat Wesley gaat inzien op welke manier Donny hem manipuleerde in alles.

Die Robert ziet en zegt de dingen wel lekker scherp.
Danielle...zit nog volop in dr verleidstermodus. (Doet denk ik mee voor de aandacht - weer relevant worden)
Of op de beelden zien we enkel die beelden van Danielle.
Misschien beslaat dit gedrag maar 25 minuten van de 24 uur.
pi_212372434
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Heb je een bron, dat EVJL weer gaat starten?
pi_212372719
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:22 schreef mootie het volgende:

[..]
Nee hoezo?
Allemaal cabaretteketet!
pi_212373577
Zou het programma niet leuker worden als ze ipv 100K per maand naar 50K per 2 weken gaan? Dan is de spanning nog net zo hoog (want nog steeds een groot bedrag) maar veel meer actie. Ik vind een maand wat te lang duren.
pi_212373600
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 16:22 schreef mootie het volgende:

[..]
Het idee van EJVJL was wel dat er 40 mensen een jaar overleefde in een redelijk simpele loods onder (vooral in het begin) niet al te luxe omstandigheden. Dat gedeelte valt nu weg als je de loods houdt zoals ie nu is.
En je gaat hem ook niet weer helemaal naar armoedig terugverbouwen, dat zou zonde zijn.
pi_212375973
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 18:07 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Het idee van EJVJL was wel dat er 40 mensen een jaar overleefde in een redelijk simpele loods onder (vooral in het begin) niet al te luxe omstandigheden. Dat gedeelte valt nu weg als je de loods houdt zoals ie nu is.
En je gaat hem ook niet weer helemaal naar armoedig terugverbouwen, dat zou zonde zijn.
Is zo'n probleem niet om dat weer terug te veranderen. Je hoeft de extra ruimte die er nu is, de gym, echt niet terug te veranderen in hoe het was. Meubels kunnen ook zo weer omgekat worden. Sauna kun je weg halen, hottub kan blijven want die was er wel.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 11 februari 2024 @ 13:12:55 #112
3542 Gia
User under construction
pi_212385581
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 18:07 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Sowieso vind ik het format Bondgenoten veel leuker dan een jaar lang naar dezelfde mensen kijken. Was daar al heel snel afgehaakt. Bondgenoten is elke cyclus toch weer anders. Andere bondjes, wat nieuwe mensen erbij. Veel afwisselender.
pi_212393545
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 13:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Sowieso vind ik het format Bondgenoten veel leuker dan een jaar lang naar dezelfde mensen kijken. Was daar al heel snel afgehaakt. Bondgenoten is elke cyclus toch weer anders. Andere bondjes, wat nieuwe mensen erbij. Veel afwisselender.
Ik vond een jaar van je leven leuker ook mede door de streams. Je kan kijken wanneer je wil en bent niet afhankelijk van alleen de uitzendingen
  maandag 12 februari 2024 @ 09:50:58 #114
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212397398
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 21:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:

[..]
Ik vond een jaar van je leven leuker ook mede door de streams. Je kan kijken wanneer je wil en bent niet afhankelijk van alleen de uitzendingen
Ik kijk sinds kort af en toe de stream van BB, en betrap mij er ineens erop dat ik die saaie traagheid van 24h p/d kunnen zien niet meer trek, de TV uitzendingen meppen in 30min een hele dag erdoorheen, heel efficiënt :{
pi_212398058
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 21:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:

[..]
En je ziet de rauwe beelden en hoe het gemaakt wordt wat heel uniek is en bij geen enkel ander programma is, behalve bij echte RLS zoals BB, DGK, Utopia en EJVJL. Bij een knip en plakshow moet je maar afwachten wat er vooraf een incident heeft plaatsgevonden. Je kunt nergens nuances maken bij dingen die mensen zeggen en vooral hoe ze het zeggen en hoe mensen doen. Je kunt dat wel in een knip en plakshow 'storytellen' maar daar is eenvoudigweg de tijd niet voor omdat alles in dat halfuurtje TV gepropt moet worden waardoor je veel dingen echt mist. Daarom blijf ik er bij; streams moeten er bij dit soort programma's gewoon bij, hopelijk komt dat nog zeker als ze hier gewoon voor onbepaalde tijd nog mee door gaan. En ik kan me dat zo voorstellen want in mijn volgende posting de kijkcijfers...
Allemaal cabaretteketet!
pi_212398067
De kijkcijfers van vorige week maandag, finaleweek:

Kijkdichtheid: 3,4 Marktaandeel: 11,0 Kijkcijfer: 553.000

Top 25 notering nr. 23

_O_ ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_212404003
Ja die herhalingen en terugblikken vullen de tijd lekker.
pi_212404365
Ben het Mel-Beau-Danielle verhaallijntje nu al zat...
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 12 februari 2024 @ 20:18:44 #119
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212404596
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Ben het Mel-Beau-Danielle verhaallijntje nu al zat...
Wat geilere casting was voorspelbaar.. rest nog wat meer mooiere MooiBoys ;)
pi_212406011
Men sorteert voor op een mogelijke komst van een geheime enveloppe, en guess what, morgen is hij daar...Beetje jammer dat de Febo in dat verhaallijntje mee gaat gelijk al.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212406377
Beau heeft de taak van groepsleider overgenomen van Daan :O
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_212407078
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Beau heeft de taak van groepsleider overgenomen van Daan :O
Blijkbaar moet dit van de Febeau..
Allemaal cabaretteketet!
pi_212409151
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 10,0 Kijkcijfer: 512.000

Kijkcijfer Top 25, nr. 25

Lineaire kijkcijfers van gisteren een stuk lager dan normaal: 375.000 kijkers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212409831
insta jan versteegh

foto met taart met daarop de tekst

hoeraaa voor de kijkcijfers van de bondgenoten

geweldig

groeten van sbs6
  dinsdag 13 februari 2024 @ 16:39:13 #125
3542 Gia
User under construction
pi_212412588
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 23:55 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Blijkbaar moet dit van de Febeau..
Denk het ook. Zo doorzichtig. Vanwege de actie van Sam de vorige keer, moesten er nu afspraken gemaakt worden voor het geval er weer een keer een brief komt. En ja hoor, een dag later komt er een brief.

Kans is groot dat niemand em wil pakken. Brief is steeds goed nieuws geweest, wordt tijd dat het een keer slecht nieuws is. Ben benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')