SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
Tom denkt dat Alice kans maakt om te winnen
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:57 schreef rinardo het volgende:
Deze nep big brother website maakt het wel heel bont BronSpeculaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Vandaar dat hij zegt dat Alice wel eens kan winnen....het hele duo mag van hem erop maar Ro wilde dat niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Ik kan op deze moment Danny niet meer lezen. Ik weet niet meer hoe hij denkt.
Nee Tom wilde Danny en Alicequote:Op woensdag 7 februari 2024 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zegt dat Alice wel eens kan winnen....het hele duo mag van hem erop maar Ro wilde dat niet.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:06 schreef zodeju het volgende:
Tom lijkt op een stripfiguur van die jongen met die grote bange hond vooral voor spoken. Kan er toch niet opkomen hoe dat heette . Was ook een meisje bij.
Hij lijkt niet op het baasje van scooby dooquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:06 schreef zodeju het volgende:
Tom lijkt op een stripfiguur van die jongen met die grote bange hond vooral voor spoken. Kan er toch niet opkomen hoe dat heette . Was ook een meisje bij.
Hij weet toch ook dat ze veel op bed ligt niet altijd meedoet met spelletjes en afwezig is op de streamsquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Tom wilde Danny en Alice
Om Danny
Want los wilde hij ook op Danny
Hij denkt dat Alice populair genoeg is
De FEBO gooit er maar een SL inquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley bevestigt net dat ze samen met Tom, Karen, basiri, tyron en Glenn het te leuk samen hebben en ze hun uit elkaar willen halen.
Hij vindt dat ze haar eigen ding doetquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij weet toch ook dat ze veel op bed ligt niet altijd meedoet met spelletjes en afwezig is op de streams
Ze ligt niet veel op bed.Gaat gewoon elke avond rond 10 uur half 11 baar bed en is om 8 uur eruit. Ashley ligt regelmatig overdag op bed.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij weet toch ook dat ze veel op bed ligt niet altijd meedoet met spelletjes en afwezig is op de streams
thnx voor de waarschuwingquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO gooit er maar een SL in
Met Lenie
Jawel die ogen en dat schuin kijken.....het haar niet inderdaad maar voor de rest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij lijkt niet op het baasje van scooby doo
Ty lijkt er meer opquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel die ogen en dat schuin kijken.....het haar niet inderdaad maar voor de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty lijkt er meer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er mis met het baasje van ....
Die is goofy en een sulquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:13 schreef zodeju het volgende:
[..]Wat is er mis met het baasje van ....
Hoho ik heb het niet over karakter, maar als hij af en toe een beetje zielig kijkt denk ik aan het baasje van. Maar dacht nooit dat er meteen mensen waren die begrepen wie ik bedoelde.quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoho ik heb het niet over karakter, maar als hij af en toe een beetje zielig kijkt denk ik aan het baasje van. Maar dacht nooit dat er meteen mensen waren die begrepen wie ik bedoelde.
Ben heel positief hoor.Als ze een film van die stripfiguren gaan maken zou hij beslist in aanmerking komen.![]()
Genoegquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ] "Wat?! Hebben we nou te klagen?!"[ afbeelding ]
Dat is BB , zo gaat het al jarenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:19 schreef Snensie het volgende:
Als BB niet meer wil dat er gestreamd wordt moet ik er misschien maar mee ophouden, ben het eigenlijk zat om zo voor lul gehouden re worden met die herhalingen continu.
Ik heb vorig seizoen niet gekeken. Vroeger kreeg je nog stilstaand beeld maar nu telkens die herhalingen die me mijn neus uitkomen.quote:
Ex-eco en een hoop shitquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:24 schreef BB-King het volgende:
Ze denken dat er een gelijkspel is.
Danny is van slag nadat hij naar de DBK is geweest zeggen Tom en Ashley.
En Karen krijgt er de kakkerij van.
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik heb vorig seizoen niet gekeken. Vroeger kreeg je nog stilstaand beeld maar nu telkens die herhalingen die me mijn neus uitkomen.
Misschien toch enkel Tyron erop.....quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:23 schreef OmaJacky het volgende:
Basiri verteld iets in de cocoon, iets van gelijke stand??? Ze zijn nu aan t berekenen hoe of wat.
Danny zou van slag zijn ???
... en van die lamballen die al op een oor liggen... Ik ga even wat anders doenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ik word al moe als ik naar die sportende mensen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |