quote:De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekraïne en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongeïnformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.
Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.
Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.
Verspreidt complottheorieën
Geruchten bevestigd: Vladimir Poetin laat zich interviewen door omstreden presentator Carlson
Aangepast 6 februari 2024 21:08
Vladimir Poetin en de Amerikaanse presentator Tucker CarlsonBeeld © Editorial / AFP
De conservatieve Amerikaanse presentator Tucker Carlson gaat de Russische president Vladimir Poetin interviewen. Daarmee worden geruchten die de afgelopen dagen steeds hardnekkiger werden, bevestigd. Carlson gaat het interview delen via zijn eigen kanaal Tucker on X op het socialmediaplatform X.
De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekraïne en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongeïnformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.
Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.
Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.
Carlson deelde steeds vaker complottheorieën in zijn goed bekeken tv-programma's, wat de Fox-directie op een gegeven moment te veel werd. Een van de complottheorieën die hij veelvuldig verspreidde, is die over omvolking: de samenzweringstheorie die ten onrechte beweert dat niet-witte mensen naar de VS worden gebracht om witte kiezers te vervangen.
Eerder al noemde Amerika-correspondent Erik Mouthaan een dergelijk interview Tuckers grote droom. "Op X heeft hij dan ook gezegd dat hij dit interview al heel lang wil."
Zo'n interview zou hem op dit moment ook goed van pas komen, vervolgt Mouthaan. "Tot voor kort was hij nog een beroemde tv-presentator met dagelijks ruim 3 miljoen kijkers, maar nu is hij afgezakt naar de randen van de complottheorieën." Het zou dus kunnen dat hij zich met dit interview weer in de kijker wil spelen.zbronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een eigen topic waard. Carlson is een premier league leugenaar, maar heeft wel een relatief grote groep fans die alles wat hij zegt voor waarheid aannemen. Zeker met het hoog op de verkiezingen in de VS volgend jaar is dit erg interessant en tevens zorgwekkend om te volgen. Putin krijgt om zijn vergif rechtstreeks in de hoofden van ik vermoed voornamelijk maga figuren te injecteren.
[ Bericht 4% gewijzigd door NeeOfTochJA op 08-02-2024 12:20:53 ]
Dat wordt sowieso lachen ja.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef sp3c het volgende:
Toch ben ik benieuwd waar de doelpalen nu staan
De Oeral, maar dat weet hij zelf nog niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef sp3c het volgende:
Gewoon op het veld.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef sp3c het volgende:
Wat is je punt precies? Dat niemand behalve jij kan beoordelen met wat voor figuur we te maken hebben ofzo?quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Draadje
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Komt ie weer met een persoonlijke aanvalquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is je punt precies? Dat niemand behalve jij kan beoordelen met wat voor figuur we te maken hebben ofzo?
Ja maar welk veldquote:
We weten natuurlijk allemaal nog wel uit welk vaatje je tapte onder je vorige naam dus ik vraag me gewoon af wat je punt nu is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:59 schreef Starhopper het volgende:
Komt ie weer met een persoonlijke aanval
Waarom vraag je dat niet gewoon? Zo'n achterlijke opmerking na die vraag is niet nodig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
We weten natuurlijk allemaal nog wel uit welk vaatje je tapte onder je vorige naam dus ik vraag me gewoon af wat je punt nu is.
Ik vroeg het dan ook gewoon, ik kreeg alleen geen antwoord.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet gewoon? Zo'n achterlijke opmerking na die vraag is niet nodig.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook gewoon, ik kreeg alleen geen antwoord.
Wat is nou je punt met die opsomming?
Heel normaal jaquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is je punt precies? Dat niemand behalve jij kan beoordelen met wat voor figuur we te maken hebben ofzo?
Is voor ons eigen bestwil!!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:09 schreef Nober het volgende:
Even afwachten of we het van de EU mogen bekijken.
Als je het normaal had gevraagd had ik je uitleg gegeven. Nu heb je het verprutstquote:
Hij heeft dit niet voor elkaar gekregen, hij wordt 100% gebruikt als buikspreekpop.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat hij dit serieus voor elkaar heeft gekregen. Het zal wel een voorspelbaar interview worden, waarbij Poetin de nodige veren in zijn reet worden gestoken. Ik ga er in elk geval niet voor zitten.
Tja, zulke rare conclusies op basis van de onderbuik kan ik niets mee.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hij heeft dit niet voor elkaar gekregen, hij wordt 100% gebruikt als buikspreekpop.
Het is aannemelijker en een stuk minder raar dan:quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, zulke rare conclusies op basis van de onderbuik kan ik niets mee.
Maar goed, antwoorden op vragen over de aanloop naar dit interview kun je vast ook in het persbericht van het Kremlin lezen.quote:Ik vind het wel bijzonder dat hij dit serieus voor elkaar heeft gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |