abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212334464
quote:
De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekraïne en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongeïnformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.

Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.

Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.

Verspreidt complottheorieën
Geruchten bevestigd: Vladimir Poetin laat zich interviewen door omstreden presentator Carlson
Aangepast 6 februari 2024 21:08
Vladimir Poetin en de Amerikaanse presentator Tucker CarlsonBeeld © Editorial / AFP
De conservatieve Amerikaanse presentator Tucker Carlson gaat de Russische president Vladimir Poetin interviewen. Daarmee worden geruchten die de afgelopen dagen steeds hardnekkiger werden, bevestigd. Carlson gaat het interview delen via zijn eigen kanaal Tucker on X op het socialmediaplatform X.

De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekraïne en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongeïnformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.

Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.

Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.

Carlson deelde steeds vaker complottheorieën in zijn goed bekeken tv-programma's, wat de Fox-directie op een gegeven moment te veel werd. Een van de complottheorieën die hij veelvuldig verspreidde, is die over omvolking: de samenzweringstheorie die ten onrechte beweert dat niet-witte mensen naar de VS worden gebracht om witte kiezers te vervangen.

Eerder al noemde Amerika-correspondent Erik Mouthaan een dergelijk interview Tuckers grote droom. "Op X heeft hij dan ook gezegd dat hij dit interview al heel lang wil."

Zo'n interview zou hem op dit moment ook goed van pas komen, vervolgt Mouthaan. "Tot voor kort was hij nog een beroemde tv-presentator met dagelijks ruim 3 miljoen kijkers, maar nu is hij afgezakt naar de randen van de complottheorieën." Het zou dus kunnen dat hij zich met dit interview weer in de kijker wil spelen.z
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
Dit is wel een eigen topic waard. Carlson is een premier league leugenaar, maar heeft wel een relatief grote groep fans die alles wat hij zegt voor waarheid aannemen. Zeker met het hoog op de verkiezingen in de VS volgend jaar is dit erg interessant en tevens zorgwekkend om te volgen. Putin krijgt om zijn vergif rechtstreeks in de hoofden van ik vermoed voornamelijk maga figuren te injecteren.

[ Bericht 4% gewijzigd door NeeOfTochJA op 08-02-2024 12:20:53 ]
pi_212334508
Ik ga het niet kijken. Ik lees het lijstje met leugens de volgende dag wel terug.
Цой жив
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 17:26:41 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212334520
Gereekst en tt gefixt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 7 februari 2024 @ 17:35:35 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212334616
Draadje

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 17:42:01 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212334706
Toch ben ik benieuwd waar de doelpalen nu staan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212334826
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef sp3c het volgende:
Dat wordt sowieso lachen ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212334850
Rukker Carlson :')
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 17:55:31 #8
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212334901
quote:
De Oeral, maar dat weet hij zelf nog niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212334908
quote:
Gewoon op het veld.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 7 februari 2024 @ 17:59:43 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212334963
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat is je punt precies? Dat niemand behalve jij kan beoordelen met wat voor figuur we te maken hebben ofzo?
Komt ie weer met een persoonlijke aanval :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 18:00:42 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212334981
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:55 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Gewoon op het veld.
Ja maar welk veld

Niet meer bij Dynamo Kiev _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212335042
quote:
84s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:59 schreef Starhopper het volgende:

Komt ie weer met een persoonlijke aanval :')
We weten natuurlijk allemaal nog wel uit welk vaatje je tapte onder je vorige naam dus ik vraag me gewoon af wat je punt nu is.
  woensdag 7 februari 2024 @ 18:06:19 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212335053
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
We weten natuurlijk allemaal nog wel uit welk vaatje je tapte onder je vorige naam dus ik vraag me gewoon af wat je punt nu is.
Waarom vraag je dat niet gewoon? Zo'n achterlijke opmerking na die vraag is niet nodig.
pi_212335085
Interview morgenavond 0:00 online lees ik.

Even afwachten of we het van de EU mogen bekijken.

twitter
pi_212335087
quote:
84s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom vraag je dat niet gewoon? Zo'n achterlijke opmerking na die vraag is niet nodig.
Ik vroeg het dan ook gewoon, ik kreeg alleen geen antwoord.

Wat is nou je punt met die opsomming?
  woensdag 7 februari 2024 @ 18:12:49 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212335121
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:09 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik vroeg het dan ook gewoon, ik kreeg alleen geen antwoord.

Wat is nou je punt met die opsomming?
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat is je punt precies? Dat niemand behalve jij kan beoordelen met wat voor figuur we te maken hebben ofzo?
Heel normaal ja :')
pi_212335135
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:09 schreef Nober het volgende:

Even afwachten of we het van de EU mogen bekijken.

Is voor ons eigen bestwil!!
pi_212335168
Ik vind het wel bijzonder dat hij dit serieus voor elkaar heeft gekregen. Het zal wel een voorspelbaar interview worden, waarbij Poetin de nodige veren in zijn reet worden gestoken. Ik ga er in elk geval niet voor zitten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 7 februari 2024 @ 18:17:56 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212335195
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Maar wat is je punt nou?
Als je het normaal had gevraagd had ik je uitleg gegeven. Nu heb je het verprutst ^O^
pi_212335201
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat hij dit serieus voor elkaar heeft gekregen. Het zal wel een voorspelbaar interview worden, waarbij Poetin de nodige veren in zijn reet worden gestoken. Ik ga er in elk geval niet voor zitten.
Hij heeft dit niet voor elkaar gekregen, hij wordt 100% gebruikt als buikspreekpop.
pi_212335270
0 respect ook voor z’n collega-journalisten (voor zover je hem een journalist kan noemen). Híj kan de macht in de VS probleemloos onder vuur nemen. Tuckerslav Carlsonski had met zulk werk allang in een strafkamp gezeten. Maar laat Carlson vooral nog eens belichten dat de mensen in de VS de échte waarheid niet horen
pi_212335274
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:18 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Hij heeft dit niet voor elkaar gekregen, hij wordt 100% gebruikt als buikspreekpop.
Tja, zulke rare conclusies op basis van de onderbuik kan ik niets mee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212335350
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, zulke rare conclusies op basis van de onderbuik kan ik niets mee.
Het is aannemelijker en een stuk minder raar dan:

quote:
Ik vind het wel bijzonder dat hij dit serieus voor elkaar heeft gekregen
Maar goed, antwoorden op vragen over de aanloop naar dit interview kun je vast ook in het persbericht van het Kremlin lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')