Al geloof ik dat het wel al eerder een b-kantje was.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, Gijs dit was geen hit in 1986, zelfs geen single.
Young Turks is wel leuk ja, het mag gezegd worden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu dus het enige enige Tom Waits-nummer in de lijst.
Waarna ik ging checken hoeveel Rod Stewart-nummers er in de lijst staan..0. Ok, Young Turks, Baby Jane of Crazy about her had toch niet misstaan hoor..
Er waren twee stemmers op Baby Jane helaas.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu dus het enige enige Tom Waits-nummer in de lijst.
Waarna ik ging checken hoeveel Rod Stewart-nummers er in de lijst staan..0. Ok, Young Turks, Baby Jane of Crazy about her had toch niet misstaan hoor..
God bless themquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er waren twee stemmers op Baby Jane helaas.
Eerder half augustus om 14.00 dan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zondagochtendwandelingetje maken in april met een beginnend zonnetje en zwanen die overvliegen en dan dit in de oren.
Ah, U is een slow starterquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Eerder half augustus om 14.00 dan.
Je had in de 80s ook gewoon The Woman in Redquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
Wat trek ik die Lady in Red toch altijd slecht. Gejengel van die Chris over niks. Man man man.
Begint nochtans prima, deze is erg mooi. Jammer dat Gijs niet door heeft wanneer Neil begint met zingen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komende uur misschien niet het allersterkste, maar wel 1 met veel herinneringen
quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahhh Harry.Die nog eens een baksteen door het raam van de KRO radiostudio flikkerde Slingerde.
Ik twijfelde nog 'm aan te passenquote:
Eye to eye met de plastuitquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat dicht op P:Machinery zeg.
De ene 15 omhoog, de ander 15 naar beneden, ik zie daar een verband in.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat dicht op P:Machinery zeg.
Everything must change en Wonderland waren wel okquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Paul Young was echt alleen maar nummers slecht aan het coveren he? Op dit na dan
Love will tear us apart van Paul Young wedijvert bij mij met Disturbed - Sound of Silence voor slechtste cover allertijden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Paul Young was echt alleen maar nummers slecht aan het coveren he? Op dit na dan
Hij woont er wel lekker van, die ouwe bergkoning. Als ik hem was zou ik de rest van mijn leven een bolletjestrui dragenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch een beetje de kortpittige hit van APP
Ik denk niet dat dat nou zo erg van Don't answer me komtquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hij woont er wel lekker van, die ouwe bergkoning. Als ik hem was zou ik de rest van mijn leven een bolletjestrui dragen
Dat is toch gewoon Old and Wise?quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch een beetje de kortpittige hit van APP
Die heeft toch minder dat ABBA(op een mindere dag)/BZN pastichequote:Op woensdag 7 februari 2024 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon Old and Wise?
Vind ik ook ik wel een hoog gehalte van dat hebben. Sowieso vind ik APP een beetje huismoederprog, om er maar een term in te gooien die eigenlijk niet echt klopt maar wel mijn gevoel weergeeftquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heeft toch minder dat ABBA(op een mindere dag)/BZN pastiche
quote:
Naja zegquote:
Ik voel me aangesproken, Inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Randy Newman toch? Ik kijk even naar de mensen die echt ongeremde feitenkennis hebben
quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kijk altijd wel uit naar Sometimes It Snows In April, maar op een gegeven moment duurt ie me te lang
Heeft ook nog eens een grote aanloop nodig. Om de periode tot april te overbruggen ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben al geen groot liefhebber van de kleine man uit minnesota maar het meeste wat swingt luistert nog wel aardig weg als arbeidsvitaminenmuziek. Dit echter is het grote niets voor mij.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben overigens van de leeftijd dat ik het origineel van Kim-Lian van der Meij eerder kende. Ach ja.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben overigens van de leeftijd dat ik het origineel van Kim-Lian van der Meij eerder kende. Ach ja.
Kwam er vrij snel achter dat het een cover was. Ik vond haar helemaal niet leuk toen, overigens. Nu wel.quote:
Het is niet heel anders dan sneeuw in april toch? Een beetje langdradig gelul.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima U2 dit, maar wel in de albumversie
Ik vind het allemaal wel prima, maar de tijd dat we nummers hadden die niet in de Top 2000 hebben gestaan is wel voorbij.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is niet het beste gedeelte van de lijst geloof ik. Ook gezien het volgende uur
Ik vind dit een van de beste opbouwnummers ooit, maar snap je take ook wel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is niet heel anders dan sneeuw in april toch? Een beetje langdradig gelul.
Ooh vond haar toen ook leuk. Beetje Alto vibe met die verschillende haarkleurenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kwam er vrij snel achter dat het een cover was. Ik vond haar helemaal niet leuk toen, overigens. Nu wel.
Mijn vooroordeel over FU2 speelt ook mee, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een van de beste opbouwnummers ooit, maar snap je take ook wel.
Ik vond het bij haar toen een beetje een act.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh vond haar toen ook leuk. Beetje Alto vibe met die verschillende haarkleuren
Ja, ik ben wat U2 en Coldplay betreft wat milder dan de meesten, volgens mij.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel over FU2 speelt ook mee, natuurlijk.
Voor mij geldt voor allebei: heel vroeg werk en dan ook nog hele specifieke nummers en de rest liever niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik ben wat U2 en Coldplay betreft wat milder dan de meesten, volgens mij.
Ik kan bij allebei zelfs in het latere werk nog aardig cherrypicken. Zo vind ik Magic, Flags, Electrical Storm en Stuck In A Moment prima nummers.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Voor mij geldt voor allebei: heel vroeg werk en dan ook nog hele specifieke nummers en de rest liever niet.
Ik denk dat het percentage muzieknerds dat op deze lijst stemt aanzienlijk hoger is dan bij de top 2000.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:11 schreef Tussle266 het volgende:
In dit deel zitten dus behoorlijk wat liederen die zo’n 200 week 53 klanten de hielen laten zien. Dat vond ik vorig jaar ook al opvallend.
Waarom staan Porcupine tree/The National dan wel in de Top 2000 en Winning niet in dezequote:Op woensdag 7 februari 2024 17:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat het percentage muzieknerds dat op deze lijst stemt aanzienlijk hoger is dan bij de top 2000.
De top 2000 zou ook dit niveau kunnen hebben als alle Suzan en Freek en Bankzitter stemmers tijdelijk een functie elders hebben
Gretzlquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom staan Porcupine tree/The National dan wel in de Top 2000 en Winning niet in deze
Dit is dan de tweede neem ik aanquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat dus gewoon hoger in de Top 2000 dan in deze lijst. Naast de kerstklant de eerste lijkt me.
De altijd vervelende OP verpest het alwéér.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Joh, ik was door de OP op het verkeerde been gezet en dacht dat het elke avond maar tot 20 uur was
Ja, ik was het even vergeten, maar is toch wel weer even heel lekker.quote:
Ik heb de cd zelfs, maar dus ook al in geen tientallen jaren meer gedraaid.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had die lange versie nog nooit gehoord, maar hij verveelt niet
Ik had ooit cd’s van Laura Pausini, maar die heb ik later aan m’n vader gegeven. Was op zich wel prima om m’n Italiaans te oefenen, maar niet helemaal mijn smaak zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de cd zelfs, maar dus ook al in geen tientallen jaren meer gedraaid.
Ik ben niet zo’n fan van Eros.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de cd zelfs, maar dus ook al in geen tientallen jaren meer gedraaid.
Er moeten er nog 3?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:58 schreef Tussle266 het volgende:
Wel opvallend dat er sinds Tina niets nieuws meer is geweest.
Ik heb volgens mij 26 'uitvallers' in het deel tot 473 geteld en 23 'nieuwe' vanaf 472. Ik dacht aan dabs e.d. maar Tina is wel zo'n beetje klaar nu en Wham moet alleen de kerstplaat nog (dat zal er wel één zijn). Sinead is ook al klaar, dus ik heb geen idee welke 2 dan over blijven.quote:
Band Aid moet ook nog toch? Of is die gisterenavond geweest?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:05 schreef Tussle266 het volgende:
En waarom die dan zo enorm gelanceerd moeten worden, natuurlijk.
Gisterenavond, ja. Was toevallig met mijn zoon aan het luisteren toen. Mijn zoon was niet positief, zullen we maar zeggen. Hij miste het One-for-Africa-gevoel zeg maar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Band Aid moet ook nog toch? Of is die gisterenavond geweest?
Stukje Wilders-retoriek? We moeten ontwikkelingshulp stoppen maar dan moeten die gelukszoekers ook maar niet meer hierheen komen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisterenavond, ja. Was toevallig met mijn zoon aan het luisteren toen. Mijn zoon was niet positief, zullen we maar zeggen. Hij miste het One-for-Africa-gevoel zeg maar.
Nee, meer dat als je de achtergrond van het nummer niet kent en het zo vanuit het niks voor het eerst hoort, dat het dan niet zo'n leuk nummer is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stukje Wilders-retoriek? We moeten ontwikkelingshulp stoppen maar dan moeten die gelukszoekers ook maar niet meer hierheen komen?
Of niet op die manier?
Oh geen vrolijke plaat. Ja dat plaatje kan daar wel van stal jaquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, meer dat als je de achtergrond van de plaat niet kent en het zo vanuit het niks voor het eerst hoort, dat het dan niet zo'n leuke plaat is.
Geen idee. Heb het moment gebruikt om de afwasmachine in te ruimen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Wat zingt ie nou?
De ondertiteling is stuk…
Let love rule? Ja, ik vond het indertijd een geweldig nummer. Heb op basis van dit nummer een cd van Lenny Kravitz gekocht en toen ontdekt dat ongeveer al zijn andere nummers mooier waren. Maar toch op deze gestemd, omdat dat de eerste kennismaking was.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik nooit echt begrepen
Die stond er al in en ook rond deze regionen, dus die verwacht ik wel. Ik denk dat het Wham en Frankie z'n krantenkop zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn Jermaine en Pia een mogelijke entry? @:Tussle266
Ik reken vandaag wel gewoon op een Top 2000-dagje maar dan zonder nieuwe fratsen en mooi echt antiek spul.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
Here is hoping voor een dag waarop ik eens niet gek gebeld word
ZIjn het er nog maar 2? Dan gewoon de kerstnummers.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die stond er al in en ook rond deze regionen, dus die verwacht ik wel. Ik denk dat het Wham en Frankie z'n krantenkop zijn.
Het zijn er 3, maar ik weet die derde echt niet. Misschien iets verrassends, maar ik denk dat ik er gewoon overheen kijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ZIjn het er nog maar 2? Dan gewoon de kerstnummers.
Ah daar zijn Jermaine en Pia al. Dat dit zo dicht tegen de Top 2000 aan stond was.. niet nodig.
Ja dat is opvallend. Maar de gestage stijging in week 53 van deze is mij meer waardquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel heel duidelijk dat men stemt op wat in de jaren 80 ook echt hits zijn geweest he? Zo'n There Is A Light That Never Goes Out scoort ook gewoon tussen de nummers in de tweede helft van week 53. Achja
Als ik de lijst op mijn jaren 80 - vibe zou invullen zou hij er wel iets anders uitzien inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel heel duidelijk dat men stemt op wat in de jaren 80 ook echt hits zijn geweest he? Zo'n There Is A Light That Never Goes Out scoort ook gewoon tussen de nummers in de tweede helft van week 53. Achja
Haha wij konden hem hier ook nog helemaal meezingen.quote:
Toch nog. Hebben we trouwens alle uitvallers die naar de KKD degradeerden al gehad?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan hebben we vanaf nu denk ik alleen nog maar Top 2000-platen. Ik verwacht geen platen uit de bubbling under meer en platen van daarbuiten vind ik inmiddels wel onwaarschijnlijk.
Break My Stride nog niet, maar die komt niet lijkt me.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Toch nog. Hebben we trouwens alle uitvallers die naar de KKD degradeerden al gehad?
Dat is wel een kanshebber voor de derde.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Love Games was dinsdagavond zie ik, daarom even gemist. Something Happened On The Way To Heaven heb ik volgens mij niet gehoord, maar stond er vorig jaar niet in zie ik?
SHOTWTH is uit de zomer van 1990quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Love Games was dinsdagavond zie ik, daarom even gemist. Something Happened On The Way To Heaven heb ik volgens mij niet gehoord, maar stond er vorig jaar niet in zie ik?
Ah, dat verklaart. Ik was er niet bij! (En mijn lijstje met jaartallen klopt dan nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
SHOTWTH is uit de zomer van 1990
Ja zo komen we er nooit uit natuurlijk! Maar hij staat ook op 1990 in de keuzelijst zie ik. Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
SHOTWTH is uit de zomer van 1990
Seriously butt is wel uit eind 1989quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart. Ik was er niet bij! (En mijn lijstje met jaartallen klopt dan niet)
Oh gevalletje album uit 89, single uit 90. Ja ik was een kind en wist niet beter.. of nouja, ik was nog niet eens een kind.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Seriously butt is wel uit eind 1989
Achja daar stond Civil War volgens mij op 1990, toen dat nummer nog niet eens geschreven wasquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:06 schreef Tussle266 het volgende:
Het is wel storend dat daar niet één lijn in getrokken wordt. Public Enemy staat op 1990 omdat het album is, Phil staat op 1990 omdat het single is, of begrijp ik het nu verkeerd? Dit zagen we toch ook al in de Top 2000 stemweek een paar keer?
Hmm, 200 plekken springen lijkt me wel wat te veel van het goede, maar 350 omlaag eigenlijk ook. Maar dan zoeken we er dus nog 4?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten jullie Placebo Domingo nog? @:Tussle266
Vorig jaar stond die op het randje, ik zou plaats ~250 hoog vinden voor iets wat toch niet echt radio 2 muziek is en een artiest die toch vooral geassocieerd wordt met de jaren 70, die ook al bijna 200 plaatsen plust.
Dat zou dan de enige uitvaller zijn.
Picje kan weer van stal..On a steel horse I ride?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:09 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
You mean you're going to *amplify* this crap?
Best vreemd dat Perhaps Love blijkbaar niet bij de beste 748 nummers van de 80's hoort. Als je hoort wat af en toe langskomt. Nu ook weer..quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten jullie Placebo Domingo nog? @:Tussle266
Vorig jaar stond die op het randje, ik zou plaats ~250 hoog vinden voor iets wat toch niet echt radio 2 muziek is en een artiest die toch vooral geassocieerd wordt met de jaren 70, die ook al bijna 200 plaatsen plust.
Dat zou dan de enige uitvaller zijn.
Dit gaat nog wel, die vorige was veel erger.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Best vreemd dat Perhaps Love blijkbaar niet bij de beste 748 nummers van de 80's hoort. Als je hoort wat af en toe langskomt. Nu ook weer..
De Flevohof was echt retesaai, maar er was niets beters om naartoe te gaan op schoolreisje in die tijdquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Beleef de dag van je leven in de Flevohof![]()
Dat zit nu de hele dag in m’n hoofd
Van de week ook al weer 65 geworden las ik elders.quote:
Dit geheel aangekleed met meerdere lagen is ingezongenquote:
Ja, ik vond er ook niet veel aan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Flevohof was echt retesaai, maar er was niets beters om naartoe te gaan op schoolreisje in die tijd
Daar voel je niks vanquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Van de week ook al weer 65 geworden las ik elders.
Ik ben er nog nooit geweest. Wij gingen op schoolreisje naar bosbad Hoevenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Flevohof was echt retesaai, maar er was niets beters om naartoe te gaan op schoolreisje in die tijd
Drievliet, Linnaeushof, Duinrellquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik woonde in Zwollequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Drievliet, Linnaeushof, Duinrell
Praag jongensquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit heel hard te denken of we met de middelbare school ook nog ergens heen gingen, volgens mij niet
Ja ok, goed excuusquote:
Ondergewaardeerd offerquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb De Hunekop ooit doorstaan om dit lied te kunnen horen, dan weet je het wel.
Meander College.quote:
Ik heb een paar jaar op het CCC gezeten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Meander College.
Leukste basketbalveldje in de nineties. Hele zomers gebald. Met Martijn Koning onder andere. True story
Heb je al een nieuwe baan?
I know.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar op het CCC gezeten.
En ik moet nog even wachten of ik op gesprek mag komen.
Functie elders, ik werk het liefst in de natuurbusiness ipv van wat ik nu doe.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
I know.
Is het intern of functie elders?
Liepen zeker ook altijd de kleedkamer binnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Gymleraren die graag turnen wilde geven zodat ze aan de meisjes konden zitten
Als ik de verhalen mocht geloven wel jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Liepen zeker ook altijd de kleedkamer binnen
Oh, ik hoop dat het je lukt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Functie elders, ik werk het liefst in de natuurbusiness ipv van wat ik nu doe.
Anders blijf ik wel gewoon ICT mannen het leven zuur makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, ik hoop dat het je lukt.
Mensen die hun hart volgen altijd +1
Fingers crossed
Dat zou ik sowieso blijven doenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders blijf ik wel gewoon ICT mannen het leven zuur maken
Zo'n 15000 stemmers lijkt me zelfs nog wel aan de hoge kant voor deze lijst. Denk onder de 10000 stemmers welquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:53 schreef Tussle266 het volgende:
Toch opvallend dat de King of Pain actie nergens toe geleid heeft eigenlijk. Net als ons eigen experiment. Werpt de vraag op hoeveel mensen daadwerkelijk stemmen. Ik dacht 10% tov de T2K, maar het zal dan misschien iets meer zijn?
Dit is dan ook de enige, dus dat is niet zo vreemd vind ik. Je kan in oktober ook op Harvest Moon voor de 90's lijst stemmen, dat zal ook niet bij veel mensen voorin de gedachten zitten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ahhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Ik associeer Neil Young ook niet met de eighties, dus niet op gestemd. My bad. Sorry Neil
Dit is meer 90s-muziek he?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ahhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Ik associeer Neil Young ook niet met de eighties, dus niet op gestemd. My bad. Sorry Neil
Ik wou net iets zeggen dat vandaag mij teveel top 2000 is, maar toen bedacht ik me dat de top 2000 op zich ook best wat aardige muziek heeftquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is een godenuur tot zover
Godfather of grungequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is meer 90s-muziek he?
Ja, ik denk dat we nu wel echt alleen nog maar nummers krijgen die ook in de Top 2000 staan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wou net iets zeggen dat vandaag mij teveel top 2000 is, maar toen bedacht ik me dat de top 2000 op zich ook best wat aardige muziek heeft
Best een leuk lijstje hier en daar ja. Een paar (alternatieve) verrassingen voor vandaag zouden ook wel leuk zijn. Heb de lijst er niet op na gekeken voor vandaag maar geloof dat dat te veel gevraagd isquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wou net iets zeggen dat vandaag mij teveel top 2000 is, maar toen bedacht ik me dat de top 2000 op zich ook best wat aardige muziek heeft
Zoals Mex al zei zou ik niet meer op verrassingen rekenen. Hoewel ik nog altijd puzzel op die laatste 1 of 2 nieuwkomers, maar dat zijn geen konijnen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Best een leuk lijstje hier en daar ja. Een paar (alternatieve) verrassingen voor vandaag zouden ook wel leuk zijn. Heb de lijst er niet op na gekeken voor vandaag maar geloof dat dat te veel gevraagd is
Toch zou het leuk zijn om dan bv. opeens een Ceremony van New Order voorbij te horen komenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zoals Mex al zei zou ik niet meer op verrassingen rekenen. Hoewel ik nog altijd puzzel op die laatste 1 of 2 nieuwkomers, maar dat zijn geen konijnen.
Denk dat je je tevreden moet stellen met het aantal Cures dat nog in de pijpleiding zit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Toch zou het leuk zijn om dan bv. opeens een Ceremony van New Order voorbij te horen komen
De gezelligheidsdivisie komt ook nog wel een keer voorbij.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat je je tevreden moet stellen met het aantal Cures dat nog in de pijpleiding zit.
Dat Teen Age Riot er niet eens in staat is ook wel een gotspequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat je je tevreden moet stellen met het aantal Cures dat nog in de pijpleiding zit.
Ja mijn laatste stemplaat zit ook in de top 10 gok ik zo, en de voorlaatste was gisteren al want ik heb maar op 2 Top 2000-klanten gestemd uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:03 schreef Tussle266 het volgende:
Het is dat ik weet dat Pure Cocaine nog helemaal in het staartje zit morgen, anders zou dit volgens mij mijn laatste stemplaat zijn.
Ik had er 7 van de 25 die in de top 2000 staan. Die stonden er ook alle 7 in uiteraard. En dan nog eens 7 van de niet T2K-klanten, dat is meer dan mijn jaarlijkse reddingsboeilijstje van 35 stuks op 1 decemberquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja mijn laatste stemplaat zit ook in de top 10 gok ik zo, en de voorlaatste was gisteren al want ik heb maar op 2 Top 2000-klanten gestemd uit mijn hoofd.
Ik had er ook 14, maar maar 2 in de Top 2000. Wel een aantal in de Extra 500, waarvan er overigens 2 de lijst niet hebben gehaald (Sailing en Forbidden Colours)quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik had er 7 van de 25 die in de top 2000 staan. Die stonden er ook alle 7 in uiteraard. En dan nog eens 7 van de niet T2K-klanten, dat is meer dan mijn jaarlijkse reddingsboeilijstje van 35 stuks op 1 december
Dat leken me juist inkoppers met deze lijstexpansie. Zoals het ook raar blijft dat bijvoorbeeld Change stabiel in T2K-land staat in deze lijst, maar niet in de KKD zat, samen met nog wat van dat soort voorbeelden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had er ook 14, maar maar 2 in de Top 2000. Wel een aantal in de Extra 500, waarvan er overigens 2 de lijst niet hebben gehaald (Sailing en Forbidden Colours)
Maar wel Bobby Brown dan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:08 schreef Tussle266 het volgende:
Met Pure Cocaine bedoelde ik natuurlijk niet deze.
Volgens mij was het sowieso meer bruin dan wit wat haar de das omdeed, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar wel Bobby Brown dan?
zijn we er dan uit of waren het er inmiddels 4quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
Uhm, dit is de derde... Hier was ik nooit opgekomen.
Volgens mij is dit het. In de komende uren komen dan nog Last Christmas en Power of Love en dan kunnen we rustig slapen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
zijn we er dan uit of waren het er inmiddels 4
Dan moet Perhaps Love nog komen. One Moment In Time is inmiddels geweest zie ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
zijn we er dan uit of waren het er inmiddels 4
Our House? Of Weather Girls?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
Uhm, dit is de derde... Hier was ik nooit opgekomen.
Weather Girls. Wel dat die er nu staat, maar niet dat die er dus blijkbaar vorig jaar niet stond.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Our House? Of Weather Girls?
Ik vermoed dat de vierde er ook zo eentje is. Ben benieuwd naar welke. Ik zag Edge of Seventeen niet staan, maar ik denk eigenlijk dat die helemaal niet binnen gaat komen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Weather Girls. Wel dat die er nu staat, maar niet dat die er dus blijkbaar vorig jaar niet stond.
Wel interessant dat The Power Of Love dan hoger scoort, en dat Thank God It's Christmas het dan niet redt terwijl die de Top 2000 makkelijk haalt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:42 schreef Tussle266 het volgende:
Dit kon haast niet anders. Ik ben er toch wel zeker van dat die kerstplaten vorig jaar niet op de keuzelijst stonden.
Power kan wat makkelijker het hele jaar door..afgezien van de clip is t ook geen kerstnummerquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel interessant dat The Power Of Love dan hoger scoort, en dat Thank God It's Christmas het dan niet redt terwijl die de Top 2000 makkelijk haalt.
Ja, maar zou die niet op de keuzelijst hebben gestaan omdat een overijverige stagiair dacht 'dit kan een kerstnummer zijn dus doe maar niet'quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Power kan wat makkelijker het hele jaar door..afgezien van de clip is t ook geen kerstnummer
er is toch een kerst top net voor de top2000? wellicht moest alles uit die lijst eraf vorig jaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar zou die niet op de keuzelijst hebben gestaan omdat een overijverige stagiair dacht 'dit kan een kerstnummer zijn dus doe maar niet'
Is Queen dan niet de eventuele vierde die we zoeken?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel interessant dat The Power Of Love dan hoger scoort, en dat Thank God It's Christmas het dan niet redt terwijl die de Top 2000 makkelijk haalt.
Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is Queen dan niet de eventuele vierde die we zoeken?
Dankzij Gijs (wie had dat ooit gedacht) kan ik nu zeggen dat Cohen in het laatste rijtje hoort.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hier dus wel hoger dan in de Top 2000. Volgens mij zijn we wel zo'n beetje door de platen heen waar het omgekeerd is he?
Dat zijn dan alleen Driving Home For Christmas, Angel of Death and 500 Miles.
Die ook ja. Alleen Top 200-klanten kunnen nu nog.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dankzij Gijs (wie had dat ooit gedacht) kan ik nu zeggen dat Cohen in het laatste rijtje hoort.
Die haalde niet eens de extra volgens mij. Depeche Mode hype rondom het concert is aan ofzo. Of mensen vinden Depeche Mode gewoon de ultieme 80s band (ook al komt hun beste materiaal mi uit 1990)quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:33 schreef Tussle266 het volgende:
Gijs zegt dat na deze People are People komt. Die lijkt me nieuw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |