Al geloof ik dat het wel al eerder een b-kantje was.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, Gijs dit was geen hit in 1986, zelfs geen single.
Young Turks is wel leuk ja, het mag gezegd worden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu dus het enige enige Tom Waits-nummer in de lijst.
Waarna ik ging checken hoeveel Rod Stewart-nummers er in de lijst staan..0. Ok, Young Turks, Baby Jane of Crazy about her had toch niet misstaan hoor..
Er waren twee stemmers op Baby Jane helaas.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu dus het enige enige Tom Waits-nummer in de lijst.
Waarna ik ging checken hoeveel Rod Stewart-nummers er in de lijst staan..0. Ok, Young Turks, Baby Jane of Crazy about her had toch niet misstaan hoor..
God bless themquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er waren twee stemmers op Baby Jane helaas.
Eerder half augustus om 14.00 dan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zondagochtendwandelingetje maken in april met een beginnend zonnetje en zwanen die overvliegen en dan dit in de oren.
Ah, U is een slow starterquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Eerder half augustus om 14.00 dan.
Je had in de 80s ook gewoon The Woman in Redquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
Wat trek ik die Lady in Red toch altijd slecht. Gejengel van die Chris over niks. Man man man.
Begint nochtans prima, deze is erg mooi. Jammer dat Gijs niet door heeft wanneer Neil begint met zingen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komende uur misschien niet het allersterkste, maar wel 1 met veel herinneringen
quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahhh Harry.Die nog eens een baksteen door het raam van de KRO radiostudio flikkerde Slingerde.
Ik twijfelde nog 'm aan te passenquote:
Eye to eye met de plastuitquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat dicht op P:Machinery zeg.
De ene 15 omhoog, de ander 15 naar beneden, ik zie daar een verband in.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat dicht op P:Machinery zeg.
Everything must change en Wonderland waren wel okquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Paul Young was echt alleen maar nummers slecht aan het coveren he? Op dit na dan
Love will tear us apart van Paul Young wedijvert bij mij met Disturbed - Sound of Silence voor slechtste cover allertijden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Paul Young was echt alleen maar nummers slecht aan het coveren he? Op dit na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |