Het gaat ook volledig de verkeerde kant op. Derde weekend op rij een Nederlander eruit. Wordt ook saai ook al wil hij het zelf heel graag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind BB de laatste dagen echt helemaal niets aan. Daarom ook minder gaan kijken
Bewoners apart zetten hebben we inmiddels ook wel genoeg gehad dit seizoen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:22 schreef -river- het volgende:
Ik wil leuke spellen en uitdagingen zien.
Saaie themaweek. En Ariana was leuk puur om ermee te lachen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind BB de laatste dagen echt helemaal niets aan. Daarom ook minder gaan kijken
Een te grote selectie van mensen die geen passie hebben voor BB en enkel meedoen om eens op tv te komen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind deze BB ook de minste BB van alle jaren . Heb ook totaal geen binding met de bewoners en als ik een dag niet gekeken hebt doet me dat niets terwijl ik andere BBs elke dag keek.
Wij krijgen de bewoners ook alleen te zien wanneer ze vrijwel niets te doen hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind deze BB ook de minste BB van alle jaren . Heb ook totaal geen binding met de bewoners en als ik een dag niet gekeken hebt doet me dat niets terwijl ik andere BBs elke dag keek.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:[quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2702042/1/25#p212331312]woensdag 7 februari 2024 13:22 schreef -river- het volgende:
Ik wil leuke spellen en uitdagingen zien.
quote:21[/url] schreef Puzzie het volgende:[/b]
Wat een gezeur hier zegquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Het gaat ook volledig de verkeerde kant op. Wordt ook saai ook al wil hij het zelf heel graag.
Heeft niets met Ariana te maken. Bewoners die populair waren in het begin zijn het nog wel maar ook niet mega meer. Het gross daar heeft een wrongel in de kop. De twee normaalste gasten zijn Tyron en Randy maar daar wordt je niet populair mee.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Saaie themaweek. En Ariana was leuk puur om ermee te lachen.
Ja en zoals met Ali die spellen dat we dubbel lagen van lachen Dat mis ik echt in deze BBquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wij krijgen de bewoners ook alleen te zien wanneer ze vrijwel niets te doen hebben.
Alles bewaren ze voor de tv-uitzendingen.
Ik mis ook die dingen zoals de secret room. Dat was leuk vorig jaarquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja en zoals met Ali die spellen dat we dubbel lagen van lachen Dat mis ik echt in deze BB
Sinds BB niet meer van John de Mol is, is er niets meer aan. Snap ook niet waarom ik eigenlijk nog kijkquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:26 schreef Lillfex het volgende:
Ja en wat hebben we daar van mogen zien danquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een gezeur hier zeg![]()
Er zijn tactische gesprekken, er zijn elke dag battles geweest en een spel van 48 uur, nieuwe spelers en mensen dagenlang in afzondering...
uh secret room? oh die aparte muur ene kant wonen en andere kantquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik mis ook die dingen zoals de secret room. Dat was leuk vorig jaar
[..]quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
21[/url] schreef Puzzie het volgende:[/b]
Die is ondertussen iedereen aan het uithoren en ze trappen er ook stuk voor stuk allemaal inquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:32 schreef Ireth het volgende:
Is Ashley elke bewoner aan het aflopen voor een nominatiegesprekje ofzo??
Vond vorig jaar vreselijk. Een walgelijke groep was dat. Konkelen en pesten. Daarbij vergeleken is deze groep veel beter, op een paar na.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:26 schreef Lillfex het volgende:
Ja joh. Die zijn bang voor haar grote bek.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die is ondertussen iedereen aan het uithoren en ze trappen er ook stuk voor stuk allemaal in
Ja maar uiteindelijk aan het einde van het jaar ging het nergens over.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik mis ook die dingen zoals de secret room. Dat was leuk vorig jaar
Ja man, nee man. Zeker bro.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:29 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft niets met Ariana te maken. Bewoners die populair waren in het begin zijn het nog wel maar ook niet mega meer. Het gross daar heeft een wrongel in de kop. De twee normaalste gasten zijn Tyron en Randy maar daar wordt je niet populair mee.
Vorig jaar was veel scherper. Daar kwamen mensen aan het einde prachtig tot elkaar. Werd heel goed het spel gespeeld en werkte bondjes eigenlijk niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vond vorig jaar vreselijk. Een walgelijke groep was dat. Konkelen en pesten. Daarbij vergeleken is deze groep veel beter, op een paar na.
Idd..quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja joh. Die zijn bang voor haar grote bek.
Want oei oei oei als je een "houding" hebt naar Madam. Dat hebben ze kunnen zien en horen toen Ariane er van langs kreeg.
Ik kan er in ieder geval om lachen. Het is mamelijk origineel. Ze zijn zo. Als ik dat vergelijk met de rest denk ik dat Alleen Alice en Danny origineel zijn. De rest is een gemaakte zooi.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja man, nee man. Zeker bro.
Nou, dat is interessant.
Of maar weer eens een nieuwe DGKquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:38 schreef zodeju het volgende:
Big Brother loopt op zijn eind.....we zijn ook te veel verpest met al die rls'n
Denk dat een soort Utopia met verschillende tinywoningen op een groot terrein nog wel kan zijn. Met wedstrijden voor hun levensbehoefte...Mag singles zijn of stelletjes.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:39 schreef kater1 het volgende:
In gesprek met Randy net was Ashley even helemaal de naam van Ariana kwijt. Uh uh, je partner, uhh vind je het naar dat uhhh weg is?
Alice en Danny zijn net zo gemaakt als de rest, en zeker als je het hebt over het spel is niemand origineelquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:40 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval om lachen. Het is mamelijk origineel. Ze zijn zo. Als ik dat vergelijk met de rest denk ik dat Alleen Alice en Danny origineel zijn. De rest is een gemaakte zooi.
Nee, ik bedoel waar die spellen waren onder andere dat spel met Ali en het water overbrengen van de ene kom naar de andere. En Chelsea met dat liedje naspelenquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh secret room? oh die aparte muur ene kant wonen en andere kant
we hebben nu toch een room
En even later was ze de naam van Karen ff kwijtquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:39 schreef kater1 het volgende:
In gesprek met Randy net was Ashley even helemaal de naam van Ariana kwijt. Uh uh, je partner, uhh vind je het naar dat uhhh weg is?
Dat klopte toch van geen kanten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:38 schreef marky het volgende:
[..]
Vorig jaar was veel scherper. Daar kwamen mensen aan het einde prachtig tot elkaar. Werd heel goed het spel gespeeld en werkte bondjes eigenlijk niet.
Daar konden ze extra munten en voordelen winnen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel waar die spellen waren onder andere dat spel met Ali en het water overbrengen van de ene kom naar de andere. En Chelsea met dat liedje naspelen
Inderdaad was erg vorig jaar. Maar ook leuke momenten en gesprekken gezien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vond vorig jaar vreselijk. Een walgelijke groep was dat. Konkelen en pesten. Daarbij vergeleken is deze groep veel beter, op een paar na.
Pesten vind ik toch wel kwalijk in een groepquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat klopte toch van geen kanten.
Het was de grote Charlotte show met al haar voordeeltjes. Danny die na 3 weken terug kwam met alle info uit de buitenwereld.
Jason die echt gepest werd. Uiteindelijk won de meest kleurloze figuur puur uit armoede.
Slechtste seizoen ooit.
dat zei ik al eerder hahah althans niet in de zin dat Ty wat moet doen maar dat iemand een bedplek moet regelen in huis voor hem door kussen deken en misschien een schoon setje om te douchen aangezien ze een bed te weinig hebben dus moet er iets gecreëerd worden voor hemquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:41 schreef Rhosyn het volgende:
Basiri zegt nu iets heel verstandigs. Die ziet Ashley dingen verstoppen en als Ashley zegt dat iemand iets doet en zij dat dus steeds ongedaan maakt en zegt terecht: laat dat dan. Misschien moet Tyron iets doen. Om terug te komen. Laat degene dat doen.
Waarschijnlijk heeft ze net iets teveel fillers en Botox in haar hoofd laten spuiten en is te ver doorgelopenquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
En even later was ze de naam van Karen ff kwijt
Laatst in de aflevering wisten ook veel bewoners de naam van Ronahi niet en noemde haar dingesquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:39 schreef kater1 het volgende:
oh ja dat ja heb hem nu voor me het beeldquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel waar die spellen waren onder andere dat spel met Ali en het water overbrengen van de ene kom naar de andere. En Chelsea met dat liedje naspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |