Het gaat ook volledig de verkeerde kant op. Derde weekend op rij een Nederlander eruit. Wordt ook saai ook al wil hij het zelf heel graag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind BB de laatste dagen echt helemaal niets aan. Daarom ook minder gaan kijken
Bewoners apart zetten hebben we inmiddels ook wel genoeg gehad dit seizoen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:22 schreef -river- het volgende:
Ik wil leuke spellen en uitdagingen zien.
Saaie themaweek. En Ariana was leuk puur om ermee te lachen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind BB de laatste dagen echt helemaal niets aan. Daarom ook minder gaan kijken
Een te grote selectie van mensen die geen passie hebben voor BB en enkel meedoen om eens op tv te komen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind deze BB ook de minste BB van alle jaren . Heb ook totaal geen binding met de bewoners en als ik een dag niet gekeken hebt doet me dat niets terwijl ik andere BBs elke dag keek.
Wij krijgen de bewoners ook alleen te zien wanneer ze vrijwel niets te doen hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind deze BB ook de minste BB van alle jaren . Heb ook totaal geen binding met de bewoners en als ik een dag niet gekeken hebt doet me dat niets terwijl ik andere BBs elke dag keek.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:[quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2702042/1/25#p212331312]woensdag 7 februari 2024 13:22 schreef -river- het volgende:
Ik wil leuke spellen en uitdagingen zien.
quote:21[/url] schreef Puzzie het volgende:[/b]
Wat een gezeur hier zegquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Het gaat ook volledig de verkeerde kant op. Wordt ook saai ook al wil hij het zelf heel graag.
Heeft niets met Ariana te maken. Bewoners die populair waren in het begin zijn het nog wel maar ook niet mega meer. Het gross daar heeft een wrongel in de kop. De twee normaalste gasten zijn Tyron en Randy maar daar wordt je niet populair mee.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Saaie themaweek. En Ariana was leuk puur om ermee te lachen.
Ja en zoals met Ali die spellen dat we dubbel lagen van lachen Dat mis ik echt in deze BBquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wij krijgen de bewoners ook alleen te zien wanneer ze vrijwel niets te doen hebben.
Alles bewaren ze voor de tv-uitzendingen.
Ik mis ook die dingen zoals de secret room. Dat was leuk vorig jaarquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja en zoals met Ali die spellen dat we dubbel lagen van lachen Dat mis ik echt in deze BB
Sinds BB niet meer van John de Mol is, is er niets meer aan. Snap ook niet waarom ik eigenlijk nog kijkquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:26 schreef Lillfex het volgende:
Ja en wat hebben we daar van mogen zien danquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een gezeur hier zeg![]()
Er zijn tactische gesprekken, er zijn elke dag battles geweest en een spel van 48 uur, nieuwe spelers en mensen dagenlang in afzondering...
uh secret room? oh die aparte muur ene kant wonen en andere kantquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik mis ook die dingen zoals de secret room. Dat was leuk vorig jaar
[..]quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
21[/url] schreef Puzzie het volgende:[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |