Jij maakt verbanden die er niet zijn, zo hebben we allemaal onze beperkingen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat de feiten jouw conclusie niet ondersteunen. Jij leest namelijk dingen die er niet staan.
Zou wel interessant zijn om te weten wat er met de duizenden tanks en pantservoertuigen is gebeurd die al naar Oekrane verscheept zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alle munitie die de verschoten wordt en soms Russen treft dat moeten ze voor jou in de statistiek gaan weergeven of waar heb je het nu weer over?
Denk je dat bij dit Tucker interview Poetin gaat vertellen hoe het staat met de Russische verliezen?
Ik leg geen verbanden ik constateer alleen selectieve verontwaardiging.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jij maakt verbanden die er niet zijn, zo hebben we allemaal onze beperkingen.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:23 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Sowieso 'schuld van het westen'.
Dat is toch niet raar?quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
We leven niet meer in de zomer van 2023. Daarbij zijn er dagelijks berichten over het aantal vernietigde Russische drones en vliegtuigen.
Ook daar zal het wel niet over gaan, neem ik zo aan. Genderneutrale toiletten zijn immers veel belangrijker.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar wat willen we nog bereiken, denazificatie en demilitarizatie van Oekrane zit er al even niet meer in
laat die dagelijkse berichten bij de BBC, NOS of CNN maar zien dan. Alleen de grote klappers worden vermeld, en dat is niet dagelijks. Maar dat is nog geen argument dat deze organisaties op een of andere manier vooringenomen zijn. Burgerslachtoffers worden aan beide kanten vermeld. Het probleem met Polen en Oekrane is ook niet echt positief voor de beeldvorming, maar wordt wel verslagen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
We leven niet meer in de zomer van 2023. Daarbij zijn er dagelijks berichten over het aantal vernietigde Russische drones en vliegtuigen.
De kern van zn verhaal zal zijn dat ze vrede in Oekrane willen en dat westerse steun alleen maar zorgt voor meer leed bij de Oekraners. Daarnaast nog iets over hoe geweldig de Russische economie draait en dat het westen vooral zichzelf schaadt met de sancties.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar wat willen we nog bereiken, denazificatie en demilitarizatie van Oekrane zit er al even niet meer in
maar dat ze de sancties wel moeten opheffen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De kern van zn verhaal zal zijn dat ze vrede in Oekrane willen en dat westerse steun alleen maar zorgt voor meer leed bij de Oekraners. Daarnaast nog iets over hoe geweldig de Russische economie draait en dat het westen vooral zichzelf schaadt met de sancties.
Toch altijd bijzonder dit. Totaal niet reageren op het daadwerkelijke onderwerp, maar alleen geinteresseerd zijn in de reacties van anderen zodat je ze van hypocrisie kunt beschuldigen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Neuh, het hoofdargument is de grenzeloze hypocrisie en selectieve verontwaardiging van onder andere jij, dat is hiermee voldoende aangetoond.
We hebben tot nu toe geen enkele link gekregen van media die verontwaardigd zijn dus je constatering is tot nu toe nog steeds gebaseerd op een subjectieve aanname van jou kant.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik leg geen verbanden ik constateer alleen selectieve verontwaardiging.
Als je vrouwen nou eens aanmoedigt ophouden zich te verdedigen zullen verkrachtingen minder gewelddadig worden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De kern van zn verhaal zal zijn dat ze vrede in Oekrane willen en dat westerse steun alleen maar zorgt voor meer leed bij de Oekraners. Daarnaast nog iets over hoe geweldig de Russische economie draait en dat het westen vooral zichzelf schaadt met de sancties.
Die link ga je ook niet krijgen. Dat is slechts bijzaak. Het hoofdpunt is de selectieve verontwaardiging.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe geen enkele link gekregen van media die verontwaardigd zijn dus je constatering is tot nu toe nog steeds gebaseerd op een subjectieve aanname van jou kant.
Reactie nummer 4, daar reageer ik op het daadwerkelijke onderwerp. Dat heb je kennelijk gemist.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Toch altijd bijzonder dit. Totaal niet reageren op het daadwerkelijke onderwerp, maar alleen geinteresseerd zijn in de reacties van anderen zodat je ze van hypocrisie kunt beschuldigen.
Wat een wereldje leef je dan in zeg.
Bij een interview met Poetin?quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn om te weten wat er met de duizenden tanks en pantservoertuigen is gebeurd die al naar Oekrane verscheept zijn.
Nog wat anti woke erbij en dat zal het wel zijn iddquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dus het hoofdpunt van jou is dat je dingen moet verzinnen om het daarna af te doen als bijzaak..quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die link ga je ook niet krijgen. Dat is slechts bijzaak. Het hoofdpunt is de selectieve verontwaardiging.
alu hoedjes mode aan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:57 schreef Starhopper het volgende:
De FBI staat hem op te wachten op het vliegveld als Tucker Carlson terugkeert neem ik aan?
Mijn 'verontwaardiging' zit hem vooral in figuren die Carlson nu op het schild hijsen en hem presenteren als een voorbeeld voor andere journalisten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die link ga je ook niet krijgen. Dat is slechts bijzaak. Het hoofdpunt is de selectieve verontwaardiging.
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:57 schreef Starhopper het volgende:
De FBI staat hem op te wachten op het vliegveld als Tucker Carlson terugkeert neem ik aan?
Nee ik verzin het niet maar ik heb ook geen zin om mensen met een ziekelijke focus op details en die daarbij de hoofdzaken uit het oog verliezen te accommoderen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus het hoofdpunt van jou is dat je dingen moet verzinnen om het daarna af te doen als bijzaak..![]()
Ik heb dat niet gezien in dit topic. Ik zie vooral mensen die rode vlekken in hun nek krijgen omdat de verkeerde persoon door de verkeerde persoon wordt geinterviewd. Dat mag kennelijk niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn 'verontwaardiging' zit hem vooral in figuren die Carlson nu op het schild hijsen en hem presenteren als een voorbeeld voor andere journalisten.
De waarheid is echter dat onafhankelijke journalisten in Rusland worden vervolgd en noodgedwongen het land moeten ontvluchten, terwijl het Kremlin de rode loper uitrolt voor Carlson en hem in de watten ligt.
Wie is dan het voorbeeld voor andere journalisten?
Hij heeft geen baantje nodig. Wanneer hij uitzend op YouTube of X bereikt hij meer mensen dan bij een nieuwsnetwerk en verdient hij hetzelfde of meer.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
Maar een nieuw baantje vinden zal voorlopig lastig worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |