abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2024 @ 14:31:26 #201
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212332142
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik denk dat de feiten jouw conclusie niet ondersteunen. Jij leest namelijk dingen die er niet staan.
Jij maakt verbanden die er niet zijn, zo hebben we allemaal onze beperkingen.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
  woensdag 7 februari 2024 @ 14:33:21 #202
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_212332161
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Alle munitie die de verschoten wordt en soms Russen treft dat moeten ze voor jou in de statistiek gaan weergeven of waar heb je het nu weer over?

Denk je dat bij dit Tucker interview Poetin gaat vertellen hoe het staat met de Russische verliezen? _O-
Zou wel interessant zijn om te weten wat er met de duizenden tanks en pantservoertuigen is gebeurd die al naar Oekrane verscheept zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_212332175
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:31 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
Jij maakt verbanden die er niet zijn, zo hebben we allemaal onze beperkingen.
Ik leg geen verbanden ik constateer alleen selectieve verontwaardiging.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 14:36:47 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212332192
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:23 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Sowieso 'schuld van het westen'.
Dat sowieso

Maar wat willen we nog bereiken, denazificatie en demilitarizatie van Oekrane zit er al even niet meer in
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 14:37:17 #205
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212332198
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:31 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
We leven niet meer in de zomer van 2023. Daarbij zijn er dagelijks berichten over het aantal vernietigde Russische drones en vliegtuigen.
Dat is toch niet raar?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212332215
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat sowieso

Maar wat willen we nog bereiken, denazificatie en demilitarizatie van Oekrane zit er al even niet meer in
Ook daar zal het wel niet over gaan, neem ik zo aan. Genderneutrale toiletten zijn immers veel belangrijker.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212332221
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:31 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
We leven niet meer in de zomer van 2023. Daarbij zijn er dagelijks berichten over het aantal vernietigde Russische drones en vliegtuigen.
laat die dagelijkse berichten bij de BBC, NOS of CNN maar zien dan. Alleen de grote klappers worden vermeld, en dat is niet dagelijks. Maar dat is nog geen argument dat deze organisaties op een of andere manier vooringenomen zijn. Burgerslachtoffers worden aan beide kanten vermeld. Het probleem met Polen en Oekrane is ook niet echt positief voor de beeldvorming, maar wordt wel verslagen.

Wellicht is het zo dat Oekrane meer doelen weet te raken, en dat het daardoor lijkt dat de media vooringenomen zijn? Oekrane heeft geen vloot. Dus er kan geen verslag gedaan worden van gezonken schepen.
pi_212332232
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat sowieso

De kern van zn verhaal zal zijn dat ze vrede in Oekrane willen en dat westerse steun alleen maar zorgt voor meer leed bij de Oekraners. Daarnaast nog iets over hoe geweldig de Russische economie draait en dat het westen vooral zichzelf schaadt met de sancties.
Цой жив
pi_212332236
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:41 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
De kern van zn verhaal zal zijn dat ze vrede in Oekrane willen en dat westerse steun alleen maar zorgt voor meer leed bij de Oekraners. Daarnaast nog iets over hoe geweldig de Russische economie draait en dat het westen vooral zichzelf schaadt met de sancties.
maar dat ze de sancties wel moeten opheffen.
pi_212332250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Neuh, het hoofdargument is de grenzeloze hypocrisie en selectieve verontwaardiging van onder andere jij, dat is hiermee voldoende aangetoond.
Toch altijd bijzonder dit. Totaal niet reageren op het daadwerkelijke onderwerp, maar alleen geinteresseerd zijn in de reacties van anderen zodat je ze van hypocrisie kunt beschuldigen.

Wat een wereldje leef je dan in zeg.
pi_212332305
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik leg geen verbanden ik constateer alleen selectieve verontwaardiging.
We hebben tot nu toe geen enkele link gekregen van media die verontwaardigd zijn dus je constatering is tot nu toe nog steeds gebaseerd op een subjectieve aanname van jou kant. :')
pi_212332309
quote:

[..]
Als je vrouwen nou eens aanmoedigt ophouden zich te verdedigen zullen verkrachtingen minder gewelddadig worden.
pi_212332326
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
We hebben tot nu toe geen enkele link gekregen van media die verontwaardigd zijn dus je constatering is tot nu toe nog steeds gebaseerd op een subjectieve aanname van jou kant. :')
Die link ga je ook niet krijgen. Dat is slechts bijzaak. Het hoofdpunt is de selectieve verontwaardiging.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212332350
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:42 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Toch altijd bijzonder dit. Totaal niet reageren op het daadwerkelijke onderwerp, maar alleen geinteresseerd zijn in de reacties van anderen zodat je ze van hypocrisie kunt beschuldigen.

Wat een wereldje leef je dan in zeg.
Reactie nummer 4, daar reageer ik op het daadwerkelijke onderwerp. Dat heb je kennelijk gemist.

Daar geef ik aan dat het mij bijzonder interessant lijkt en ik het zeker ga kijken.

Maar dat mag niet zeker?
pi_212332395
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:33 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Zou wel interessant zijn om te weten wat er met de duizenden tanks en pantservoertuigen is gebeurd die al naar Oekrane verscheept zijn.
Bij een interview met Poetin?

Verder insinueer je weer van alles maar zijn geen duizenden maar pas rond de 600 tanks aan de Ukraine geschonken. :')
pi_212332399
quote:

[..]
Nog wat anti woke erbij en dat zal het wel zijn idd

pi_212332423
Voor mensen die een VPN hebben is dit uiteraard geen enkel probleem c_/

twitter

De rest heeft pech :6
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212332436
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Die link ga je ook niet krijgen. Dat is slechts bijzaak. Het hoofdpunt is de selectieve verontwaardiging.
Dus het hoofdpunt van jou is dat je dingen moet verzinnen om het daarna af te doen als bijzaak.. 8)7 8)7
  woensdag 7 februari 2024 @ 14:57:50 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212332454
De FBI staat hem op te wachten op het vliegveld als Tucker Carlson terugkeert neem ik aan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212332487
quote:
84s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:57 schreef Starhopper het volgende:
De FBI staat hem op te wachten op het vliegveld als Tucker Carlson terugkeert neem ik aan?
alu hoedjes mode aan.
Waarbij dan wat door Trump meegenomen staatsgeheimen in zijn bagage geplaatst gaan worden en ze 2 vliegen in 1 klap slaan.. :D
pi_212332512
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Mijn 'verontwaardiging' zit hem vooral in figuren die Carlson nu op het schild hijsen en hem presenteren als een voorbeeld voor andere journalisten.

De waarheid is echter dat onafhankelijke journalisten in Rusland worden vervolgd en noodgedwongen het land moeten ontvluchten, terwijl het Kremlin de rode loper uitrolt voor Carlson en hem in de watten ligt.

Wie is dan het voorbeeld voor andere journalisten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 15:03:35 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212332521
quote:
84s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:57 schreef Starhopper het volgende:
Lijkt me sterk

Maar een nieuw baantje vinden zal voorlopig lastig worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212332522
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus het hoofdpunt van jou is dat je dingen moet verzinnen om het daarna af te doen als bijzaak.. 8)7 8)7
Nee ik verzin het niet maar ik heb ook geen zin om mensen met een ziekelijke focus op details en die daarbij de hoofdzaken uit het oog verliezen te accommoderen.
pi_212332536
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 15:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Mijn 'verontwaardiging' zit hem vooral in figuren die Carlson nu op het schild hijsen en hem presenteren als een voorbeeld voor andere journalisten.

De waarheid is echter dat onafhankelijke journalisten in Rusland worden vervolgd en noodgedwongen het land moeten ontvluchten, terwijl het Kremlin de rode loper uitrolt voor Carlson en hem in de watten ligt.

Wie is dan het voorbeeld voor andere journalisten?
Ik heb dat niet gezien in dit topic. Ik zie vooral mensen die rode vlekken in hun nek krijgen omdat de verkeerde persoon door de verkeerde persoon wordt geinterviewd. Dat mag kennelijk niet.
pi_212332552
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 15:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lijkt me sterk

Maar een nieuw baantje vinden zal voorlopig lastig worden
Hij heeft geen baantje nodig. Wanneer hij uitzend op YouTube of X bereikt hij meer mensen dan bij een nieuwsnetwerk en verdient hij hetzelfde of meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')