Valt te zien tegen wie ze uitkomen. Tegen Tom/Ashley/Karen winnen ze niet. Tegen Alice volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:57 schreef -river- het volgende:
Het maakt niets uit of Randy of Ty de game winnen want beide gaan toch niet naar huis.
Hm ja dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Valt te zien tegen wie ze uitkomen. Tegen Tom/Ashley/Karen winnen ze niet. Tegen Alice volgens mij ook niet.
Tyron grootste reden om gecast te zijn was om daar een romance te beginnen met een van de vrouwelijke kandidaten. Nu hij in een relatie zit en zich daar vaak verveelt zal febo hem niet in bescherming nemen.quote:
Dat weet je maar nooit. Elke week kan weer ineens anders zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Valt te zien tegen wie ze uitkomen. Tegen Tom/Ashley/Karen winnen ze niet. Tegen Alice volgens mij ook niet.
Nou heeft hij eindelijk toch een spel gewonnen. Tyron genomineerd dus.quote:
En dat op conditiequote:Op woensdag 7 februari 2024 11:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou heeft hij eindelijk toch een spel gewonnen. Tyron genomineerd dus.
Noucka is filler. Sabeau is eyecandy en kan de jongens daar wat plezieren. Ook denk ik dat ze nog een bitchy kant kan hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:01 schreef -river- het volgende:
Op de een of andere manier heb ik helemaal niets met de twee nieuwe dames omdat het spel al veel te ver is voor nieuwe.
Tyron zou het niet erg vinden om naar huis te gaan heb ik het idee. Hij heeft dit de laatste week meerdere keren gezegd. Je ziet ook dat hij het niet meer zo naar zijn zin heeft.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
Zou tyron met opzet verloren. Op 1 seconde heeft randy gewonnen
vind wel eigenlijk raar dat je iemand echt dagen alleen laat zitten, maar tyron zie ik wel opstappen dan, want hij had al gemengde gevoelensquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:05 schreef Koos1958 het volgende:
Oh bb heeft het niet bevestigd dat tyron daar tot zaterdag moet blijven
Oh die Doraquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:06 schreef ledn81 het volgende:
Randy heeft weer een toppartner als teamgenoot
Nu hij alleen zit, zal dat gevoel alleen maar sterker wordenquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tyron zou het niet erg vinden om naar huis te gaan heb ik het idee. Hij heeft dit de laatste week meerdere keren gezegd. Je ziet ook dat hij het niet meer zo naar zijn zin heeft.
Gisteren alquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:05 schreef Koos1958 het volgende:
Oh bb heeft het niet bevestigd dat tyron daar tot zaterdag moet blijven
valt van de ene gek in de anderequote:Op woensdag 7 februari 2024 11:06 schreef ledn81 het volgende:
Als ik Randy was dook ik gelijk weer dat hok in.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh die Dora![]()
Een echte winnaar is zij
Ja daar heeft hij echt geluk mee en zal hij super blij mee zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:06 schreef ledn81 het volgende:
Deze schuift alles op een ander afquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
valt van de ene gek in de andere
kans dat die zelf opstapt als hij echt tot zaterdag alleen moet blijvenquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tyron zou het niet erg vinden om naar huis te gaan heb ik het idee. Hij heeft dit de laatste week meerdere keren gezegd. Je ziet ook dat hij het niet meer zo naar zijn zin heeft.
Of juist niet, het kan heel fijn zijn om even uit die drukte weg te zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nu hij alleen zit, zal dat gevoel alleen maar sterker worden
Ja dat hij daar nu tot zaterdag alleen moet zitten slaat echt nergens op. Kan me ook niet voorstellen dat dat zo zal gaanquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nu hij alleen zit, zal dat gevoel alleen maar sterker worden
En gelijk heeft hij dan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kans dat die zelf opstapt als hij echt tot zaterdag alleen moet blijven
Dat zou heel fijn zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:09 schreef Ireth het volgende:
Hoe leuk zou het zijn als Dori nu als "oud duo genoot" samen met Tyron genomineerd gaat staan
Denk dat hij er morgen wel uit mag, of misschien wordt er nog wel een spel gespeeldquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat hij daar nu tot zaterdag alleen moet zitten slaat echt nergens op. Kan me ook niet voorstellen dat dat zo zal gaan
Dat zei tyron maar doriana zegt nu dat bb dat niet heeft gezegdquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren al
Dat de verliezer tot zaterdag daar moest blijven
BB heeft echt gezegd dat de verliezer er tot zaterdag moet zittenquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat hij er morgen wel uit mag, of misschien wordt er nog wel een spel gespeeld
Als het op tijd is dan kunnen ze lekker sturen. Tyron krijgt zaterdag een nette exit en zijn daggeld.quote:
Nee dat zei BB gisteren tegen Ty en Randyquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zei tyron maar doriana zegt nu dat bb dat niet heeft gezegd
Oh sorry heb ik niet meegekregenquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat zei BB gisteren tegen Ty en Randy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |