Kijk, nú wordt het leuk!quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Staat een mooi artikel op de Volkskrant over gelekte opnames over het laatste gesprek waar een domme Amerikaanse tactiek werd toegepast om iedereen eerlijk te laten vertellen wat ze nu echt vinden.
Kan uiteraard niets kopiëren en plakken, maar Wilders denkt de koning te zijn aan tafel en Van der Plas is echt een gigantisch triest figuur die overduidelijk nooit samen zou kunnen gaan met Omtzigt en Dilan, wat een treurige beledigingen daaruit komen.
Heel vaak is ook wel overdreven. Hij heeft misschien een paar keer wat getweet. Dat is voor Geert zijn doen echt heel weinig. Normaal haalt ie veel harder en vaker uit. Het is wel echt milder geworden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als doorgewinterd politicus is hij toch heel vaak verdomd onhandig geweest in de formatie tot nu toe. Hoe lang is de 'zure Yesilgoz'-tweet geleden om maar iets te noemen.
Als we gaan kijken naar zijn formatieskills dan zie je vooral een blunderende amateur.
Klopt, dat alleen als werkelijk alle combinaties onwerkbaar zouden zijn. Maar niet met het oog op virtuele zetels of een lastige oppositie.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen zijn gewoon een status quo. Dat zou echt een schertsvertoning zijn.
Ik begrijp dan ook niet dat zij zich zo voor het PVV-karretje laat spannen. Hou dit soort opmerkingen gewoon voor je. Het dient geen enkel doel behalve de blame game die Wilders naar Omtzigt speelt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:19 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Opvallend statement. Ze weet het niet, maar misschien had het wel 2 dagen eerder kunnen komen. Ze weet het dus wel.
Het had geen verschil gemaakt, dat kan zij voor anderen bepalen?
De VVD-spinmachine draait weer op volle toeren.
Maar lang niet mild genoeg als je aan het formeren bentquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel vaak is ook wel overdreven. Hij heeft misschien een paar keer wat getweet. Dat is voor Geert zijn doen echt heel weinig. Normaal haalt ie veel harder en vaker uit. Het is wel echt milder geworden.
Mja, dat weten we allemaal niet. We zitten niet aan formatietafel. We hebben geen idee waar ze het wel of niet eens over zijn geworden en wat ieder partij allemaal heeft ingeleverd. Breekpunt voor Omtzigt lijkt ook niet perse Wilders te zijn maar eerder achterhouden van informatie.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar lang niet mild genoeg als je aan het formeren bent![]()
"Ja, normaal kreeg ik elke dag klappen van 'm. Maar de laatste tijd echt minder vaak en ook lang niet zo hard!".
Kan niks smeuïg vinden op Volkskrant hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Staat een mooi artikel op de Volkskrant over gelekte opnames over het laatste gesprek waar een domme Amerikaanse tactiek werd toegepast om iedereen eerlijk te laten vertellen wat ze nu echt vinden.
Kan uiteraard niets kopiëren en plakken, maar Wilders denkt de koning te zijn aan tafel en Van der Plas is echt een gigantisch triest figuur die overduidelijk nooit samen zou kunnen gaan met Omtzigt en Dilan, wat een treurige beledigingen daaruit komen.
Dat gaat het CDA nooit doen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
PVV - VVD - BBB - CDA - SGP (76 zetels) en PVV - VVD - BBB - CDA - FvD (76 zetels) zouden in theorie wel kunnen. Daarbij zie ik het wel gebeuren dat Wilders in ieder geval die eerste combinatie wil laten onderzoeken.
Geert is in de lead. Hij moet formeren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, dat weten we allemaal niet. We zitten niet aan formatietafel. We hebben geen idee waar ze het wel of niet eens over zijn geworden en wat ieder partij allemaal heeft ingeleverd. Breekpunt voor Omtzigt lijkt ook niet perse Wilders te zijn maar eerder achterhouden van informatie.
Terecht dat Omtzigt de schuld krijgt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook niet dat zij zich zo voor het PVV-karretje laat spannen. Hou dit soort opmerkingen gewoon voor je. Het dient geen enkel doel behalve de blame game die Wilders naar Omtzigt speelt.
Paas even de link van het artikeltje, ik kan hem niet vinden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat om die publiekelijke sneren van 'm. Dat is niet handig tijdens een formatie. Dat het aan tafel wel eens knettert is doodnormaal.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, dat weten we allemaal niet. We zitten niet aan formatietafel. We hebben geen idee waar ze het wel of niet eens over zijn geworden en wat ieder partij allemaal heeft ingeleverd. Breekpunt voor Omtzigt lijkt ook niet perse Wilders te zijn maar eerder achterhouden van informatie.
Tja, dat is Geert in een notendop.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Geert is in de lead. Hij moet formeren.
Ik vind het wat incompetent overkomen van hem om de schuld bij anderen neer te leggen.
Volgens mij is die wel redelijk consistent.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Terecht dat Omtzigt de schuld krijgt.
https://www.volkskrant.nl(...)n-der-plas~b21cd738/quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan niks smeuïg vinden op Volkskrant hoorLink?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)n-der-plas~b21cd738/
Het verhaal van Omtzigt is idd niet verandert. Maar hoe hij het naar buiten brengt vind ik niet netjes. Eerst even de rest inlichten en dan pas de pers is natuurlijk wel hoe het heurt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij is die wel redelijk consistent.
De TK heeft zijn voorkeur. Regeren met de PVV niet.
Daar is weinig in veranderd.
Daar is wel wat aan veranderd natuurlijk; dat is wat de kiezer heeft gestemd. Er ligt ook een stuk (geen stukje) verantwoordelijkheid in ons stelsel verweven.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij is die wel redelijk consistent.
De TK heeft zijn voorkeur. Regeren met de PVV niet.
Daar is weinig in veranderd.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch? Toch?quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klaas, los jij het even op dan. Dit duurt en duurt en duurt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Pieter Omtzigt is de grootste strateeg van de Nederlandse politiek
Er is geen speld tussen te krijgen
Hij wist dat hij in de onderhandelingen mee moest doen.
Hij kan daar zomaar een Oscar voor krijgen hoe hij dat allemaal gedaan heeft
Hij wist natuurlijk al van te voren dat hij nooit WIlders de macht zou geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |