quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)n-der-plas~b21cd738/
Het is Nattekrant. Dit zou zomaar eens serieus bedoeld kunnen zijn.quote:
Ook daarna was Omtzigt consistent in dit verhaal.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Daar is wel wat aan veranderd natuurlijk; dat is wat de kiezer heeft gestemd. Er ligt ook een stuk (geen stukje) verantwoordelijkheid in ons stelsel verweven.
Er is niet zoveel aan de hand voor de gemiddelde Nederlandsen burgerquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:46 schreef Rnie het volgende:
[..]
Klaas, los jij het even op dan. Dit duurt en duurt en duurt.![]()
Klopt, het is dan ook niet verbazingwekkend dat het is geklapt. De vraag was wanneer en waarom.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij is die wel redelijk consistent.
De TK heeft zijn voorkeur. Regeren met de PVV niet.
Daar is weinig in veranderd.
Dat doet niet ter zake; de grootste partij nodigt hem uit om te praten en hij gaat dat gesprek aan omdat hij weet dat hij de verantwoordelijkheid moet nemen. Ze hebben 20 zetels; geen 2.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook daarna was Omtzigt consistent in dit verhaal.
Bovendien is NSC niet de grootste partij, niet eens de tweede of derde partij geworden.
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch? Toch?
Dat doet wel degelijk ter zake. Beetje bizar jouw redenering. Dat iedereen maar moet dansen naar de pijpen van de grootste partij. Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat doet niet ter zake; de grootste partij nodigt hem uit om te praten en hij gaat dat gesprek aan omdat hij weet dat hij de verantwoordelijkheid moet nemen. Ze hebben 20 zetels; geen 2.
Not sure.....quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk
Anders had ik die link meteen wel gepost.
Zal jou eens flink nolken! Rotkat!quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk
Anders had ik die link meteen wel gepost.
Leuke spin maar hij zat die middag nog bij ze op het VJ en is toen eerder vertrokken. De steunbetuiging een dag ervoor op X zonder Pieter was ook chanant. Ze hebben met Plasterk besloten om Pieter te naaien als hij wegliep en Pieter heeft een coalitie met PVDA en D66 in het verschiet want ik denk dat hij die betrouwbaarder acht dan Wilders, VVD en sinds kort tassendraagster Caroline.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:50 schreef potjecreme het volgende:
Wat niet sterk is, is hoe hij het doet. Een appje en vervolgens niet meer bereikbaar voor de oude gesprekspartners.
Vooral door dit gedrag en de gezochte reden, kan je hem de zwarte piet toe bedelen.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat NSC het gesprek is aangegaan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat doet wel degelijk ter zake. Beetje bizar jouw redenering. Dat iedereen maar moet dansen naar de pijpen van de grootste partij. Zo werkt dat niet.
We wensen Geert Wilders veel succes met zijn formatie.
Misschien kan die nog wat tweeten, iets giftigs over de mensen met wie hij aan tafel zit. Altijd goed voor de verbinding en de gun-factor.![]()
Dan nog kan hij zich wel constructief gedragen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Leuke spin maar hij zat die middag nog bij ze op het VJ en is toen eerder vertrokken. De steunbetuiging een dag ervoor op X zonder Pieter was ook chanant. Ze hebben met Plasterk besloten om Pieter te naaien als hij wegliep en Pieter heeft een coalitie met PVDA en D66 in het verschiet want ik denk dat hij die betrouwbaarder acht dan Wilders, VVD en sinds kort tassendraagster Caroline.
Jij praat met mensen die ruzie maken (op Twitter), flirten met radicale partijen zoals FDF, informatie achterhouden en de hele tijd draaien?quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan nog kan hij zich wel constructief gedragen.
Ik heb het over netjes afronden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:04 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jij praat met mensen die ruzie maken (op Twitter), flirten met radicale partijen zoals FDF, informatie achterhouden en de hele tijd draaien?
Omtzigt is niet verplicht te regeren met onfatsoenlijke mensen die een onfatsoenlijk bestuur vertegenwoordigen en zoveel mogelijk geld willen uitgeven en een Griekenland 2.0 willen worden.
Die is wel heel erg goed.quote:
Die is er niet. Niet met Wilders, niet met de VVD en niet met Caroline of met Plasterk. Vooral bij Wilders en VVD gaat het ze meer om de peilingen en pluche. Dat ze Pieter aanvallen via de media en alsnog een uitnodiging sturen zegt genoeg. Er is twee maanden geformeerd en er is niks meer uitgekomen dan ruzie.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb het over netjes afronden.
Nadat Wilders hem voor Katholieke gluiperd uitmaakte?quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar wel voor jezelf.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:10 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die is er niet. Niet met Wilders, niet met de VVD en niet met Caroline of met Plasterk. Vooral bij Wilders en VVD gaat het ze meer om de peilingen en pluche. Dat ze Pieter aanvallen via de media en alsnog een uitnodiging sturen zegt genoeg. Er is twee maanden geformeerd en er is niks meer uitgekomen dan ruzie.
De VVD staat bekend om zijn schandalen, Wilders staat bekend om hard oppositie voeren en onhaalbare programma's. Stel dat Wilders 1 op het bordes staat dan heb je binnen een jaar weer verkiezingen.
Is kennelijk niet de dealbreaker.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Nadat Wilders hem voor Katholieke gluiperd uitmaakte?
Je vroeg je wat af over netjes afronden toch?quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is kennelijk niet de dealbreaker.
Een appje en daarna niet met de andere praten vind ik niet netjes afronden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Je vroeg je wat af over netjes afronden toch?
Hij had in elk geval een 1 op 1 gesprek met Plasterk moeten houden, maar misschien komt dat nog of is dat inmiddels telefonisch gebeurd. Want Plasterk moet toch in zijn verslag deze zet van NSC zo goed als mogelijk duiden en daar conclusies aan verbinden, dat is de taak die hij van de Kamer gekregen heeft.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |