RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Is Klusser!quote:Help, Mijn Man Is Klusser!
Klusprogramma waarin John Williams wanhopige partners van doe-het-zelvers bezoekt, die al lange tijd met kromme tenen tussen onafgemaakte of ondeugdelijk uitgevoerde klusprojecten bivakkeren.
Een heuse reddingsoperatie wordt gestart om de dramatische gevolgen te herstellen. De dame in kwestie bespreekt en bekijkt de schade samen met John, die vervolgens de veroorzaker van het leed confronteert met de aangerichte schade en ergernis. Enkele professionals draven op om de klus te klaren, terwijl de vrouw gaat woonwinkelen met John.
Wordt regelmatig op maandag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:24 schreef potjecreme het volgende:
Moeder woont er nog steeds niet. CV ketel is nog niet geleverd
Ik heb geen condooms gezien.quote:
Ik ook niet maar er stond een TR met de vraag van Ama om een s toe te voegen dus dat doe ik braafquote:
En die was van die man zelf: plot twist als hij daar ‘s avonds ging ‘klussen’ werden er vieze spelletjes gedaan die anders in het frikandellenbos worden gespeeldquote:
Echt he. Wat een lastpost is dat.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:29 schreef MissLeDuq het volgende:
Zoals ze de hele tijd alles uit z'n handen trekt... zo krijg je toch nooit wat gedaan.
Precies dat. Je krijgt er de zenuwen van. Nu begrijp ik waarom er niks af is.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:29 schreef MissLeDuq het volgende:
Zoals ze de hele tijd alles uit z'n handen trekt... zo krijg je toch nooit wat gedaan.
Bizar.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:10 schreef GrumpyFish het volgende:
"Ik kan niet helpen vanavond hoor. Ik moet de kat aaien"
quote:Op maandag 12 februari 2024 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Wat een last post is dat.
Logisch dat ze ziek zijn. Van her kijken alleen word je al ziek. En misselijk.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:34 schreef derLudolf het volgende:
Begin net met kijken. COPD, hersenbloeding. Gele muren, emmers shag.
Klinkt gezond
Ik weet niet hoe jij een houtkachel denkt te stoken. Maar als zo'n aanslag op de muren daarvan het resultaat is, dan gaat er iets flink mis. Dan is het hoog tijd voor een paar lessen hout stoken en het na laten kijken van je rookkanaal + luchttoevoer door een deskundige.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
Die uitdrukking de muren zit vol nicotine is onzin, het is teer wat in sigarettenrook zit dat een aanslag geeft op de muren, als je met een houtkachel stookt krijg je precies hetzelfde in huis.
hadden ze niet hoeven doen, quickstep/vloerloods (quote:Op maandag 12 februari 2024 21:54 schreef GrumpyFish het volgende:
Programma is blij met de donatie van de ouders van Beate
Je hebt gelijk, hoor, ik doelde meer op de open haarden en kolenkachels van vroegere tijden. Het is niet de nicotine die de aanslag veroorzaakt maar de teer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:42 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij een houtkachel denkt te stoken. Maar als zo'n aanslag op de muren daarvan het resultaat is, dan gaat er iets flink mis. Dan is het hoog tijd voor een paar lessen hout stoken en het na laten kijken van je rookkanaal + luchttoevoer door een deskundige.
ik vraag me altijd af wat ze met die camper doen. want je ziet John er wel eens uitstappen. maar voor de rest gebeurd er niets met de camperquote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:37 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
net zoals waar ze de camper hure
Plek voor John & de cameraploeg om tussendoor te verblijven, koffie drinken, eten etc.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:27 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af wat ze met die camper doen. want je ziet John er wel eens uitstappen. maar voor de rest gebeurd er niets met de camper
Nieuwe fundering zit er inmiddels wel in. Maar dat is pas gedaan nadat het beneden opgeknapt was, waardoor beneden opnieuw moest en toen was het eigen budget en de geleende 1,5 ton dus op...quote:Op maandag 19 februari 2024 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ben later ingeschakeld, maar ik snap even niet waar die 1,5 ton is gebleven als het hijen nog moet? Of is dat al gebeurd? Alleen zoals het net werd gebracht leek het alsof dat nog moest.
Volgens de voice over was er wel een bouwkundige keuring gedaan maar omdat die niks zag en de funderingsproblemen pas later aan het licht kwamen was het hun eigen risico. Iets in die trant was het in ieder geval.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:02 schreef Ivo1985 het volgende:
Maar man man man... Anderhalve ton geleend bij de familie, bovenop de hypotheek.
Geen bouwkundige keuring gedaan? Want eerst alles opknappen en dan achter een funderingsprobleem komen klinkt niet alsof de verbouwing goed is voorbereid.
dat was de helft van de kostenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:03 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nieuwe fundering zit er inmiddels wel in. Maar dat is pas gedaan nadat het beneden opgeknapt was, waardoor beneden opnieuw moest en toen was het eigen budget en de geleende 1,5 ton dus op...
Die enorme extra puist verklaart wel waarom er wat aan de fundering gedaan moest worden.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:46 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2021 vs 2024
flikker maar op hoor, die heipalen kwam door die gigantische uitbouw
geen 2de kind, geen uitbouw, geen muziek instrumenten, geen mooie keuken wat heb ik gemist?
alleen maar teren op de kosten van een ander, gore flikkers
dat zal best zo zijn, ik begrijp niet dat dit programma niet wat onderzoek heeft gedaan en hier aan mee heeft gewerkt, ze hebben gratis materialen en arbeid gekregen, precies wat ze zelf wilde, gedurende het hele programma hebben die man en vrouw toneel gespeeld, te walgelijk voor woordenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:09 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Die enorme extra puist verklaart wel waarom er wat aan de fundering gedaan moest worden.
Het verklaart ook waarom dat niet bij een bouwkundige keuring aan bod is gekomen. Want een bouwkundige keuring kijkt naar de staat van het pand op moment van keuren. En houdt geen rekening met wat je er in de toekomst mee wilt doen.
Het lijkt er dus meer op dat ze heel enthousiast eerst beneden hebben aangepakt en er daarna pas met die opbouw gestart is. Dat voor die opbouw ineens een sterkere fundering nodig was die niet was begroot. En dat daarom de boel beneden ook weer op de schop kon.
Tel daarbij de fors gestegen materiaal- en bouwkosten in de periode 2021-2023 en dan is het wel duidelijk waarom ze nu 1,5 ton boven budget zitten met een huis wat nog niet af is.
Tegelijkertijd had die man tijdens de corona periode wellicht ook nog fors minder inkomsten uit zijn muziekstudio.
Haha ja, die lijp vond het geen prioriteit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:08 schreef Document1 het volgende:
Het is sowieso meer help ik heb een zielig verhaal dan help m’n man is klusser dit seizoen. Enige waar ik echt begrip voor op kon brengen was die oude vrouw met autistische zoon die de stront naar beneden liet lopen.
Ik vind de nieuwe opzet ook minder interessant. Ook die focus op styling... Laat dat nu eens even niet het belangrijkste zijn nu.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:08 schreef Document1 het volgende:
Het is sowieso meer help ik heb een zielig verhaal dan help m’n man is klusser dit seizoen. Enige waar ik echt begrip voor op kon brengen was die oude vrouw met autistische zoon die de stront naar beneden liet lopen.
Ik had vanochtend bij het terugkijken van deze aflevering wel medelijden met dit stel. Dan laat je een bouwkundige keuring doen, en dan blijkt achteraf dat er heipalen onder je huis geplaatst moeten worden! Al vroeg ik mij ook af waarom zij degene die de bouwkundige keuring heeft uitgevoerd niet aansprakelijk hebben gesteld. Enfin, jouw foto's verklaren dat en plaatsen het een en ander ook wel in een ander perspectief. Er is een enorme op- en aanbouw uitgevoerd en de oude constructie was daar simpelweg te ligt voor. Tja ... had degene die de aanbouw heeft ontworpen daar niet naar moeten kijken? En de bouwer? Want dit waren duidelijk mensen die zijn gaan klussen, omdat het geld om werklui in te huren inmiddels op is. Beide 0 bouwkundig inzicht. Wat dat betreft kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het stel in het verleden zogenaamde deskundigen heeft ingeschakeld die grove fouten hebben gemaakt. Fouten die hen in grote problemen hebben gebracht.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:46 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
flikker maar op hoor, die heipalen kwam door die gigantische uitbouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |