RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Is Klusser!quote:Help, Mijn Man Is Klusser!
Klusprogramma waarin John Williams wanhopige partners van doe-het-zelvers bezoekt, die al lange tijd met kromme tenen tussen onafgemaakte of ondeugdelijk uitgevoerde klusprojecten bivakkeren.
Een heuse reddingsoperatie wordt gestart om de dramatische gevolgen te herstellen. De dame in kwestie bespreekt en bekijkt de schade samen met John, die vervolgens de veroorzaker van het leed confronteert met de aangerichte schade en ergernis. Enkele professionals draven op om de klus te klaren, terwijl de vrouw gaat woonwinkelen met John.
Wordt regelmatig op maandag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:24 schreef potjecreme het volgende:
Moeder woont er nog steeds niet. CV ketel is nog niet geleverd
Ik heb geen condooms gezien.quote:
Ik ook niet maar er stond een TR met de vraag van Ama om een s toe te voegen dus dat doe ik braafquote:
En die was van die man zelf: plot twist als hij daar ‘s avonds ging ‘klussen’ werden er vieze spelletjes gedaan die anders in het frikandellenbos worden gespeeldquote:
Echt he. Wat een lastpost is dat.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:29 schreef MissLeDuq het volgende:
Zoals ze de hele tijd alles uit z'n handen trekt... zo krijg je toch nooit wat gedaan.
Precies dat. Je krijgt er de zenuwen van. Nu begrijp ik waarom er niks af is.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:29 schreef MissLeDuq het volgende:
Zoals ze de hele tijd alles uit z'n handen trekt... zo krijg je toch nooit wat gedaan.
Bizar.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:10 schreef GrumpyFish het volgende:
"Ik kan niet helpen vanavond hoor. Ik moet de kat aaien"
quote:Op maandag 12 februari 2024 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Wat een last post is dat.
Logisch dat ze ziek zijn. Van her kijken alleen word je al ziek. En misselijk.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:34 schreef derLudolf het volgende:
Begin net met kijken. COPD, hersenbloeding. Gele muren, emmers shag.
Klinkt gezond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |