Sow heejquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je moeder pijpt ook beter dan je zus.
Zo praat je niet over je tante en grootmoeder.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
ga deze nu kijken broquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:45 schreef Zoon_John het volgende:
Filmtip voor mijn voetbalvrienden:
Weekend Rebels: De tienjarige Jason laat zich op school vaak opstoken. Zijn papa Mirco stelt een deal voor: als ze samen op zoek gaan naar Jasons favoriete voetbalploeg, zal Jason zich proberen in te houden op school. Wat hij niet had kunnen voorspellen? Dat Jason nu élke Duitse voetbalclub live aan het werk wil zien. Tijdens hun tripjes naar de verschillende voetbalstadions leert Mirco zijn bijzondere zoon beter begrijpen. Samen ontsnappen ze als ‘weekend rebels’ aan het dagelijkse leven.
Wtf wowquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:20 schreef RamboDirk het volgende:
Zitten daar bloemen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had eerder een mention voor @DombohetOlifantje1 en @Oriente en @Littlerabbit verwachtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:43 schreef alpeko het volgende:
Hij telt wel zijn calorieën @:RamboDirk
Goed dat je dat recht zet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik had eerder een mention voor @:Dombohetolifantje1 en @:Oriente en @:LittleRabbit verwacht
Mijn oud-buurman komt uit Alphen. Brabantse Alphen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond darten in Alphen, Tong.
GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:19 schreef fetX het volgende:
Dries van Agt is dood.
Weer geen punt voor @:onlogisch
Dit is niet het jaar van @onlogischquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:19 schreef fetX het volgende:
Dries van Agt is dood.
Weer een Hamas lid dood.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:19 schreef fetX het volgende:
Dries van Agt is dood.
Het wordt de vetkleppen onder ons nóg makkelijker gemaaktquote:Snackrobot maakt frietbakker overbodig, maar: ‘Dit gaat cafetaria in de wijk niet vervangen’
Ja, ik voelde die ruimte.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat bepaal jij tegenwoordig?
Nou, eet smakelijk
Mijn oud-buurman woonde naast mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn oud-buurman komt uit Alphen. Brabantse Alphen.
En je huidige buurman?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn oud-buurman woonde naast mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |