Ik heb MrMickytjuh opdracht gegeven naar de McDonalds te gaan voor mijquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Hopelijk toont MrMickytjuh geen enkele genade en slaat hij dat walgelijke papzakkerige lichaam van je richting de sportschoolquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb MrMickytjuh opdracht gegeven naar de McDonalds te gaan voor mij
Ik moet morgenochtend weer met mijn #ViesDik lichaam en bijbehorende chipsbips naar de sportschool van meneer ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk toont MrMickytjuh geen enkele genade en slaat hij dat walgelijke papzakkerige lichaam van je richting de sportschool
Vetklep
Heel goed, al blijft het ook gewoon Carnevalquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ze noemen het daar anders. Vasteloavend oid
@:adames
Ik werd nog net niet weggestuurd van het kerstdiner toen ik dat zei, al nemen zij het ook wel een beetje serieus.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Heel goed, al blijft het ook gewoon Carneval
Heb je zo'n Sjeng aan de haak geslagen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werd nog net niet weggestuurd van het kerstdiner toen ik dat zei, al nemen zij het ook wel een beetje serieus.
Venlo, dus ik kan ze nog wel een beetje verstaan als ik mijn best doe.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb je zo'n Sjeng aan de haak geslagen?
Hoezo, die stond sowieso al mijlenver af van alles waar de PVV voor staat. Maar dom Nederland zag hem als een soort messias ofzo.quote:
En een nog onwerkbaardere uitslag tot gevolg.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op naar nieuwe verkiezingen
Denken dat Omtzigt zo ver af staat van andere partijenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, die stond sowieso al mijlenver af van alles waar de PVV voor staat. Maar dom Nederland zag hem als een soort messias ofzo.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op naar nieuwe verkiezingenTimmerfrans 1
Als ik moet kiezen tussen die kerstman en Geert, dan wordt het nog spannend.quote:
Stemmen op iemand die Nederland een Europese vazalstaat wil maken met in de kielzog een monetaire scam als de 'groene industrie' waar alleen banken en andere financiële instellingen van kunnen profiteren omdat zij het financieren en daarmee kingmakers worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen die kerstman en Geert, dan wordt het nog spannend.
Sinterklaas voor volwassenen (npc,s)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op naar nieuwe verkiezingen
Gelukkig ben jij een vrij denkende geestquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sinterklaas voor volwassenen (npc,s)
Ontsnapt uit de Matrixquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een vrij denkende geest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |