maakt niet uit wat er gebeurt daarquote:
Dotteke door het slotje heenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik dacht dat ik lapo had, maar blijkbaar niet
Het is echt een gemene roddelende Bitch.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
maakt niet uit wat er gebeurt daar
al zou BB op haar hoofd poepen
het is de schuld van TOM
Inderdaad !quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt mij vreselijk voor Randy om daar de hele tijd alleen te zitten
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik dacht dat ik lapo had, maar blijkbaar niet
ik snap ook niet waarom ze dat doen.quote:
Nee is goed hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]Oeps sorry
Poste na het slotje komt omdat we op 2 sec na tegelijk poste
Geef maar een titel dan pas ik hem aan
Is ook wel een beetje een clubjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:01 schreef greysbones het volgende:
grappig hoe dat werkt he
Ro plant het zaadje van Tom die veel praat( nu is dat ook niet zo moeilijk want hij kan er wel wat van)
Plots hoor je Danny Alice Ty er ook over ( die dus erbij zaten net)
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:01 schreef Kodiak100 het volgende:
kan iemand een tube seconde lijm over de schutting gaan gooien om Ronahi haar mond dicht te lijmen
Precisiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
Bij randy staat op scherm patronen conditie en nog iets
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Krijgen de duos de beschrijving ook?
dicht ik nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Krijgen de duos de beschrijving ook?
hij kan ook Ty/Dor kiezenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:05 schreef Koos1958 het volgende:
Wie zou hij kiezen. Conditie heeft ronahi het minste en tom is al geweest dus misschien dat hij voor hun kiest en hoopt dat die komt
Welke richting op, ik heb geen streams aan nuquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB helpt Randy wel een beetje met een keuze maken
lekker makkelijk, zo komen klef en bef overal onderuitquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij kan ook Ty/Dor kiezen
Dor is nog minder sportief denk ik
maar dor heeft al gezegd dat zij niet gaat
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lekker makkelijk, zo komen klef en bef overal onderuit
Door vragen te stellen, wanneer dit, met wie wil je het liefst, wie denk je dat sterker is etc.quote:
Zo wordt er gemanipuleerdquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB helpt Randy wel een beetje met een keuze maken
Nou in dit geval is advies wel beterquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je wordt in een bepaalde richting bewogen wat de Febo blieft.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:08 schreef Lillibet het volgende:
danny en alice
of
doriana en tyron
daar twijfelt hij over
Doet ie nog steeds, ondanks de hulpquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou in dit geval is advies wel beter
aangezien Randy echt slechte keuzes maakt
Please laat Doriana gaanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:09 schreef greysbones het volgende:
bij Doriana en Tyron maakt het niet uit wie er komt
man 3
denk dat hij beter Danny voor zich kan hebben dan Alicequote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, conditie goed en qua denken ook
die heeft gezegd dat ze niet gaatquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je een week met Ariana hebt overleefd als partner, kun je alles aan..
Hij is nog aan het dimdammenquote:
is dat de inzet voor dit laatste duel dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:13 schreef OmaJacky het volgende:
Misschien moet Randy er ook even over nadenken dat als hij zou verliezen de andere de vrijstelling heeft zoals ik het begreep. Wie gunt hij dan eventueel de vrijstelling?.
ik hoop ik TY en Dorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:14 schreef Lillibet het volgende:
doet iedereen mee?![]()
want ik hoor weer een twijfeltje
ROOOO NAAAA HIIII
all together now
Beter stralen, ik help meequote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:15 schreef Lillibet het volgende:
tyron en doriana
er gaat hier iets mis
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een ontzettende dombo .. hij verdient ook om genomineerd te worden.
Hij gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron en doriana gaat het wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Randy kiest voor Alice en Danny
Edit: oh toch niet
hij is echt niet de snuggerstequote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, en als je wint is Tyron genomineerd ... dombo
Doriana had daar moeten zitten, Randy en Ty waren meteen vrij, stonden bovenaan. Doriana stond samen met Ariana onderaan, dus eerlijk is het al sowieso nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je een week met Ariana hebt overleefd als partner, kun je alles aan..
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:16 schreef DGK-Eric het volgende:
Hij kiest 'opeens' voor Tyron & Doriana.
Uhuh tuurlijk
Nogal idd..quote:
umm nee hoor, Randy was solo na vertrek arianaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doriana had daar moeten zitten, Randy en Ty waren meteen vrij, stonden bovenaan. Doriana stond samen met Ariana onderaan, dus eerlijk is het al sowieso niet
Randy is ook gelijk helemaal niet blijquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:17 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
we konden het he-le-maal live zien
Het wordt tijd dat Tyron zijn hersens ook gebruiktquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nogal idd..
Twee keer verloren zowel van een man als een vrouw. Niet echt een sterke speler dus..
Nu gaat hij voor Tyron en Doriana. Weetniet of dat slim is want zeker dat Tyron gaat en die is fysiek natuurlijk veel sterker.
Dat zal tijd worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:17 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO stuurt naar exit Belg op zaterdag
Die stond ook niet vooraan heb ik het idee.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Tyron zijn hersens ook gebruikt
tegen tom meer kans dan Ty?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hoe werkt zijn brein? Hij zou tegen Tom sws meer kans hebben dan tegen Tyron. En tegen Ironahi veel meer zelfs...
Tom mag geen vrijstelling van FEBO denk ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hoe werkt zijn brein? Hij zou tegen Tom sws meer kans hebben dan tegen Tyron. En tegen Ironahi veel meer zelfs...
Denk dat hij makkelijker van Tom wint dan van Tyron.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegen tom meer kans dan Ty?
die snap ik ook even niet
Dora?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:17 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO stuurt naar exit Belg op zaterdag
ik denk van nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat hij makkelijker van Tom wint dan van Tyron.
geen idee, maar het is wel duidelijk dat er een Belg zal gaan, nog een Nederlander kan bijna nietquote:
die kan ook nog op de bank komenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou kunnen, al zie ik graag Ronahi wieberen.
ik denk of Doriana, of Ronahiquote:
probleem is dat Doriana al heeft gezegd dat ze het echt niet gaat doenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:20 schreef lojanda het volgende:
Ik weet niet of Tyron slim genoeg is maar ik zou als ik hem was dan toch Doriana het laten doe. Komt ze terug prima en zo niet dan is hij met zijn maatje Randy een koppel.
Klopt maar ik weet niet of hij wel zo slim is..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou kunnen, al zie ik graag Ronahi wieberen.
je weet dat Ashley ook 1 van de populairste is hequote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik denk of Doriana, of Ronahi
Glenn is nog wel effe veilig denk ik (alhoewel dankzij theatraal wijf Ashley zal hij ook nog wel in de gevarenzone komen binnenkort denk ik, en ik denk ook dat hun nog wel keertje clashen)
Te lui en geen tijd want ze moet roddelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
tuurlijk gaat Dora dat niet doen, die doet niks
Ja die heeft al gezegd dat ze niet gaatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
tuurlijk gaat Dora dat niet doen, die doet niks
belachelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja die heeft al gezegd dat ze niet gaat
uh huh, maar nominaties zijn individueel, dus ik weet niet hoe sterk Glenn staat bij de kijker maar Ashley speelt hier met zijn BB avontuurquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat Ashley ook 1 van de populairste is he
Nee tuurlijk niet die is liever lui dan moequote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
probleem is dat Doriana al heeft gezegd dat ze het echt niet gaat doen
dit zeg je netquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
uh huh, maar nominaties zijn individueel, dus ik weet niet hoe sterk Glenn staat bij de kijker maar Ashley speelt hier met zijn BB avontuur
en hij heeft al keertje aangegeven dat hij niet weg is van haar drama
volgens mij wordt dat alle dagen zo gezegdquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:23 schreef OmaJacky het volgende:
Maar als ik BB goed begrepen heb vanmorgen tegen Randy is degene die morgen verliest sowieso genomineerd en degene die wint heeft een vrijstelling.
Dan zal er nog iets komen morgen om de andere 2 genomineerden te bepalen. Oftewel een pon game of een ander spel.
Alleen die vrijstelling was volgens mij nieuws vanmorgen. Dat had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij wordt dat alle dagen zo gezegd
Kan ook zijn dat de genomineerde zelf zijn tegenstanders kan uitkiezen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:23 schreef OmaJacky het volgende:
Maar als ik BB goed begrepen heb vanmorgen tegen Randy is degene die morgen verliest sowieso genomineerd en degene die wint heeft een vrijstelling.
Dan zal er nog iets komen morgen om de andere 2 genomineerden te bepalen. Oftewel een pon game of een ander spel.
Maar nog een Nederlander exit kan echt niet, er gaat echt een Belg dus dan zal hij zelf moeten opstappen, of zich er volgende week proberen uit te laten stemmen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:23 schreef marky het volgende:
Ik heb sinds zaterdag het vermoede dat Tyron naar huis wil. Die was helemaal niet zo heel erg blij met dat hij mocht blijven. Hij gaf zo duidelijk aan dat hij het ook heel fijn thuis heeft. Nog steeds de gedachte dat hij hier min of meer voor gevraagd is en geen idee heeft waar hij in is gestapt. Zou dit een prima manier zijn om uit die hut te vluchten.
Kan nu nog wel. Ik zie hem ook liever niet gaan want het is een van de meest normale in die hut maar ik denk dat hij zich een beetje gekooid voelt en dat er steeds mensen bijkomen helpt hem ook niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar nog een Nederlander exit kan echt niet, er gaat echt een Belg dus dan zal hij zelf moeten opstappen, of zich er volgende week proberen uit te laten stemmen.
Daar wonen nog voldoende bewoners, dus nu 2 Nederlanders achter elkaar en dan een andere keer 2 Vlamingen is geen probleem.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar nog een Nederlander exit kan echt niet, er gaat echt een Belg dus dan zal hij zelf moeten opstappen, of zich er volgende week proberen uit te laten stemmen.
we hebben al 2 nederlanders achter elkaar nu, dus misschien komende weken 2 vlamingen achter elkaar, who knowsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar wonen nog voldoende bewoners, dus nu 2 Nederlanders achter elkaar en dan een andere keer 2 Vlamingen is geen probleem.
Dat had hij toch al gezegd of ben ik nu in de war.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:20 schreef lojanda het volgende:
Ik weet niet of Tyron slim genoeg is maar ik zou als ik hem was dan toch Doriana het laten doe. Komt ze terug prima en zo niet dan is hij met zijn maatje Randy een koppel.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik denk of Doriana, of Ronahi
Glenn is nog wel effe veilig denk ik (alhoewel dankzij theatraal wijf Ashley zal hij ook nog wel in de gevarenzone komen binnenkort denk ik, en ik denk ook dat hun nog wel keertje clashen)
Hij twijfelde veelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat had hij toch al gezegd of ben ik nu in de war.
Slaat nergens op die opmerking van haar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
probleem is dat Doriana al heeft gezegd dat ze het echt niet gaat doen
Nee klopt, maar als zij aangeeft liever niet en duopartner zegt ok ik ga wel dan heeft ze haar zin.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Slaat nergens op die opmerking van haar.
Eens met jequote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Van mij mag die homofobe en misogyne Basiri eruit.![]()
Genoeg van gehoord en gezien
Die wordt niet genomineerd.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Van mij mag die homofobe en misogyne Basiri eruit.![]()
Genoeg van gehoord en gezien
Er komt denk ik ook nog 1 nieuwe bewoner als ze op 16 deelnemers max. willen komen net als vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar wonen nog voldoende bewoners, dus nu 2 Nederlanders achter elkaar en dan een andere keer 2 Vlamingen is geen probleem.
Geen idee en heb ik niet gehoord.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat had hij toch al gezegd of ben ik nu in de war.
Jepquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als zij aangeeft liever niet en duopartner zegt ok ik ga wel dan heeft ze haar zin.
Denk dat t ook zo was met Tom en Ro
Ja, maar hij zal toch niet voor Randy gaan omdat hij het zielig vindt......hoe kan hij nu echt strijden tegen zijn maatje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn maatje Randyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar hij zal toch niet voor Randy gaan omdat hij het zielig vindt......hoe kan hij nu echt strijden tegen zijn maatje.
als Dora niet wil, moet hij welquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar hij zal toch niet voor Randy gaan omdat hij het zielig vindt......hoe kan hij nu echt strijden tegen zijn maatje.
Ty kan dat ook zeggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
als Dora niet wil, moet hij wel
En als hij ook niet wil?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Zij speelt het liefst het bijna onderdanige lieve verlegen meisje dat vooral niet te veel wil doen. Het erge is dat de meesten daar er ook nog intrappen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Want zo was ze nu ook aan het draaien
Hij kan natuurlijk ook vol blijven houden dat hij ook niet wil gaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Schrik je daar van? Ze ligt over de dag genomen best veel hoor. Buiten op de bank en altijd ook heel vroeg in bed.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
Schrik helemaal Alice ligt ook op de bank
Daar is hij te beleeft voor ben ik bang. Hij zou volhouden als het een man was.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook vol blijven houden dat hij ook niet wil gaan.
dit zo gezegd ? Dat is een tegel waard !quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:42 schreef Angel79 het volgende:
Karan en ik houden alles goed in het ootje,,, Aldus ashley
Ik zou het niet weten, eigenlijk nooit op gelet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:59 schreef greysbones het volgende:
jandino is een hele lange man
aldus ashley
voor mijn gevoel was is hij niet heel langquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, eigenlijk nooit op gelet.
De beslissing wie gaat wordt niet voor niets in de dbk genomen. Het script zal wel schrijven dat Tyron gaat. Drama is groot Zaterdag is erop gezet door zijn maatje en dan gaat hij zaterdag eruit. Zoiets zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook vol blijven houden dat hij ook niet wil gaan.
Echt? Ik denk eerder Doriana weg eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:03 schreef marky het volgende:
[..]
De beslissing wie gaat wordt niet voor niets in de dbk genomen. Het script zal wel schrijven dat Tyron gaat. Drama is groot Zaterdag is erop gezet door zijn maatje en dan gaat hij zaterdag eruit. Zoiets zal het wel zijn.
CoPilot weet het ... 1m84quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor mijn gevoel was is hij niet heel lang
maar ga nu ook twijfelen
google geeft geen antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar haalt ze het vandaan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:59 schreef greysbones het volgende:
jandino is een hele lange man
aldus ashley
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
CoPilot weet het ... 1m84SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is gekrompenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waar haalt ze het vandaan?
Ik ben 1.85m en hij is kleiner dan ik. Ik gok iets van 1.75m ofzo![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik vermoed dat Tom en Ashley met hem op de bank komen. Zo lijkt nu wel een beetje de stemming in het huis. Nog even afwachten wie voor de nieuwe dames durven te kiezen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:05 schreef Xilia het volgende:
[..]
Echt? Ik denk eerder Doriana weg eigenlijk.
Ik vertrouw toch iets meer op mijn eigen waarnemingen hahaquote:
Tom de nieuwe Arianaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom geeft weer lachtherapie een meditatie
Waar blijft samson dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
meditatie met zwieber de vos en rugzak
Ty en Dora moeten kiezen wie van hen gaat strijdenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah ik ben benieuwd wat BB te melden heeft
Ah! Oké!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty en Dora moeten kiezen wie van hen gaat strijden
Ik ben benieuwd of Tyron zich zomaar opoffert omdat Doriane geen zin heeft...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty en Dora moeten kiezen wie van hen gaat strijden
zou erg dom zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Tyron zich zomaar opoffert omdat Doriane geen zin heeft...
verwacht je totaal niet hequote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
verwacht je totaal niet he
dat ze dat gaat zeggen
Op haar socials blijkt zij en haar vriend volledig nep te leven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nouska vond ik er eerder leuk uitzien, maar dat hangt echt enorm af van hoe ze gefilmd wordt. Snap nu waarom ik daar maandag (?) over voor gek werd verklaard
nou laat hem echt even nadenken wat Randy bedoeld in dezequote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou erg dom zijn
hij moet echt die hersens(die hij volgens mij wel heeft) eens gebruiken
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Op haar socials blijkt zij en haar vriend volledig nep te leven.
hun blijken graag te leven voor tiktok filmpjes denk dat toch echt zo is, vind wel dat ze koud huis heeft erg steriel en niets aan de muren enzoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Op haar socials blijkt zij en haar vriend volledig nep te leven.
Lijkt er soms wel opquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
ze snappen het allemaal niet
wat hebben ze in het huis gelaten
IQ onder de 100
nu zei hij van wie hij kan winnenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat zei hij, alles kakelt door elkaar
max 80 anders mochten ze niet meedoenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
ze snappen het allemaal niet
wat hebben ze in het huis gelaten
IQ onder de 100
ik denk dat Do daar gaat zitten jankenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop zo dat Ty zegt dat hij niet wil en die kakelkip naar Randy stuurt
Mooi toch, ze kan ook nog altijd 24 uur aanvragenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Do daar gaat zitten janken
het was toch sportief ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Doriana zegt steeds ik ben goed met puzzels en niet fysiek. Dus kan ze zich nu bewijzen.
Iets met conditie.quote:
Als we van het allerergste uitgaan wie staan er dan naast hem.??quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:03 schreef marky het volgende:
[..]
De beslissing wie gaat wordt niet voor niets in de dbk genomen. Het script zal wel schrijven dat Tyron gaat. Drama is groot Zaterdag is erop gezet door zijn maatje en dan gaat hij zaterdag eruit. Zoiets zal het wel zijn.
als Ty goed nadenktquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Iets met conditie.
Denk daarom dat Tyron gaat.
Zeker omdat ze weten dat Doriana niet sterk zit op de bank.
Er waren 3 dingen, conditie en nog 2 dingen, weet het niet meerquote:
conditie - patronen - precisiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er waren 3 dingen, conditie en nog 2 dingen, weet het niet meer
dus die gaat expres minder goed zijn best doen om Randy een kans te geven niet genomineerd te zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
Kan zijn dat hij dan tot zaterdag uit huis is. Tyrone wil hem eruit halen. Hij vind het niet erg om pp de bank te zitten zegt hij.
Ja ze lult had al gezegd van de week ik ga dat niet doenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:31 schreef Lillibet het volgende:
wordt dorina geknuffeld
'spannend voor jou' ?![]()
kind komt er mooi mee weg
Wist het, had zo gehoopt dat hij wat minder aan zijn mede spelers dacht....vandaar dat het met Tom zo hoog zat....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus die gaat expres minder goed zijn best doen om Randy een kans te geven niet genomineerd te zijn
Als hij dat doet hoop ik dat hij er uit vliegt zaterdag maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus die gaat expres minder goed zijn best doen om Randy een kans te geven niet genomineerd te zijn
Ik heb niet op do gestemd hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
kijk mensen daar hebben jullie vorige week op gestemd hé
sneaky luie Dora, waar we anders nog meer hadden kunnen lachen om Ariana
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik heb niet op do gestemd hoor
Die gaan vast achter een SL plaatsvindenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ben wel benieuwd om die spellen te zien
krijgen we toch te zien, in de tv uitzendingenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gaan vast achter een SL plaatsvinden
Tom en Ashley.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als we van het allerergste uitgaan wie staan er dan naast hem.??
Ja ook niet alles, altijd maar kleine stukjesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
krijgen we toch te zien, in de tv uitzendingen
Zal zo wel te zien zijn hoe hij binnen komtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:37 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het wel op de stream zetten.
Aannames die niet perse op iets gebaseerd zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als het is zoals ze nu denken krijgt Tom een vrijstelling net zoals Nouschka
Erg logisch is het ook niet want Tom/Nouchka hadden nog een keer naar dat hok gekund en dan verliezen.....waren ze vrijgesteld en genomineerd.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Aannames die niet perse op iets gebaseerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |